Aihe: Täysin epäasiallinen laulupalstan fiilistelyketju
1 2 3 4 515 16 17 18 1923 24 25 26 27
Suu
08.08.2006 19:29:13
Jawohl.

Mulla on sinä päivänä treenit klo 17 ->. Mutta en mä ole välttämätön siellä miitissä.

Kelasin kyl itsekin olla viiden jälkeen flow-festareilla. Mut mites olis vaikka päiväkahvit auringon ja palaneen nurmikon merkeissä jossain puistossa?
sound in - pleasure out
Apricot
08.08.2006 19:47:32
Mut mites olis vaikka päiväkahvit...

Nuorehko naishenkilö tarjoaa pk -seuraa?
"I got the Pieksämäki railway station blues."
fifi
08.08.2006 20:29:21

Kelasin kyl itsekin olla viiden jälkeen flow-festareilla. Mut mites olis vaikka päiväkahvit auringon ja palaneen nurmikon merkeissä jossain puistossa?

Minulla on mietinnässä, en varmaan pysty varmistamaan osallistumistani ennen kuin vähän ennen miittiä.
hannakatriina
08.08.2006 21:33:35

Mitenkäs, olikos niitä miitistä kiinnostuneita? Mä voisin laittaa ton sunnuntain 20.8 kalenteriin niissä merkeissä.

Tie vie hääkeikalta suoraan Tuuliajolle... mut meikäläisen kalenteri on muutenkin aina niin täynnä, että sopikaa vaan jotain ja tulen sit jos satun osumaan oikeeseen paikkaan oikeeseen aikaan...
insight
09.08.2006 09:27:12
Mä en pääse miittiin tuona viikonloppuna.
Ostetaan: Chicane - Easy to assemble
Apricot
09.08.2006 12:34:24
Mitenkäs olis Ruskamiitti syyskuussa? Vielä on kesää jäl...
insight
09.08.2006 13:01:46
Vielä on kesää jäl...

Joo siis todellakin. Nykyään tuntuu usein syyskuussakin olevan jotain 22 astetta, mikä on mun mielestä entiseen verrattuna paljon. Syksy on kyllä kaunista aikaa, mutta jotenkin haikeeta samalla. Keväästä pidän eniten, vaikka joskus se on myös masentavaa aikaa. Ainakin kouluaikoina tuli masis, kun ei ollut ollut tarpeeksi ahkera.
Suu
09.08.2006 21:54:10
Ainakin kouluaikoina tuli masis, kun ei ollut ollut tarpeeksi ahkera.

Suoria sanoja suoralta mieheltä!

Joo. No. Oon tuolloin lauantaina keikalla vähän kauempana ja luultavasti unta kertyy hyvin vähän, jos ollenkaan ennen 20.pvää. Mutta kyllä mä silti voin tulla esittelemään silmäpussejani. Ne ovat ihan hyvin kehittyneet. Mukavan tuntuiset.

Suun pussit.
sound in - pleasure out
LNA
11.08.2006 18:35:08

Ruskamiitti it is. Päivämäärä - kunhan ei 2.-3.9., koska silloin on isot kemut Lappeenrannassa.
insight
14.08.2006 14:52:48
Ruskamiitti it is. Päivämäärä - kunhan ei 2.-3.9., koska silloin on isot kemut Lappeenrannassa.

Mitkäs kemut siellä silloin on? Ajattelin ensi kuussa mennä Lappeenrannassa käymään.

OT: Tilasin sigussani näkyvän Chicanen levyn eBaystä. Saa nähdä saanko levyn. Harvinaisuus eli vain promokäyttöön oleva levy. Olisin kyllä iloinen, jos sen saisin =D
faith
14.08.2006 19:48:44
Mitenkäs teillä näkyy laulukunto? ..eli siis, huomaatteko eroa laulussa säännöllisen harjoittelun jälkeen verrattuna lauluun vaikkapa kuukauden tauon jälkeen? Itellä ainaki soundi on huomattavasti parempi ja tekniikka yleensäki paremmassa kunnossa kun pystyn harjoitteleen monta kertaa viikossa.

Tuli vaan mieleen ku meen tässä taas kuoron keikalle ja oon nyt ollu 3viikkoa Keski-Euroopassa eikä ole pystyny laulamaan. Kieltämättä vähän hirvittää ku kappaleet ei ole niitä helpoimpia ja omissa stemmoissa on kyllä tekemistä.
Liisa Ihmemaassa.
möyssy
14.08.2006 19:52:59
Tää menee vähän ohi aiheen nyt...

Eli tietääkö kukaan, että oisko jostain päin tamperetta (tai vaikkapa forssaa) olisi saatavilla jonkinlaisia yksittäisiä laulutunteja?

Ittellä ei oo hajuakaan mistä lähtis opettajaa hakee ja tunteja oisin kuitenkin halukas ottaa.
dynynyy.
insight
14.08.2006 20:46:20 (muokattu 14.08.2006 20:46:30)
Kyllä mulla ainakin lähtee laulu paljon paremmin kun pääsee treenaamaan. Ääni ei myöskään ole kulunut, kun olen joskus treenannut hieman enemmän. Kulkee siis paremmin.

Sain muuten tänään jenkeistä ton Chicanen levyn! Jees!! =)

Soi paraikaa.
faith
14.08.2006 20:49:07
Ääni ei myöskään ole kulunut, kun olen joskus treenannut hieman enemmän.

Kyllä. =)

Hyvä etten oo ainoa.. on mietityttäny että johtuuko se mulla vaan siitä ku on noita tekniikkahäröjä. =)
Liisa Ihmemaassa.
Apricot
15.08.2006 01:16:35
Sain muuten tänään jenkeistä ton Chicanen levyn! Jees!! =)

Vaihda kiireesti allekirjoitusta, ellet halua toista samanlaista=)
jogo3000
15.08.2006 08:22:51

Olen kehuskellut ääneni kestämisellä. Ylpeys kävi lankeemuksen edellä, miitin jälkeen en ole pystynyt laulamaan kunnolla :(
insight
15.08.2006 09:05:01
Vaihda kiireesti allekirjoitusta, ellet halua toista samanlaista=)

Joo niin muuten pitää tehdä. Kotona ollessani en ehtinyt, kun siellä on kaikenlaista muuta hommaa. Nyt menen vaihtamaan =)
insight
15.08.2006 09:07:06 (muokattu 15.08.2006 09:11:31)
Pitääkös mun tehdä uusi viesti, että allekirjoituksen muutos näkyy? Poistin siis ton ostoilmoituksen sigusta sekä torilta.

Joo pitää näköjään uusi viesti tehdä =)

Tässä mnetissä on muuten joku outo bugi. Kun kävin katsomassa jogo2000:n jäsenkuvausta, että olitko siellä laulajien miitissä ja tulin sieltä sitten takaisin, niin meni tän ketjun edelliselle sivulle. Et ollut näköjään Helsingin miitissä.

btw, tää savu käy ainakin mun hengelle. Onkos Ouluunkin kenties tullut jo tätä? Tää on kyllä aika perseestä. Siis tää savu.
Ilmaista mainostilaa myynnissä - tässä.
paavi
15.08.2006 09:46:40 (muokattu 15.08.2006 09:47:10)
Olen kehuskellut ääneni kestämisellä. Ylpeys kävi lankeemuksen edellä, miitin jälkeen en ole pystynyt laulamaan kunnolla :(

Joo. Tollaset tilaisuudet on pahoja! Alkomahooli, sauna, vilposet yöt ulkona ja uimassa, laulaminen, karjuminen, huonot unet, istumista autossa... huh huh. Mä olin vaan yhden yön siellä ja teki tiukkaa saada ääni edes jonkinlaiseen kuntoon seuraavaksi illaksi, jolloin piti laulaa kaverin häissä.

EDIT: ja muistan sun olleen siellä akustisen kitaran kanssa suurin piirtein kokoajan äänessä..? =)
jogo3000
15.08.2006 12:41:02

Joo. Tollaset tilaisuudet on pahoja! Alkomahooli, sauna, vilposet yöt ulkona ja uimassa, laulaminen, karjuminen, huonot unet, istumista autossa... huh huh. Mä olin vaan yhden yön siellä ja teki tiukkaa saada ääni edes jonkinlaiseen kuntoon seuraavaksi illaksi, jolloin piti laulaa kaverin häissä.

EDIT: ja muistan sun olleen siellä akustisen kitaran kanssa suurin piirtein kokoajan äänessä..? =)

En ihan koko aikaa, mutta lauantaipäivänä tosi kauan. Toki lauloin yhteislaulutilaisuuksissa kaiken mitä osasin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)