Aihe: Tarvitsisin laulajia
1 2
Cadaver
17.06.2005 00:08:08

Niin, kyllä varmaan usein onkin tarkoituksena kunnioitus mutta lopputulos on sitten syystä tai toisesta vähemmän optimaalinen. Yleensä puuttuva soittotaito/laulutaito/tunteen palo tai halu sovittaa vähän liian äkkiväärästi uudestaan. Esim. "mestarillinen" Call To Irons-tribuutti muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Freedom, Metal & Might: Agent Metal Saksaheviä: Revenant Rienausta: Riivaaja
stagestar
18.06.2005 01:32:50
Tuli töissä mieleen tästä ketjusta muutama kommentti, jotka pistivät miettimään.

Joko et ole coverien ystävä, tai muutenkaan tiedä niiden teosta mitään.
Yleensä kun coveri tehdään, niin halutaan kunnioittaa alkuperäistä kappaletta TAI halventaa (riippuu pitkälti coverin tekijän suhteesta kyseiseen kappaleeseen), mutta uskoisin, että YLEENSÄ halutaan kunnioittaa alkuperäistä teosta.
Ja tästä sitten se, että tuo on oma käsitykseni ja muutenkin kommenttisi on makuasia, josta on AIVAN TURHA aloittaa minkään sortin väittelyä.

Mielestäni tämä on mielenkiintoista; Asiaan ei kiinnitetä mitään huomiota, ennenkuin sattuu omalle kohdalle, niinkuin voitte lukea toisesta tämän ketjun viestistä.
Tai sitten TB:n äijillä on ollut luvat, mutta sitä en henk. koht. tiedä.

E: Pakko oli vetää pari avainsanaa capseilla, kun ei täällä muuten tunnu asiat menevän perille,

Vaan kun et saa silti ilma asianmukaisia lupia, julkaista sitä missään.
rok rok !!!
Quu
18.06.2005 14:45:27

Vaan kun et saa silti ilma asianmukaisia lupia, julkaista sitä missään.

Enhän minä saisi... ;)
http://hevijammu.cjb.net Hinta: 400e/En tingi.
stagestar
18.06.2005 15:02:24
Enhän minä saisi... ;)

Ja etkä julkaise !!!
rok rok !!!
Keppis
18.06.2005 15:12:41
Ihan vähän kannattaisi asennetta muuttaa tossa touhussas.
Virsissä on munaa!
Cadaver
18.06.2005 17:23:17 (muokattu 18.06.2005 17:26:31)

Lain mukainen näkökulmahan on selvä mutta silti ihmetyttää tässä ketjussa esiintyvä fanaattisuus. (metalli)Tracker-coverit sisältävät yleensä varsin konemaisen kuuloiset rummut & kitarat ja lisäksi ne julkaistaan erittäin pienelle piirille, joten käytännössä ne eivät millään tavalla kilpaile alkuperäisten kanssa eivätkä ole keneltäkään pois.
Pitkavirta
21.06.2005 09:42:29 (muokattu 21.06.2005 09:43:01)
Tuli töissä mieleen tästä ketjusta muutama kommentti, jotka pistivät miettimään.

Joko et ole coverien ystävä, tai muutenkaan tiedä niiden teosta mitään.
Yleensä kun coveri tehdään, niin halutaan kunnioittaa alkuperäistä kappaletta TAI halventaa (riippuu pitkälti coverin tekijän suhteesta kyseiseen kappaleeseen), mutta uskoisin, että YLEENSÄ halutaan kunnioittaa alkuperäistä teosta.
Ja tästä sitten se, että tuo on oma käsitykseni ja muutenkin kommenttisi on makuasia, josta on AIVAN TURHA aloittaa minkään sortin väittelyä.

Hei, otas nyt ihan iisisti. En mä mitään väittelyä tässä tarvitse. Se oli vaan pikku heitto kera hymiön, mutta ota se miten tahdot :-)

Ja kyllä, olen hyvien covereiden ystävä. (Silloin kun ne eivät pyri matkimaan alkuperäistä, ja tehdään täysin omalla otteella.) Hyvänä esimerkkinä Johnny Cashin versio Nine Inch Nailsin Hurtista. Mansonin versiot Tainted Lovesta, My Personal Jesuksesta. Jne. Tämä siis vain mun mielipide.

Voi olla että tiedän koverien teosta hyvinkin vähän verrattuna sinuun, mutta ei se estä mua olemasta jotain mieltä asiasta. :)

tekihän teräsbetonin äijätkin sen rainbow in the darkin jokunen vuosi sitten demostudioon

Mielestäni tämä on mielenkiintoista; Asiaan ei kiinnitetä mitään huomiota, ennenkuin sattuu omalle kohdalle, niinkuin voitte lukea toisesta tämän ketjun viestistä.
Tai sitten TB:n äijillä on ollut luvat, mutta sitä en henk. koht. tiedä.

E: Pakko oli vetää pari avainsanaa capseilla, kun ei täällä muuten tunnu asiat menevän perille,

Niinkö meinasit? :)

Kuitenkin. Luvat olis hyvä olla. Toisaalta jos ei setti ole menossa suurempaan levitykseen ja haluat toimia niinku toimit, en mä jaksa sen enempää valittaa. P's.
the 666 club #1
So maybe tomorrow I'll find my way home
Pitkavirta
21.06.2005 09:45:13
Lain mukainen näkökulmahan on selvä mutta silti ihmetyttää tässä ketjussa esiintyvä fanaattisuus. (metalli)Tracker-coverit sisältävät yleensä varsin konemaisen kuuloiset rummut & kitarat ja lisäksi ne julkaistaan erittäin pienelle piirille, joten käytännössä ne eivät millään tavalla kilpaile alkuperäisten kanssa eivätkä ole keneltäkään pois.

Mikään ei estä tekemästä ei-konemaisia rumpuja&kitaroita.. Ei mulla muuta :)
the 666 club #1
So maybe tomorrow I'll find my way home
Cadaver
21.06.2005 19:28:24

Mikään ei estä tekemästä ei-konemaisia rumpuja&kitaroita.. Ei mulla muuta :)

Ei toki, hirveäksi hifistelyksi tuo trackedaggression.com -skene menikin joku vuosi sitten, kunnes lähes kuoli apaattisuuteensa. Tosin jos kaikki muut soittimet on tehty raituriohjelmalla + pro-plugineilla träkättyjen rumpujen päälle, on hieman kyseenalaista edes puhua tracker-biisistä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)