sauhusanttu 28.06.2005 21:16:05 | |
---|
Pataässä siellä lauleskelee Virve Rosti ja Paula Koivuniemikin silloin tällöin. |
tanjuli 30.06.2005 18:40:34 | |
---|
Kerro ihmeessä tarkemmin, mua ainaski kiinnostaa. kaverin kanssa rauhassa iltaa istumassa, selvinpäin. joku vähemmän selväpäinen laulajatähti kaataa viinansa päälleni, ja koska se on mun vika, vetää lättyyn. toisella kerralla sama setti, mutta naispuolinen asiakas tuli laulaessani huutamaan jotain huorasta ja pöytään päästyäni heitti tuopilla. ei osunut, tuli silmille. kolmatta kertaa en mene. [i hear voices but at least they're on tune] |
d-iivil 04.07.2005 16:14:13 | |
---|
kaverin kanssa rauhassa iltaa istumassa, selvinpäin. joku vähemmän selväpäinen laulajatähti kaataa viinansa päälleni, ja koska se on mun vika, vetää lättyyn. toisella kerralla sama setti, mutta naispuolinen asiakas tuli laulaessani huutamaan jotain huorasta ja pöytään päästyäni heitti tuopilla. ei osunut, tuli silmille. kolmatta kertaa en mene. No huhhuh. Ikävää moinen :( |
LNA 06.07.2005 00:50:58 | |
---|
kaverin kanssa rauhassa iltaa istumassa, selvinpäin. joku vähemmän selväpäinen laulajatähti kaataa viinansa päälleni, ja koska se on mun vika, vetää lättyyn. toisella kerralla sama setti, mutta naispuolinen asiakas tuli laulaessani huutamaan jotain huorasta ja pöytään päästyäni heitti tuopilla. ei osunut, tuli silmille. kolmatta kertaa en mene. Oh dear - täytyykin olla varovainen ensi kerralla. Siellä saa laulaa kun siellä on alkuillasta hiljaista. Ja siellä on ainakin yksi hyvä biisi: It don't mean a thing (if it ain't got a swing)! Mun lempparii! ;) Oli asiasta toiseen muuten Heinolassa lystiä. En ole sitä mitä löydät sateenkaaren juurelta. Sharon Kontula - Bella Italia #11 |
Lux 06.07.2005 08:35:00 | |
---|
Oli asiasta toiseen muuten Heinolassa lystiä. Paras helsinkiläinen karaokebaari... Heinolassa? :)
vapaus veljeys vandalismi |
d-iivil 06.07.2005 08:53:53 | |
---|
Paras helsinkiläinen karaokebaari... Heinolassa? :) Heinolassa oli kuitenkin edustettuna sladilaista verta melkoisesti... (kaikki karaoke on paskaa). Ei silti, yksi elämäni parhaista viikonlopuista :) |
Lux 06.07.2005 09:00:22 | |
---|
Heinolassa oli kuitenkin edustettuna sladilaista verta melkoisesti... (kaikki karaoke on paskaa). Ei silti, yksi elämäni parhaista viikonlopuista :) Hevi on niin hyvää, että paskakin hevi on parasta! Karaoke on niin paskaa, että paraskin karaoke on paskaa! Hevikaraoke on parasta paskaa! Paska on parasta! Paitsi kusi. ? vapaus veljeys vandalismi |
d-iivil 06.07.2005 14:17:17 | |
---|
Paitsi kusi.? Tästä pääsemmekin lyhyeen ja nasevaan filosofiseen päätelmään; kaikki on kusta paitsi Jazz - joka on paskaa. Mitä vittua me oikein hölötetään? Mitä me tehään? Missä mä oon? |
LNA 06.07.2005 14:29:36 | |
---|
Tästä pääsemmekin lyhyeen ja nasevaan filosofiseen päätelmään; kaikki on kusta paitsi Jazz - joka on paskaa. Mitä vittua me oikein hölötetään? Mitä me tehään? Missä mä oon? Ai missä sä oot? No koska karaoke on PERSEESTÄ!!!, niin karaokelaulajat ovat PERSEESSÄ!!! *höröhöröhöö* Vieläkin sulattelen krapulaani viikonlopulta. En ole sitä mitä löydät sateenkaaren juurelta. Sharon Kontula - Bella Italia #11 |
Lux 06.07.2005 14:34:08 | |
---|
Ai missä sä oot? No koska karaoke on PERSEESTÄ!!!, niin karaokelaulajat ovat PERSEESSÄ!!! *höröhöröhöö*
Eli Helsingin paras karaokebaari on... ...joku käymälä? Kun niitä soivia "ranskalaisia" vessoja nyt on ollut ainakin 15 vuotta, niin hoitaiskohan joku taho pian sen karaokevessan? vapaus veljeys vandalismi |
LNA 06.07.2005 14:36:15 | |
---|
Eli Helsingin paras karaokebaari on... ...joku käymälä? Kun niitä soivia "ranskalaisia" vessoja nyt on ollut ainakin 15 vuotta, niin hoitaiskohan joku taho pian sen karaokevessan? Kyä varmaan Jaappanissa jo löytyykin.. Täytyisi vaan importata Suomehenkin päin. Voin vaan kuvitella: "Kotttkan poiikiii illllman siipiiiii.." *plöts* En ole sitä mitä löydät sateenkaaren juurelta. Sharon Kontula - Bella Italia #11 |
Lux 06.07.2005 14:37:04 | |
---|
Kyä varmaan Jaappanissa jo löytyykin.. Täytyisi vaan importata Suomehenkin päin. Voin vaan kuvitella: "Kotttkan poiikiii illllman siipiiiii.." *plöts* Ois varmaan toiminut sullekin Heinolassa. Muistelen. vapaus veljeys vandalismi |
LNA 06.07.2005 14:39:41 (muokattu 06.07.2005 14:40:33) | |
---|
Ois varmaan toiminut sullekin Heinolassa. Muistelen. Qué?! Niin siis prinsessat eivät käy koskaan vessassa, eivät piereskele eivätkä röyhtäile eivätkä ainakaan kiroile. En ole sitä mitä löydät sateenkaaren juurelta. Sharon Kontula - Bella Italia #11 |
Lux 06.07.2005 14:41:40 | |
---|
Qué?! Muistelen vaan hetkeä, jolloin totesit biisin alkaessa, et olisit mieluummin juuri toiletissa. Tai jotain. Pitäsköhän kuitenkin lopettaa tämä kirjaimellinen paskanjauhanta. Saadan kohta varoitukset tai jotain... Mutta toisaalta. Laulumaikkani tapasi aina sanoa, että laulu oikeasti lähtee perseestä. vapaus veljeys vandalismi |
d-iivil 06.07.2005 14:44:59 | |
---|
Ei vittu... *mahaan sattuuu* Mie voin tästä keskustelusta vetää AINOASTAAN yhden johtopäätöksen: työ molemmat kaipaatte tiukkaa suljettua laitoshoitoa karaokekäymälöineen. Hyvää matkaa. |
d-iivil 06.07.2005 14:45:44 | |
---|
Qué?! Niin siis prinsessat eivät käy koskaan vessassa, eivät piereskele eivätkä röyhtäile eivätkä ainakaan kiroile. Kun tytöt käyvät paskalla, he eivät pasko, vaan pönttöön tipahtelee ruusun terälehtiä jotka tytöt sievästi nostavat pöntöstä roskakoriin. Tämä on tieto. |
LNA 06.07.2005 14:52:52 (muokattu 06.07.2005 14:53:58) | |
---|
Kun tytöt käyvät paskalla, he eivät pasko, vaan pönttöön tipahtelee ruusun terälehtiä jotka tytöt sievästi nostavat pöntöstä roskakoriin. Tämä on tieto. Se on tieto. Allekirjoitan. Lisäksi unohtui mainita, että prinsessat eivät koskaan haise tai maistu pahalle, vaan tuoksuvat aina ihanimmille kukille ja maistuvat medelle. Ah - ja lopetetaan vain. Tää menee laskemaan päälleen lähteenraikasta ruusuvettä kontulan slummikerrostalon suihkukopperossa. En ole sitä mitä löydät sateenkaaren juurelta. Sharon Kontula - Bella Italia #11 |