marttatyyri 13.10.2010 09:52:55 | |
---|
:D.. Ei toi biisi mikään paras oasikselta ole munkaan mielestä mutta siis tietty oon valinnut sen siks että sitä on niin mukava laulaa, ja sillein helppokin junou.. |
jiiärrä 19.10.2010 21:40:39 | |
---|
|
Scars80 19.10.2010 22:34:08 | |
---|
jiiärrä: Lisää demokukkua... http://maihinnousu.net/a/1763 ....tällä kertaa kohti Rakkauden kaupunkia. Äänihän on sopivan muheva :) Mut mä keskittyisin sinuna nuotteihin osumiseen. Koska mun korvaan tässä tuli noita falskeja aika pahasti. Ehkä jopa jonkunlainen rentous tosta laulamisesta puutuu joka osittain pamauttaa sen nuotin pieleen. Mut et todellakaan oo menetetty tapaus allekirjottaneen mielestä :) Reeniä reeniä vaan :) |
Sick Planet 22.10.2010 11:57:02 (muokattu 22.10.2010 11:58:57) | |
---|
www.myspace.com/detonatorofficial demokappaleet kuultavissa, kertokaa mielipiteenne laulusta, ihan suoraan! tiedän että sielä sun täällä on pieniä virheitä, but give me just little bit mercy.. |
Arvoman 22.10.2010 16:28:20 | |
---|
neuvone: www.myspace.com/detonatorofficial demokappaleet kuultavissa, kertokaa mielipiteenne laulusta, ihan suoraan! tiedän että sielä sun täällä on pieniä virheitä, but give me just little bit mercy.. Puhtaimmat puhtaat olivat parasta noissa, muut tulivat ehkä korvaani jotenkin "nuotin" vierestä, ja murinoivat äänet ja siihen liittyvät äänet olivat vähän haussa olevan kuuloisia. Tuossa heti ekana olevassa, ensimmäinen raspin oloinen ääni oli lähempänä sitä hyvää, seuraava taas hakeva. Tälläiset itselle pisti, olisi kiva kuulla tosiaan puhtaampaa. Hattori Hanzo. |
Sick Planet 23.10.2010 14:55:15 | |
---|
Arvoman: Puhtaimmat puhtaat olivat parasta noissa, muut tulivat ehkä korvaani jotenkin "nuotin" vierestä, ja murinoivat äänet ja siihen liittyvät äänet olivat vähän haussa olevan kuuloisia. Tuossa heti ekana olevassa, ensimmäinen raspin oloinen ääni oli lähempänä sitä hyvää, seuraava taas hakeva. Tälläiset itselle pisti, olisi kiva kuulla tosiaan puhtaampaa. kiitän palautteesta, oon laulanu vasta nii vähä aikaa että on kyllä vielä hieman hakusessa, mutta eiköhän tuo tuosta. |
Mimako 27.10.2010 19:54:53 | |
---|
I do really care for music, do i? |
kerpuusi 28.10.2010 01:17:42 | |
---|
Tässäpä tällaista. Take you away on noista omasta mielestäni onnistunein. Studiossa lauleskellessa mulla on vielä ongelmaa päästää ikäänkuin irti, turhankin tarkkaan passailen laulua että menee nuotilleen ja pysyy ääni pois nenästä, joka on btw mun pahimpia kompastuskiviä. Reenillä siitäkin selvinnee. I started with nothing and still got most of it left. |
jannu79 28.10.2010 15:12:05 | |
---|
Helkkarin hyvän kuulosta jannu. En korjais mitään. Hallitset dynamiikan, pidä se. Kuulosti mun korvaan paremmalta kun originaali. Mimako: Liveveto! Holiday Inn oulu. Tuo kohina on semmosen pienen vesiputouksen solinaa. Kappaleena Vincent by Don McLean ja eka minuutti on vähän mitä on sen jälkeen homma pelittää taas =) http://irc-galleria.net/user/MiMaGo/picture/123187979Kun olen vasara - lyön kovaa. Kun olen alasin - olen kärsivällinen. |
marttatyyri 31.10.2010 21:13:13 | |
---|
|
Mimako 31.10.2010 23:39:48 | |
---|
Marttatyyri: Hatun nosto, ihan pienen nenäänlaulamisen huomasin tuossa, mutta erittäin hienoa toimintaa =) I do really care for music, do i? |
RoRo 05.11.2010 20:06:19 | |
---|
|
PerttiK 10.11.2010 20:16:26 (muokattu 10.11.2010 20:32:56) | |
---|
Nonnin, Tässäpä tausta arvon solisteille: - Olen laulanut viimeksi muusikin tunnilla 10v sitten, mutta olen nyt yht äkkiä innostunut asiasta aivan mielettömästi ja harmittelen että miksi en ole ikinä opetellut laulumaan (en tiedä edes sopiiko tuo biisi omalle äänialalle). -Nauhoitus on äärimmäisen suora näyte mihin pääsin "pystymetsävedolla". Tämä siksi että haluan suoraa palautetta siitä kannattaako minun ryhtyä edes opettelemaan 26v iässä. * ei kaikua * Lauleskelin peesissä, eli elkää välittäkö siitä jos menee lyriikat väärin tai unohdin ne. * Tiedän kyllä että jotkin kohdat menee todella perseelle, mutta kunhan halusin tarjota erittäin suoran näkemyksen nykyhetken tasosta. Halusin siis testata "puolueettomasti" ilman singstaria tai muita härpäkkeitä osuuko laulu lähellekkään nuottia harjaantumattomalla sävelkorvalla muutaman kuuntelukerran jälkeen. http://www.zshare.net/audio/82565222d81909d3/ Kun olette pyyhkineet kyyneleet silmästä naurunpyrähdyksien jälkeen, otan vapaasti neuvoja vastaan siitä miten saisin lauluni kulkemaan ja mihin kaikkeen minun täytyy erityisesti panostaa. Tavoitteet ? Lauleskella/tulkita itselleni ja ehkä joskus jopa puolisolle :) ps. Kokeilen muuten vaihtaa hiemen äänen tuottamista eri säkeistöjen välillä, joten jos jokin aikajakso menee paremmin kuin toinen niin tiedämpähän mitä olen silloin tehnyt. |
johannesk 10.11.2010 20:49:59 | |
---|
Elämä on se hauska sattumus matkalla kalmistoon- Komisari Jansson elokuvassa RAID |
PerttiK 10.11.2010 20:54:50 (muokattu 10.11.2010 20:58:34) | |
---|
johannesk: Tuossapa olisi yksi kappale josta toivoisin palautettanne. Rehellinen palaute on mieluisinta:) http://www.youtube.com/watch?v=ZIssTs0xirc Biisi oli minulle täysin tuntematon, mutta plussia hyvästä puhtaasta karismaattisesta äänestä ja sait minun biisin aikana vakuuttuneksi siitä että laulut biisiä oikeasti tunteella ja ilolla ilman sellaista fiilistä että puskisit ääntäsi aivan äärirajoille. Rauhallinen ja vakaa ote. Kuuntelisin mielelläni esim. perhejuhlissa sinua solistina. EDIT: Itseasiassa jos vilkaiset ylempää postiani ja omia "taustojani" niin tajusin laulusi avulla monia epäkohtia ja karmeuksia omasta hoilauksestani. Lisäksi huomasin sen että miltä homma kuulostaa kun ollaan oikeasti nuotillaan ja rytmityksellään :) |
Starless 11.11.2010 02:21:37 (muokattu 11.11.2010 16:13:12) | |
---|
Pikkupienissä tuli raiskattua jotain Onko tulkinta vailla tyylitajua? Kantsiiko tollasta yrittää ees vetää :) Ja jos ei niin löytyykö kappaletta jota tällä äänellä kannattas ees opetella? http://maihinnousu.net/s/9730Jos ääntämisvirheet ja sanojen unohtamiset ja komppaamisen hiois kuntoon niin olisko tästä silti mihinkään? |
Starless 11.11.2010 02:35:07 | |
---|
johannesk: Tuossapa olisi yksi kappale josta toivoisin palautettanne. Rehellinen palaute on mieluisinta:) http://www.youtube.com/watch?v=ZIssTs0xirc Sain kappaleesta aivan yhtä hyvät kicksit kuin mistä tahansa radiossa soivasta tämän tyylilajin kappaleesta! Kanavaa saattasin vaihtaa mutta that's just me! Ei noita radiossa soitettas jos niillä ei joku rahaa tekis. |
BoyOfSatanus 13.11.2010 19:58:30 | |
---|
|
ketsku 18.11.2010 05:02:27 | |
---|
PerttiK: kukaan ei vissiin ollut sanonut mitään laulustasi joten mä voin sanoa kun kerran mielipiteitä kaipailit. Eli laulu oli melkoisen kamalaa ja epävireistä, keskittyisin sinuna ehkä johonkin muuhun. Tämä siis rehellinen mielipide, ei tarkoituksena loukata tai muutenkaan olla ilkeä. Starlessilla hyvä veto. Oliko ihan kertaveto vai hieman työstetympi? Boyofsatanus: ihan kamalaa musiikkia :( Paljon en aiheesta tiedä mutta tuollainen mörinä varmaan ottaa äänihuuliin aika kivasti... |
Starless 18.11.2010 23:18:25 | |
---|
Starlessilla hyvä veto. Oliko ihan kertaveto vai hieman työstetympi? Yksin laulellu huvikseen ei nyt mitään isompaa työstämistä. oma saundi ongelma kun ei tiedä mikä kuulostaa parhaimmalta. Ei hirveesti voi reenata ilman muiden mielipiteitä niin siksi keskityn vaan saamaan laulusta mahollisimman vaivatonta ja luonnollista. ja sekään nyt ei onnistu vielä ainakaan. |