fifi 23.01.2006 13:01:56 | |
---|
Tuo oli niin hauska juttu, että naureskelin täällä koneen äärellä itsekseni ääneen :D. Liian paljon nuotteja! |
faith 24.01.2006 15:35:41 | |
---|
Tuo oli niin hauska juttu, että naureskelin täällä koneen äärellä itsekseni ääneen :D. Mie kans =D ..ite asiassa minun vatta hylly vaikka kuinka kauan.. On älyttömän hyvä mieli (edelleen, tätä on jatkunu jo kauan aikaa) ku oon löytäny yhtäkkiä monia hyviä, itelle sopivia biisejä. Kiva laulaa ja kaverit tykkää soittaa. Ja äänialaki on (vaihteeksi) sopiva. Jee!! Elämä on sellaista - yhtenä päivänä olet pulu ja toisena patsas. |
LNA 25.01.2006 16:24:18 | |
---|
Oioi. Vähänkö oli mukavaa tänään päästä pitkästä aikaa lauleskelemaan oikein "olan takaa". On tää kyllä niin mukavaa puuhaa että eiliset "En-enää-ikinä-laula" -rölölööt voi unohtaa ja kohdistaa katseensa tulevaan. Monet saatanapalvontaan liittyvät rikokset ovat raskaan heavy- musiikin ja okkultististen harrastusten ympärille muodostuneiden jengien aikaansaannosta. |
Suu 30.01.2006 14:30:49 (muokattu 30.01.2006 22:02:13) | |
---|
"En-enää-ikinä-laula" ja "mitä-vittua-mä-täälläkin-edes-kuvittelen-tekeväni" ovat täälläkin päässä tuttuja fiiliksiä.. tosin tästä hetkestä hyvin kaukana. Ne ovat niitä hetkiä kun menkat ärsyttää, hiukset on huonosti, läskikin on ja väärät housut. Jee, mahtava viikonloppu bändin parissa. o/ Uusi viikko, samat kiireet - ELI KIVAA! Niin ja: oi aurinko, aurinko. Ihanaa, että olet enemmän täällä. sound in - pleasure out |
Suu 01.02.2006 18:36:41 (muokattu 01.02.2006 18:37:25) | |
---|
Noniin! Muutamaa sivua aikaisemmat sadatteluni alkavat haihtumaan pikkuhiljaa jonnekin eilispäivien hämärään.. sillä. *TÄHÄN KOHTAAN FANFAAREJA* Biisit alkavat oikeastaan tuntumaan jo aika kivoilta! Ainakin onnistumisen elämyksiä on tullut siitä kun nuo diiba-daabat noihin tempoihin ovat alkaneet osumaan kohdalleen. JIPII /o/ /o/ /o/ sound in - pleasure out |
LNA 01.02.2006 20:25:45 | |
---|
Oh.. Tänään mulla taas on ollut niin "kenraaliharjoituspäivä" laulamisessa kuin vaan voi olla.. Kaikki on mennyt niin pieleen kuin vain voi. Toivoa sopii että viikonlopun äänityssessiot Astia-studiolla sujuvat mutkattomammin. Tai ei välttämättä helpommin, mutta paremmin ainakin. Nyyh. Monet saatanapalvontaan liittyvät rikokset ovat raskaan heavy- musiikin ja okkultististen harrastusten ympärille muodostuneiden jengien aikaansaannosta. |
hannakatriina 01.02.2006 21:27:31 | |
---|
Joo, ei aina mee ihan putkeen, ei. Viime aikoina on kadonnut taas innostus koko tätä touhua kohtaan, en tiedä minne. Ja ketuttaa pienetkin sössimiset, ehkä enemmän kuin kannattais niistä murehtia. Plääh. Ei huvita. Ei huvita laulaa, ja varsinkaan ei huvita mennä töihin. Tekis mieli mennä nyt talviunille ja herätä joskus huhtikuussa. Tosi väsyny ja kyllästynyt olo henkisesti ja eipä se sitten laulukaan irtoa... että tällaisissa fiiliksissä tällä kertaa :/ Peruspositiivisena ihmisenä tietysti ajattelen, että ei tämä voi olla pysyvä olotila ja kyllä se into + motivaatio jostain vielä löytyy... |
propaganda 02.02.2006 02:43:35 | |
---|
viime treeneissä meni eniten nuotilleen kuin koskaan :) toi valoa hieman tälläiselle aloittelevalle laulajalle |
LNA 02.02.2006 08:36:14 | |
---|
Suosittelen kaikille Rajattoman tokalta(?) levyltä löytyvää Mia Makaroffin Butterfly-biisiä ikävissä olotiloiossa. (Ja tyttö leijailee taas...) Monet saatanapalvontaan liittyvät rikokset ovat raskaan heavy- musiikin ja okkultististen harrastusten ympärille muodostuneiden jengien aikaansaannosta. |
faith 02.02.2006 14:35:43 | |
---|
Sain palautetta =) ..ja se vieläpä oli positiivista... ai että ku tuntuu kivalta! Kuulemma kuulee että jotaki on tapahtunu äänen kans =) Tosin viisaudenhampaat on (edelleen) iso miinus, kun leukalihakset on niin maan perusteellisen jumissa että ei oo tosikaan.... hyvä ku saa suun auki. laula siinä sitten rennosti *ironinen hymy* Kukaan ei ole täydellinen, ja minä en ole kukaan. Olen siis täydellinen. |
fifi 03.02.2006 11:24:33 | |
---|
Kiirettä pitää, vaan ei pidä valittaa. Valitanpas: Muusikon koulutuksessa mättää joskus se, että ei ehdi tekemään sitä itse pääasiaa, kun aikaa menee kaikkeen pakolliseen jonninjoutavaan. Välillä joutuu oikein odottamaan lomia, että saa rauhassa laulettua... Liian paljon nuotteja! |
LNA 03.02.2006 12:43:26 | |
---|
Tervehdys studiolta! Anssi Kippo on maailman ihanin laulutuottaja. (Ja sillä on kivat ruskeat nappisilmät. (Ja vaimo.)) Monet saatanapalvontaan liittyvät rikokset ovat raskaan heavy- musiikin ja okkultististen harrastusten ympärille muodostuneiden jengien aikaansaannosta. |
faith 03.02.2006 14:43:47 | |
---|
Tervehdys studiolta! Anssi Kippo on maailman ihanin laulutuottaja. (Ja sillä on kivat ruskeat nappisilmät. (Ja vaimo.)) Hmm. kivan ruskee vaimo kuulostaa aika rasistiselta... =D (sori, oli ihan pakko...) Laulu sujuu ja sain eilen pika-ajan hierojalle niin luultavasti tänään sujuu tunnilla vielä paremmin. Ihanaa, ku olkapäät on taas oikeassa kohti (ne meni siinä hieronnan aikana taas sen pari senttiä taaksepäin ku rintalihakset hellitti =)) ja pää liikkuu kunnolla. Luksusta!!! Kukaan ei ole täydellinen, ja minä en ole kukaan. Olen siis täydellinen. |
Suu 03.02.2006 14:46:44 | |
---|
Oih, tännekin kelpaisi sellanen mukavan rentouttava puolen tunnin hieronta. Ei tosin mikään luidenmurskausyritys.. urheiluhierojat ei ole mun juttu. :D LNA:lle lisää vaan hyviä fiiliksiä studiolle! Tuijottelet vaikka niitä nappisilmiä ja ruskeaa vaimoa sit jos niistä kerran ilo irtoaa. ;) sound in - pleasure out |
Suu 03.02.2006 14:48:46 | |
---|
Muusikon koulutuksessa mättää joskus se, että ei ehdi tekemään sitä itse pääasiaa, kun aikaa menee kaikkeen pakolliseen jonninjoutavaan. Välillä joutuu oikein odottamaan lomia, että saa rauhassa laulettua... Niin no .. Ensin työskennellään, että saisi luotua itselleen kysyntää ja sitten kun sitä on, ei pystykään vastaamaan kaikkeen koska on KOULU. Kuinkahan moni on jättänyt koulun sikseen sen takia kun työelämä on vienyt? Aika moni, millä alalla tahansa. Tosin tällä alalla koulutus ei takaa yhtään mitään ja numerot ovat ilmaa. sound in - pleasure out |
fifi 03.02.2006 15:35:24 | |
---|
Niin no .. Ensin työskennellään, että saisi luotua itselleen kysyntää ja sitten kun sitä on, ei pystykään vastaamaan kaikkeen koska on KOULU. Kuinkahan moni on jättänyt koulun sikseen sen takia kun työelämä on vienyt? Aika moni, millä alalla tahansa. Tosin tällä alalla koulutus ei takaa yhtään mitään ja numerot ovat ilmaa. Niinpä. Jos minulta asiaa kysytään, kyllä se alan työn tekeminen menee koulun edelle. Tarpeeksi monta kertaa kun kieltäytyy jostain, ei kukaan pyydä enää. Töitä on tehtävä silloin kun niitä saa. Numeroilla ei tämän alan töitä todellakaan saa... Papereilla on merkitystä vasta sitten, kun vaaditaan tiettyä muodollista pätevyyttä, esim. opettajaksi johonkin laitokseen. Mutta jos laulukeikkailusta on kyse, ei ketään kiinnosta mikään muu, kuin se miten laulat. Sen takia ärsyttääkin välillä koulumaailmassa sellaiset opettajat, jotka eivät sitä ymmärrä. Liian paljon nuotteja! |
Guitar69 03.02.2006 23:09:15 | |
---|
Olen seurannut tätä palstaa jonkin aikaa, mutten aluksi kirjautunut. Sitten houkutus kasvoi liian isoksi, koska aihepiiri on kuitenkin se, minkä ympärillä itsekin pyörii päivittäin. Hyvin mielenkiintoisia keskusteluja, joskin täytyy tällaisena konservatiivisena klasarilaulajana sanoa, että nuo rääkymisketjut kauhistuttavat... :D Mukava vaihtaa ajatuksia, vaikka ne välillä eroavatkin. Tähän törmää laulussa niin "klassinen vs. kevyt" ja toisaalta klassisen laulun sisälläkin on mitä kummallisimpia koulukuntia, jotka tappelevat keskenään siitä, mikä on se oikea tapa laulaa. Minusta on mukava vertailla täällä kokemuksia hyvässä hengessä. Pakko sanoa sen verran, että itse laulan heviä tosissani. Tota puhdasta osastoa, ja mun laulumaikka sano että mun ei kannata jazzia hirveesti laulaa sen tueksi vaan mielummin klasaria. Tosin tämä mun ulosanti ei liity mitenkään rääkymiseen:) Eli näinkin voi olla:) |
faith 04.02.2006 14:00:36 | |
---|
Oih, tännekin kelpaisi sellanen mukavan rentouttava puolen tunnin hieronta. Ei tosin mikään luidenmurskausyritys.. urheiluhierojat ei ole mun juttu. :D LNA:lle lisää vaan hyviä fiiliksiä studiolle! Tuijottelet vaikka niitä nappisilmiä ja ruskeaa vaimoa sit jos niistä kerran ilo irtoaa. ;) Ei ollu tällä kertaa urheiluhieroja.. iteasiassa käyn normaalisti urheiluhierojalla joka on äärettomän hellävaranen. Sellanen n.150cm tyttö, jolla kyllä voimaa löytyy mutta liikkeet on niin laajoja ettei ne satuta. Kaikin puolin miellyttävä tyyli =) Tämä tämänkertanen oli vähän kovakourasempi ja käytti triggerimenetelmää, eli kipupisteitä haki ja löysytteli.. kävi se kipeää mutta autto valtavasti!! Eikä missään vaiheessa käyny liian kipeää, eli heti ku sanoin että sattuu niin otti varovaisemmin. mukavaa oli. =) Mulla on vain semmonen kumma ongelma että hartiat painuu ikävästi eteen. Tai siis rintalihakset jumii niin pahasti ettei niitä olkapäitä yksinkertasesti saa normaaliasentoon. Aika rasittavaa... Juu ja tosiaan täältäki kovasti tsemiä sinne LNA:lle, piä hauskaa x) Kukaan ei ole täydellinen, ja minä en ole kukaan. Olen siis täydellinen. |
Suu 04.02.2006 17:26:53 | |
---|
Mulla on vain semmonen kumma ongelma että hartiat painuu ikävästi eteen. Tai siis rintalihakset jumii niin pahasti ettei niitä olkapäitä yksinkertasesti saa normaaliasentoon. Aika rasittavaa... Tollaseen ongelmaan usein liittyy, tai se juontaa juurensa rintarangan aliliikkuvuudesta ja väärästä pään asennosta. Mutta noista tietää fysioterapeutti enemmän. Jos toi juttu on oikeasti ongelma, suosittelen menemään muusikoiden tuki- ja liikuntaelinten ongelmiin erikoistuneen _fysioterapeutin_ pakeille. Kun olet nuori, merkittäviä muutoksia on vielä saatavissa aikaan oikeilla harjotteilla. Kymmenen vuoden päästä korjaus ei enää tapahdu niin helposti. :S sound in - pleasure out |
faith 04.02.2006 20:41:05 | |
---|
Tollaseen ongelmaan usein liittyy, tai se juontaa juurensa rintarangan aliliikkuvuudesta ja väärästä pään asennosta. Mutta noista tietää fysioterapeutti enemmän. Jos toi juttu on oikeasti ongelma, suosittelen menemään muusikoiden tuki- ja liikuntaelinten ongelmiin erikoistuneen _fysioterapeutin_ pakeille. Kun olet nuori, merkittäviä muutoksia on vielä saatavissa aikaan oikeilla harjotteilla. Kymmenen vuoden päästä korjaus ei enää tapahdu niin helposti. :S Juu, oonki alkanu vahtia sitä ihan tosissani. Ite asiassa mulla on fysioterapeutin mukaan yliliikkuva selkä.. pään asento kuulostais aika todennäköseltä vaihtoeholta, kiitti vinkistä =) Pitää alkaa vahtia omia asentoja ja liikkumista ihan tosissaan ja sitten mennä uuestaan fyskalle, jos sieltä löytyis sitte se syy =) Kukaan ei ole täydellinen, ja minä en ole kukaan. Olen siis täydellinen. |