LNA 21.08.2006 16:15:41 | |
---|
Hö, ehdin jo innostua =( No mut voitaisha me olla menemättä naimisiin virallisesti mut pitää silti niiku melkein oikeet häät: Kaikkine mukavuuksineen. Olis hienoa! :) |
Suu 21.08.2006 17:08:06 | |
---|
No mut voitaisha me olla menemättä naimisiin virallisesti mut pitää silti niiku melkein oikeet häät: Kaikkine mukavuuksineen. Olis hienoa! :) Juhlia ei ole koskaan liikaa! Josta tulikin mieleeni, että oli ihan jees flow-festareilla sunnuntaina. Olin tosin ns. vitun väsynyt. Mutta kerrankos sitä eletään! sound in - pleasure out |
Apricot 21.08.2006 19:11:25 | |
---|
...mut pitää silti niiku melkein oikeet häät: Kaikkine mukavuuksineen. Joo ja täältä sais varmaan koottua hirveen innokkaan hääkeikkabändinkin! Mä haluan edelleen bestmaniksi. "I got the Pieksämäki railway station blues." |
Suu 21.08.2006 20:25:27 | |
---|
Joo ja täältä sais varmaan koottua hirveen innokkaan hääkeikkabändinkin! Mä haluan edelleen bestmaniksi. ööh. köh.. Voin tulla urkuriksi. sound in - pleasure out |
LNA 21.08.2006 21:31:25 (muokattu 21.08.2006 21:32:15) | |
---|
Hoho! Lauloin keittiössä Paula Abdulin "Rush"-biisiä ja kissa työnsi keittiön oven kiinni ulkopuolelta. Ei taida katti tykätä Abdulista, koska mun äänessähän ei oo mitään vikaa. |
insight 21.08.2006 21:43:29 | |
---|
Ehkä sun kissa halus antaa sulle intiimin rauhan ;) When Bruce Banner gets mad, he turns into the Hulk. When the Hulk gets mad, he turns into Chuck Norris. |
fifi 21.08.2006 21:56:50 | |
---|
Hoho! Lauloin keittiössä Paula Abdulin "Rush"-biisiä ja kissa työnsi keittiön oven kiinni ulkopuolelta. Ei taida katti tykätä Abdulista, koska mun äänessähän ei oo mitään vikaa. Joo, väärä biisi, ihan selvästi. Laula vaan sitä klasaria, siitä meidän kisut tykkää, ne alkaa aina nukkumaan. Tai siis o l e t a n, että nukkuminen on tykkäämisen merkki :D |
jogo3000 22.08.2006 07:11:34 | |
---|
Joo, väärä biisi, ihan selvästi. Laula vaan sitä klasaria, siitä meidän kisut tykkää, ne alkaa aina nukkumaan. Tai siis o l e t a n, että nukkuminen on tykkäämisen merkki :D Meidän kissa kyllä pakenee, lauloin mitä lauloin. Sitten jos ei pääse karkuun alkaa kerjätä armoa maukumalla. |
Suu 22.08.2006 16:28:01 | |
---|
Meidän kissa kyllä pakenee, lauloin mitä lauloin. Sitten jos ei pääse karkuun alkaa kerjätä armoa maukumalla. Kissat rules! :D Paitsi se tuppaa joskus vähän harmittamaan jos ei saa rauhassa nukkua, kun leipuri pistää koneet käyntiin n.kolmen aikaan aamuyöstä ja tulee takuttamaan hiuksia. Ahkera otus. sound in - pleasure out |
hannakatriina 22.08.2006 18:37:23 | |
---|
Joo ja täältä sais varmaan koottua hirveen innokkaan hääkeikkabändinkin! Mä haluan edelleen bestmaniksi. Virallisen boolinmaistajan rooli on kans aika kiva! Tämä iltapäivä on etsitty ensi lauantaiksi kaverin häihin hyvän boolin reseptiä erinäisiä aineksia yhdistellen... kaikkeen sitä bändin laulaja joutuukin! Hyvä sekoitus löytyi aika monen mukillisen jälkeen, että kyllähän sitä viru valgeeta meni... Hassua olla humalassa tiistaipäivänä ;D Onneks on vielä loma! |
fifi 22.08.2006 20:47:58 | |
---|
Hassua olla humalassa tiistaipäivänä ;D Onneks on vielä loma! Katohan, Hannakatriinakin rötväilee! Fiilistelyketjun viralliset maanantaikännit ottaneena annan kunniamaininnan fiilistelyketjun viralliset tiistaikännit ottaneelle Hannakatriinalle :D. Minulla on vaan yhtä suurta taiteellista lopputyötä menossa... Tai oikeammin kyseessä on kaksi konserttia. Kyllä klassisen konsertin järjestäminen on todella työlästä. Olisihan se hienoa joskus päästä jonkun ohjelmatoimiston laulajaksi, ne tekisivät sen vähemmän miellyttävän työn (en käytä nyt sitä rumaa sanaa, mikä tuli ensimmäiseksi mieleen). Nyt tämä skitsofreeninen rooli taiteilijana, joka on samalla ohjelmatoimisto/manageri/sihteeri/tiedottaja/lakaisukoneenkuljettaja vie kyllä mehut. Julisteiden suunnittelu ja painatus, lehdistötiedotteet, haastattelut, käsiohjelmien suunnittelu ja painatus, kappaleiden käännökset käsiohjelmiin, neuvottelut yhteistyötahojen kanssa yms. yms. Lista on loputon. Koko viime vuoden olen suunnitellut näitä konsertteja, ja nyt alkaa ne hektisimmät ajat, kun h-hetki lähestyy ja jotain pitäisi saada valmiiksi... Täytyy vain todellakin toivoa, että tämän kaiken keskellä pysyisin terveenä ja suoriutuisin varsinaisista esityksistä kunnolla. |
LNA 23.08.2006 00:05:47 | |
---|
Minulla on vaan yhtä suurta taiteellista lopputyötä menossa... Kerrothan koska ja missä ja mihin hintaan. Olisi kiva kuulla. Ylipään on kiva kuulla muita lasareita: Harvoin vaan tulee lähdettyä. |
tanjuli 23.08.2006 09:46:44 | |
---|
Kerrothan koska ja missä ja mihin hintaan. Olisi kiva kuulla. Ylipään on kiva kuulla muita lasareita: Harvoin vaan tulee lähdettyä. joo, ilmoittele tännekinpäin, mielenkiinnolla tulemme (isojen kannustuslakanoiden kanssa kuin futisfanit konsanaan :D)
kuka vetää keskiviikkokännit? mä e voi kun työt kieltää :( [i hear voices but at least they're on tune] |
tanjuli 23.08.2006 10:30:17 | |
---|
[i hear voices but at least they're on tune] |
fifi 23.08.2006 11:23:56 | |
---|
Hui, jopas on kiinnostuneita! Välillä vähän jopa pelottaa, kun on kyseessä ensimmäiset kunnon konsertit, lukuunottamatta tutkintoja. Lisätietoja annan sähköpostitse kiinnostuneille, eli pistäkää pikaviestinä mulle osoite, niin saatte hianon mainoksen, jonka olen tuottanut syrän vereslihalla... Yritän nyt viimeiseen asti pitää kiinni niistä anonymiteetin rippeistä, joita minulla täällä netissä enää on... siksi tällainen järjestely! :) |
Oberon 23.08.2006 12:15:43 | |
---|
Pitäisi keksiä kymmenen iskelmäbiisiä ensimmäiseen laulututkintoon. Ei ole vielä tähän asti iskelmä syttynyt omassa sydämmessäni. Varmaan johtuu siitä, ettei ole tullut hirveästi kuunneltua. Täytyy varmaan laittaa Rauli kulumaan levysoittimessa :) |
hannakatriina 23.08.2006 15:44:02 | |
---|
Pitäisi keksiä kymmenen iskelmäbiisiä ensimmäiseen laulututkintoon. Ei ole vielä tähän asti iskelmä syttynyt omassa sydämmessäni. Varmaan johtuu siitä, ettei ole tullut hirveästi kuunneltua. Täytyy varmaan laittaa Rauli kulumaan levysoittimessa :) Osalle laulajista tuo iskelmä-osasto tuntuu olevan se tutkintojen pakkopulla. Baddingin Valot on kaunis biisi, sitä on tullut vedettyä keikoilla, ja Paratiisi kuuluu varmaan jokaisen coverbändin ohjelmistoon. Juha Vainiolta löytyy myös kivoja lauluja, joissa on hauskoja ja huumorilla höystettyjä tai koskettavia tarinoita esim. Juhannustanssit ja Vanhoja poikia viiksekkäitä. Muita omia suosikkeja keikkasetistä kerättynä (vaikka iskelmä ei ole varsinaisesti se minunkaan juttuni) Vie meidät rakkauteen, Lazzarella, Downtown, Mun sydämeni tänne jää, Olet kaikki (englanniks laulettuna You're My World). Ainahan voi myös neuvotella opettajan kanssa, että lasketaanko iskelmäksi sellaisia kappaleita kuin Jäätelökesä, Naispaholainen etc. Itse yritän aina etsiä iskelmäosastolle mieluummin biisejä joiden sanat on jotain muuta kuin "minä rakastan sua"-jankutusta... |
tanjuli 23.08.2006 17:53:01 | |
---|
laila kinnuselta ja olavi virralta kannattaa kuunnella kokoelmat läpi, sieltä löytyy paljon hienoja, jopa ei niin kusenpolttamia vetoja. sellaisiakin, joita ei kukaan ole koskaan kuullut. [i hear voices but at least they're on tune] |
tanjuli 28.08.2006 08:53:04 | |
---|
kouluuuuuuuuuuun tämä viikko uuden musiikin historiaa, jee :) lueskelin vähän juttuja aamukahvin seuraksi ja hyvä kurssi näköjään tulossa :) [i hear voices but at least they're on tune] |
insight 28.08.2006 09:37:09 | |
---|
kusenpolttamia vetoja Tää oli ihan uusi =) hih When Bruce Banner gets mad, he turns into the Hulk. When the Hulk gets mad, he turns into Chuck Norris. |