Aihe: Täysin epäasiallinen laulupalstan fiilistelyketju
1 2 3 4 510 11 12 13 1423 24 25 26 27
Freya
11.06.2006 22:47:16
Noin kymmenen tuntia niin tieto tulee.

Jänskättääkö kenties?
..If you don't see, I'll remain unseen.. Romantikkoitkijät #35
Apricot
12.06.2006 00:16:04
Noin kymmenen tuntia niin tieto tulee.

Eli taidat olla töissä asiakaspalvelun puolella etkä jakelussa:) Jakelupuolella pääsee posteihin käsiksi 6.15 lähtien, nimim. "postimiehenä ollut".
"I got the Pieksämäki railway station blues."
LNA
12.06.2006 06:20:07

Eli taidat olla töissä asiakaspalvelun puolella etkä jakelussa:) Jakelupuolella pääsee posteihin käsiksi 6.15 lähtien, nimim. "postimiehenä ollut".

Jakelussa, mutta mä olen sen verran tunnollinen että hoidan raakalajittelun ennen kuin ryntään etsimään yhtään mitään henk. koht. kirjeitä.

Ja edelliseen: Kyllä jänskättää.
jogo3000
12.06.2006 07:35:14

Jakelussa, mutta mä olen sen verran tunnollinen että hoidan raakalajittelun ennen kuin ryntään etsimään yhtään mitään henk. koht. kirjeitä.

Ja edelliseen: Kyllä jänskättää.

Ihailtavaa tunnollisuutta kyllä. Toivottavasti menee hyvin. (En tiedä mistä on kyse).
There is NO warranty; not even for MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.
LNA
12.06.2006 14:14:23 (muokattu 12.06.2006 14:20:36)

Ihailtavaa tunnollisuutta kyllä. Toivottavasti menee hyvin. (En tiedä mistä on kyse).

:)

---

Kele. Ei ollut tänään kirjettä. Soitin konsalle ja sanoivat että "Tämän viikon aikana pyritään saamaan kirjeet lähtemään /--/ ...ehkä jo huomenna"

Sama juttu kuin viime vuonna. Tuloksia suorastaan pimitetään.. No. Asennoidun nyt niin että saan tietää joskus ehkä elokuussa, niin ei tartte nyt joka päivä tulla töistä ihan täpinöissä kirjettä odottaen. Tulee jos tulee ja on jos on ollakseen.
jogo3000
14.06.2006 07:12:43 (muokattu 14.06.2006 07:13:26)

Tälle voisi olla yksi paikka juuri tässä:

http://www.mikseri.net/artists/avantgardeajogo2000.56797.php

Minun ja jäsen arvan gospel-proggis :) Laulan liidiä tuossa where shall I be kappaleessa, ja taustat tuohon brother moses smote the wateriin. Ja arva taas tietysti päinvastoin.

E: Heh, hieman jännittää että mitä ihmettä laulupalstan ihmiset tästä sanovat...jos mitään.
There is NO warranty; not even for MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.
musa
15.06.2006 12:00:57
LNA: Tieto tullut jo? Mä jännitän täällä sun puolesta. Mää tuun miittiin kans mielelläni, jos saan tulla. Viikolla sopii hyvin, viikonloput keikkoja.
LNA
15.06.2006 13:43:19

LNA: Tieto tullut jo? Mä jännitän täällä sun puolesta. Mää tuun miittiin kans mielelläni, jos saan tulla. Viikolla sopii hyvin, viikonloput keikkoja.

Eipä ole vielä.. Tanakelettu.
paavi
15.06.2006 19:06:59
Mää tuun miittiin kans mielelläni, jos saan tulla. Viikolla sopii hyvin, viikonloput keikkoja.

Niin, miittiä nyt vaan kehiin ja äkkiä! :D
jogo3000
15.06.2006 19:58:21

Huh, kolme tuntia täysiä laulamista ohi. Treenit, ja hyvät sellaiset.
Apricot
16.06.2006 04:40:45
Tiedoksi kaikille, että olen kirjoittanut nuotteja koko yön tähän asti, ja haluan jakaa sen kanssanne. Nyt nukkumaan.
faith
16.06.2006 12:45:55
eilen oli pääsykokeet joissa yhtenä osiona laulua.. meni ihan kivasti, kai. saapi nähä... =)
Ei mikään kesäkissa.
jogo3000
17.06.2006 02:21:05 (muokattu 17.06.2006 09:23:43)

Mä lauloiin frman juhlissa. Ihan´rötöiytin täusyä. Nyh en oo selfä. Arasiteko?

E: Pitää lisätä suomennos.

"Minä lauloin firman juhlissa. Ihan vetäsin täysiä. Nyt en ole selvä. Arvasitteko?"
faith
17.06.2006 11:01:53
Mä lauloiin frman juhlissa. Ihan´rötöiytin täusyä. Nyh en oo selfä. Arasiteko?

E: Pitää lisätä suomennos.

"Minä lauloin firman juhlissa. Ihan vetäsin täysiä. Nyt en ole selvä. Arvasitteko?"

Hohoh! Suomennus autto kieltämättä asiaa vaikka pääpiirteet tuliki selviksi. =))
Ei mikään kesäkissa.
tanjuli
18.06.2006 04:25:41
Nyt on musikaalit tältä keväältä / kesältä vedetty.

Saakutin haikeaa. Noita juttuja, noiden tyyppien kanssa vetänyt lokakuusta lähtien, voe helevetti. Ja nyt ei niitä enää nää. Kaiho-itku-avautuma.

:|
[i hear voices but at least they're on tune]
insight
18.06.2006 18:58:50
Pitäiskö täälläkin nyt fiilistellä. Join eilen oluen puoliksi Marco Hietalan kanssa =)
No joo eihän siinä mitään sinänsä, kun kaveri miksailee isoja bändejä, joten se vois brassailla niillä. 1994 olin Whitesnaken äijien kanssa dokaamassa Tavastialla ja Happy Daysissä (nyk. Teatteri). Viereisessä pöydässä istuivat Teemu Selänne ja Jari Litmanen. Oli ihan kuulia =)
© Registered nickname 2005-2006
Apricot
18.06.2006 19:30:26
Mä oon ollu samalla keikalla Neumannin kanssa.
LNA
18.06.2006 20:37:31

Eivät mua sinne halunneet. Tai rehtori olisi kyllä ehkä halunnutkin kun olin niin "sopiva", ja teoria- ja säveltapailuopettajat myös kun olin melkoisan "hyvä", mutta solistisesta osuudesta tuli niin vähän pisteitä että ajattelin lopettaa klassiset opinnot tähän pisteeseen. Vittu mä missään Joensuussa asti jaksan viikoittain juosta..

Mutta rokkenrol forevö mään. Jos ei hyvällä niin sitten pahalla. Ääni rikki raspirääkkynällä ja Angela Gossow -meiningillä sitten jos ei muuta keksi. Paska en haluaisi olla, mutta nyt tuntuu kuin ei millään olisi enää mitään väliä. Kurkkusyöpä pelastaisi minut laulamisen tuskalta.
insight
18.06.2006 21:12:13
LNA äläs nyt masennu. Rokkia voit aina laulaa. Ehkä sun pitäis ajatella, että et sinne joutunut. Liika järjestelmällisyys tappaa luovuuden. Rock on ;) =)
© Registered nickname 2005-2006
hannakatriina
18.06.2006 22:58:03

Joo, elä LNA masennu! Tsemppiä laulamiseen edelleen! Itselläni on alkanu mennä hevi- ja rokkilaulut oikeestaan parempaan suuntaan, kun oon sivuuttanu suosiolla osan laulutuntiopeista, tai ainakin jättänyt omaan arvoonsa. Ei nuo opet Suomen maassa kovin hyvin edes tiedä miten rokkia lauletaan, joten ehkä parempikin että alat mennä vaan omaa tietäs. Korvat auki ja täysillä eteenpäin!

Tsekkaa se Cathrine Sadolinin opus + CD joskus jos saat käsiisi. Minua on auttanut paljon, ja sehän käy sekä klassisten että kevyiden oppien mukaan opiskelleille. Ei muuten satu mulla enää raspisoundilla laulaminen, ja ei se äänihuuliakaan vahingoita, kun ei sitä raspia äänihuulilla tee.

Sitä paitsi aina voi muuttaa suunnitelmia! Minusta (laulajasta) tuli tänään hevibändin kiipparisti. No, eipä siitä klassisesta pianonsoitosta haittaakaan oo sitten ollu - nyt vaan sovittelemaan bachia uuteen uskoon ;) Heh, mutta kieltämättä viiden tunnin bänditreenit pienessä kopissa viiden miehen kanssa tällä helteellä (sisällä varmaan +50) otti aika koville, etenkin kun kaikki biisit on itelle uusia, ja kaikki piti omaksua korvakuulolta… mut minkäs teet, kun keikka on jo reilun parin viikon päästä. Ei auta kattoa ulos tai lämpömittariin, että huvittaisko treenata vai ottaisko mieluummin aurinkoa… mieluummin treenaan nyt ja vietän juhannuksen kokonaan viihteellä :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)