Aihe: Laulu & kitarointi samaan aikaan
1 2
oulukyllosa
04.11.2003 16:55:43

pystyykö joku soittaa ja laulaa yhtäaikaa Skynyrdin: " I ain`t the one"- biisin kohdan "...got bells in your mind lady...and it`s easy to see..." Jos pystyt ja kitararytmi pysyy kohdallaan ni ota yhteyttä ja kerro miten sen teit :-)
---"play some skynyrd,man!"---
trust
04.11.2003 17:03:03
Mulla oli aluksi vaikeata soittaa ja laulaa, mutta nyt pikkuhiljaa kun on alkanu miettimään enemmän rytmejä niin alkaa sujua koko ajan paremmin. Kunhan vain on "sisällä" biisissä ni ei se niin vaikata ole. Lähinnä vaatii kovaa keskittymistä(ainakin multa). Tarkoitan nyt kitara riffien soittamista ja laulamista samaan aikaan. sointujen kanssa on helpompaa.
totaali
04.11.2003 17:19:21
kitara riffien soittamista ja laulamista samaan aikaan. sointujen kanssa on helpompaa.

Jep, noin on. Ja meillä on bändissä siihen hyvä ratkaisukin: meillä on kaksi kitaristi-laulajaa. Lauluvuorossa oleva voi kompata sointuja ja se toinen heittää riffit. Hyvin skulaa. Ja voittex kuvitella, rumpalikin laulaa! Basisti ei sentään... ;-)
Ikuinen aloittelija, mutta joskus vielä alan treenata kunnolla...
PuNkKi
04.11.2003 23:30:24
se on oikeastaan todella helppo oppia..
itse "oppisin" tuon aivan yht'äkkiä.. ei paljon
tarvinnut opetella.. tosin vielä kun saisi sen
lauluäänen jostakin niin olis hienoo :)
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
trust
06.11.2003 13:10:05
se on oikeastaan todella helppo oppia..
itse "oppisin" tuon aivan yht'äkkiä.. ei paljon
tarvinnut opetella.. tosin vielä kun saisi sen
lauluäänen jostakin niin olis hienoo :)

Siinäpä se. Think about that :-)
Reno.
11.11.2003 01:11:50
Muutin kyllä mielipidettä, aivan sama vetääkö laulaja kitaraa samaan aikaan, jos osaa sen tosi hyvin. Kiitos Matt Bellamy..
sleeping nightingale hidden deep in its blossom
frodyen
11.11.2003 09:08:54
No, ite opettelin soittaan kitaraa ja kun löysin hyvän biisin katoin soinnut ja annoin laulun vaan tulla samalla kun soitin..ehkä se ei kaikilla toimi mut mulla onnistui..Jaksaa vaan harjoitella niin kyllä se siitä. Älä laulele kovin vaikeita biisejä!
"Days disappear..and my world keeps changing. Nothing you say, will help ease my pain."
Jackson Dinky
14.11.2003 21:44:39
Mulla oli aluks silleen etten pystyny yhtään laulaan ja soittaan samaan aikaan mutta vähän aikaa ku reenasin ni ny pystyn laulaan ja soittaan jo Master of Puppetsin mukana=)

Etkö pysty Onen? :D Ei sentään.
Deadnote
09.12.2003 21:22:25

pystykkö sä sitte? ääninäytettä?
koffi
Ozzman
14.12.2003 18:06:27

Ööh, missä vaiheessa sanoin etten pysty Onea soittamaan ja laulamaan samaan aikaan??

Ennen en kylä pystynyt mutta nykyään menee....
Ei hirvi ole nisäkäs. Hirvi on kala.
JCM
14.12.2003 18:22:26

Paras tapa on reenata kitaraosuus aivan helvetin hyvin, niin että tulee suoraan selkärangasta. Sitten laulua päälle. Harjoitteleminen kannattaa aloittaa helpommista biiseistä.

Vili puhuu asiaa. Alku on kaikista vaikeinta.
zorro
25.12.2003 16:20:24
kannattee radioheadin biisejä ehkä opetella laulamaan ja soittamaan yhtäaikaa, ne taitaa olla kaikista vaikeimpia (en tiiä).

Mutta se Thom Yorke tosiaan laulaa ja soittaa yhtäaikaa. Laulaa vähän munimutkasemmin ja paremmin ku joku hetfielddi, ja riffitki taitaa pääosin olla vaikeampia
OSTETAAN: EH Small Stone
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)