Huippuartisti 21.09.2008 21:50:57 (muokattu 21.09.2008 21:55:41) | |
---|
|
Deathrocker 30.09.2008 20:57:54 (muokattu 30.09.2008 20:58:32) | |
---|
Christina Aguileralla on mielestäni upea ääni. Alussa kun hän ilmestyi pintaan niin en tykännyt mut jotenki ihastuin kun kuulin Strippedin. Oispa vetäny mielummin jatkanu tolla rock tyylillä :P |
author 30.09.2008 23:27:47 | |
---|
"So there you go. You're the retarded offspring of five monkeys having butt-sex with a fish-squirrel!! Congratulations!" |
jra 03.10.2008 18:23:08 | |
---|
Kuuntelin juuri peräkkäin Vuokko Hovatan Lempieläimiä ja Johanna Iivanainen & 1N:n Outoja maita. Omia suosikkiääniä molemmat laulajat, mutta varsinkin yhteen menoon kuunneltuna alkoi tuntumaan että molemmilla on ainakin noilla levyillä maneerina "keventäminen" (vai mikä se oikea termi äänen ohentamiselle onkaan). Sopivasti käytettynä tuo tulkintaan herkkyyttä, mutta näin luontevilla laulajilla tuntuu että tulkinta kantaisi ilmankin. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Stanley.Climbfall 04.10.2008 03:57:24 | |
---|
Delta Goodrem |
BlueDaylight 04.10.2008 12:21:23 | |
---|
Christina Aguileralla on mielestäni upea ääni. Alussa kun hän ilmestyi pintaan niin en tykännyt mut jotenki ihastuin kun kuulin Strippedin. Oispa vetäny mielummin jatkanu tolla rock tyylillä :P Täysin samaa mieltä. Ja olisin hämmästyny, jos kukaan ennen mua ei olisi sanonu Christina Aquilerasta mitään. Myöskin P!inkillä, Katri Ylanderilla, Ashlee Simpsonilla ja Kelly Clarksonilla on hyvä ääni(meni vahvasti popituksen puolelle :D), mutta ei ne Aquileraan verrattuna oo yhtikäs mitään.(Nää lähinnä vaan tuli ekoina mieleen..) Eli siis Christina Aquileralla on paras naisääni, minkä ainakaan minä oon ikinä kuullu!! |
Jenni Hot 08.10.2008 01:31:27 | |
---|
Laiskaakin laiskempana en koko viestiketjua lukenut läpi... Mutta tähän väliin "uusien" mahtava äänisten Pinkin, Christina Aguilleran ja muiden joukkoon kuuluvat ehdottomasti mielestäni Shemekia Copeland, Sarah Dawn Finer, Frida Öhrn, sekä edesmennyt Eva Cassidy... Loistavia naisääniä on NIIIIIIIIN monta ja kun jokaisella on se oma "jokin"... Sopii vain toivoa, että joskus pystyy koskettamaan jotakuta omalla laulullaa saman arvoisesti... Jos mä en olis näin v...n valkonen, niin mä olisin musta... :D (kännis on kätsää ja puhvelilaumateoria toimii. Mähän vedän ko Nykäne:D) |
author 09.10.2008 21:04:05 | |
---|
Lisätäänpä muutama kun tuli mieleeni: Sophie Zelmani Julee Cruise Nina Pärsson Bonnie Tyler Hieman pitää olla sellaista karheutta äänessä. Mutta ei mitään Janis Joplin viskitupakkakeuhkokuume -karheutta. "So there you go. You're the retarded offspring of five monkeys having butt-sex with a fish-squirrel!! Congratulations!" |
blaekie 10.10.2008 12:37:43 | |
---|
Näist mie piän Raspikurkkuosasto Janis Joplin Dana Fuchs Blues ja Soul Etta James Aretha Franklin Kellie Rucker Kantri Reba McEntire Shania Twain Pop Christina Aquilera yllättäen Nicole Scherzinger Hempeily Norah Jones Kate Bush Toki muitakin mielenkiintoisia naisääniä löytyy, mut kuka näitä oikeesti jaksaa lukea Laulajia joita en voi jostain syystä sietää Björk Whitney Houston Nyttemmin myös Celine Dion Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
buddha 12.10.2008 06:56:35 (muokattu 12.10.2008 06:56:51) | |
---|
Anteeksi nyt suunnaton ihmetykseni, mutta miten joku ei voi sietää tällaista?=) http://www.youtube.com/watch?v=Xduj-JONClo Itse en tykkää Aguilerasta kovin paljoa, hieno ääni tietenkin, mutta laulutyyli hieman yliampuva usein. |
Finnegan 16.11.2008 21:52:04 | |
---|
|
BlueDaylight 17.11.2008 21:43:32 | |
---|
Christina Aguilleran, ollakseni, no, kettumainen kehtaan sano, että vastaava muoto tästä olisi oikeasti Christina Aquileran.. Ja voin sanoa, että tervetuloa vaan huomautteleen mulle tuollasista :p |
BlueDaylight 17.11.2008 21:56:08 | |
---|
Ja nyt kun käväisin youtubessa, on pakko sanoa, että vihaan suunnattomasti Katy Perryä, kun sen naaman siellä huomasin. En laulujen sanojen takia, vaan yleensä tuollaiset posliininaama-tieninainen-pinkkiDaa-osaanlaulaa-oonPoppariJaInJaIhq -tyypit on niin jostain hollywoodin takapihan roskiksista buukattuja että huh-huhh. Niistä saa aina niin ylimielisen, itserakkaan ja pumpulissa pidetyn ihmisen kuvan, että alkaa oksettaa. Tekeeköhän ite yhtään laulujansa tai mitään? Jos haluatte valaista mua, että oon ihan metäs tosta asiasta, niin esittäkää toki infoa. |
Charge 16.12.2008 17:44:14 | |
---|
Tarja Turunen on kyllä näitä parhaita, vaikka on niitä muitakin. Katri Helena tulee kovalla kyydillä perässä! ;) "I have a...I have a...dvarf? I have the dvarf and I dont be afraid to use it! I need some questions!" "Answers, I think you need answers". |
SVIN 27.12.2008 11:01:39 | |
---|
Täytyy sanoa.... Christina Aguilera. |
brand x 30.12.2008 00:59:13 | |
---|
Esim. Paula Cole ja maarit |
BlueDaylight 30.12.2008 18:26:30 | |
---|
Ajattelin poiketa jo aiheesta.. Keillä on parhaimmat miesäänet?? Mun mielestä esim. Chris Martinin ääni on tosi hyvä.. mieheksi.. :D |
Jankku 01.01.2009 23:02:30 (muokattu 01.01.2009 23:02:39) | |
---|
Naisista kyllä Julie Londonin, Janis Joplinin ja SADEn ääni toimii parhaiten... Hyvä-äänisiä mieslaulajia, hmm... Onko niitä? ;) Hell is where the heart is! |
BlueDaylight 02.01.2009 18:23:47 | |
---|
Jaa no kyseenalaiseksi kyllä jää tämä keskustelu.. ;D Sovitaan että ei vaan verrata naisiin ^^ |
htm 17.01.2009 12:00:02 (muokattu 17.01.2009 12:06:27) | |
---|
Yksi nimi on vielä pakko lisätä, nimittäin Natasha Bedingfield. Levyn biisit on suht surkeita omasta mielestäni, mutta oon kuullu pari liveäänitystä ja ai että se ihminen vetää aidosti ja tunteella. Intensiivisyys on aivan jotain loistavaa. Jostain syystä se ei käytä falsettia ollenkaan eli aika rajoittunu ääniala, mut se on sitäki vahvempi. Tämän allekirjoitan lähes täysin. Kyseisellä mimmillä on mahdollisesti makein lauluääni, mihin olen törmännyt. Biiseissä on sitäpaitsi ihan ajatusta ja ideaa, paitsi että neidin levytuottaja on jonkinsortin imbesilli. Voin kuvitella tilanteen, jossa neidin demonauha on levy-yhtiön pomojen pöydällä, ja mr Big sikaria purren sanoo: "Ok, tehdään levy. Eikös hip-hop ole nyt muotia? Tuokaa joku tyyppi, jolla on lippis vinossa ja löysät housut, ja antakaa sille syntikka. saadaan vähän katu-uskottavuutta." (Siis delayta bassariin - joopa joo) Se Live From Abbey Road on hyvä esimerkki siitä, miten homma toimii oikealla bändillä. Tokihan näitä hyviä ääniä löytyy pilvin pimein. Esim. tuttavapiiristä löytyy ääni, joka on rehellisesti sanottuna puhtain ja kuulain, mitä oon ikinä kuullu. Sit vaan ei voi tietää mihin tää tyttö pääsee. Juu mulla on tuttavissa kans tämmönen. Sain sen mun bändiin laulajaks :) |