Jenda 04.11.2005 10:31:09 | |
---|
Mua ei kiinnosta tollasiin kisoihin osallistuminen tai esiintyminen ylipäänsä, mutta mun sisko kävi tampereella kokeilemassa kuinka pitkälle idolsissa pääsee. Ja pääsihän se 46:n parhaan joukkoon. :) Ei sitä tv:ssä näkyny ku sub tv:llä joku 4 sekuntia sen duettolaulua.. Mutta ei se sieltä julkisuutta hakenutkaan. |
sirpale 04.11.2005 12:31:05 | |
---|
mä jopa lähetin ennakkoilmottautumis-kaavakkeen je menin tampereen karsintoihin, mutta jonotin 5tuntia ja siinä vaiheessa vasta vimmeset pääsi sisälle. kuulin että sillon vasta kaikki oli saanu vuoronumeron, mutta kukaan ei ollu vielä päässy laulamaan. en inhoa mitään niin paljon kuin jonottamista, joten en jaksanu varrota vielä toisia 5tuntia. lähdin siis pois... jäi karsinnat väliin, mutta toisaalta ei harmita. jos on taitoa ja rahkeet riittää, pääsee musiikkimaailmaan muutenkin. ehkä. ainakin toiveet on korkealla. ei se julkisuus oo pääasia, vaan se että on yleisö jolle esiintyä! rakkaus musiikkiin saa jopa tällaisen ujon tytön rakastamaan sitä hetkeä jolloin tietää, että ihmiset kuuntelee ja pitävät kuulemastaan! |
Heavy singer 06.11.2005 13:34:42 | |
---|
meitsi on säälittävä... stressaan vain siitä, että kunpa tämä pete ei pääsisi levyttämään. siinä on nimittäin seuraava cristian forss. kamalaa. Nää on kaikki munattomia vinkujia, ainut rokkimimmikin putos! ei tartte kattoo noin tyhjänpäiväistä ohjemaa kun ainut nuotis pysyjä on kiinalainen luonnon lahjakkuus jota tullaan takuu varmasti kuulemaan vielä joka tuutista. Wikholmis on sentään särmää ja Hanna on rok! |
fredag 23.11.2005 23:05:56 | |
---|
Mun mielestäni koko Idols on vähän off point. Kyllä siellä varmasti on lahjakkaita laulajia eikä niitä onnettomia kyllä jatkoon pääsekään (paitsi kyllä ehkä nyt jokunen, kun kansa valitsee :/). Mutta itse en varmasti lähtisi mukaan tuohon hommaan ihan sen takia, että sitten olisi lopun musiikkiuraa Idols- Jani, -Petteri, -Janica tms. Toisaalta, en kyllä enää ajattele Hanna Pakaristakaan Idols- Hannana, mutta anyway. Jotenkin tuo vaan vie sellaista katu- uskottavuutta tai oman tien kulkemista ihan väärään suuntaan. Jollekin Idols saattaa olla juuri oikea paikka, jos tahtoo tehdä kansapoppia, mutta yleisellä tasolla homma tuntuu kusevan siinä vaiheessa kun ei enää jaksa tehdä loputtomasti poppia. Idols olisi niin paljon parempi show, jos se tosiaan olisi laulukilpailu, eikä tähtitehdas. |
mashawasha 12.12.2005 16:53:51 | |
---|
se kyllä ottaa päähän idolsis että jotkut kilpailijat ei tiedosta kuinka huono ääni niillä on.määki pystyn jopa tiedostamaan sen että mulla on huono laulu ääni mutta kai sitä idolsiin vois mennä jos playbackinä sais vetää ja biisi olis tietysti i cum blood tai hammer smashed face :D |
Abulander 16.12.2005 13:03:48 | |
---|
Minulla kieltämättä kävi mielessä ja ensi kerralla ehkä menenkin, vitsillä! Jotku oikeasti murtuu ku tuomarit haukkuu niitä, aiheesta. Jotku vain kai kuulee oman äänensä erilailla ja luulevat olevansa staroja :P |
Dutteri 16.12.2005 20:58:36 | |
---|
Mun mielestä se on ihan hauska laulukilpailu. Vähänkuin tenavatähti, mutta tuossa saa levytyssopimuksen jne.. Kyllähän se olisi hauska käydä voittamassa laulukilpailu (siis JOS voittaisi) ja sitte jatkaa normaalia elämää "Äitit keittää ja määrää, ja isit tekee töitä" -Tuukka 3weeIMIK #13 Pastilli? |
-HaTe- 16.12.2005 21:29:29 | |
---|
Kyllä minulla siinä vaiheessa oli kyyneleet tihkua silmistäni kun tulin kotiin ja ensimmäisenä kuulin jonkun "idolin" laulavan Taivas lyö tulta biisiä niin naurettavasti ettei... "Soolon ei tarvitse kuulostaa hyvältä. Pääasia on että siinä on paljon nuotteja" |
ap78 03.01.2006 07:14:13 | |
---|
olin mukana,tipuin ihan vähän ennen semifinaaleja.Kyllä otti päähän silloin,enää ei ollenkaan. EN tosiaan halua olla"sudenpentujen kurpitsajuhlissa" laulamassa petri munckin lallatuksia. Olen hyvin kilpailuhenkinen ihminen,siksi koin aika raskaasti sen etten päässyt jatkoon vaikka koin olevani vähintäänkin samanlainen lelettäjä kuin ne muutkin siellä. Tuli siitä paljon hyvääkin.Nyt mulla on oma bändi,biisejä teen ja keikkakin on helmikuussa.Mitäs tässä nyt itkemään,olishan se tietty ollu kiva saada vaatekaappi täyteen ilmaisia vaatteita.no joo,hehheh. Onnea vaan ilkalle,se sai mitä halusi,eli voittaa. |