mä en kanssa innostu lääkityksestä,koska kaikki tapahtuu päänsisäisitä ajatusmalleista,jotka johtavat fyysisiin tuntemuksiin. On paljon kirjoja mitä lukea,mutta luulisin että kaikissa on sama "pohjavire" Tunnista ajatuksesi,tunnista Jännitys,pura se. Mä olen viime aikoina lukenut jonkin verran ahdistus,paniikki ym.Häiriöistä ja niissä on paljon samankaltaisuutta kuin esiintymisjännityksessä. Heitä jotain hyvää kirjallisuutta. Tutulta kuulostaa muidenkin kommentit. |
Joku semmonen se perkele on, koska tää tulee just semmosissa jutuissa, joissa mä oon hyvä. Eli ilmeisesti jännitän jännittämistä. Lääkeitä en haluais käyttää - enkä konjakkia. Ei Konjakkia lääkkeeksi!Siitä voi tulla huono tapa.Älä Jussi välitä.Mulla on aivan sama ongelma.masu reagoi ja minä olen joutunut ennen keikkaa joskus käymään laatoillakin varsinkin kun soitin pressoille ekan kerran.Joskus kun liikaa innostun keikalla, kun tuntuu menevän tosi hienosti voi tulla sellainen yökkimisrefleksi ja laulua ei pysty jatkamaan.Mä jännitän ennen keikkaa aina ja sen kanssa oppii tulemaan toimeen. Kylmän viileesti! |