![]() 04.05.2006 19:07:22 | |
---|---|
Hei onneks olkoon kovasti. Pyritkö siis popjazz-puolelle vai klasarille? No lasarille tietty.. :) nim. Eihän Siellä Pop&Jazz-puolella Ole Mulle Mitään Tarjota (vitsi) | |
![]() 11.05.2006 10:14:41 | |
Huh! Nyt helpottaa...Demon lauluäänitykset takana...On tää laulaminen rankkaa henkisesti :/ OPERAATIO:LIVE Zadi
Seuraava ilta la 13.5 @ Liberté! | |
![]() 11.05.2006 16:52:55 | |
Huomasin just että mulla on aika hyvää ohjelmistontynkää jo kasassa =) ..tosin melko moneen biisiin pitää vielä koittaa ettiä nuotit, mutta ei liene ylivoimanen tehtävä (toivottavasti). Siis alotin määrätietosen biisien ettimisen/kattomisen vasta n. kk sitten, ja nyt löytyy jo yli 50 kipaletta mitä voi tilanteesta riippuen esittää. Tai siis, sitte ku on ehtiny reenata ne soittajienki kans x) Mutta siis, tästä se lähtee ja tuosta on mukava jatkaa.. "sähän varsinainen paavoväyrynen olet!" -steelysam | |
![]() 17.05.2006 16:08:43 | |
Ajanpuutteen vuoksi heitin laululusikan nurkkaan. Kävin parin bändin aikaakin tuhlaamassa koelaululla. Noh, enpä mä koskaan ole kovin aktiivisesti laulanutkaan. :| © Registered nickname 2005-2006 | |
![]() 17.05.2006 19:34:49 | |
Loma!!! Olo on tyhjä, mutta erittäin tyytyväinen. Kaikki kouluhommat ohi tältä keväältä, kaikki tämän vuoden kurssit suoritettu, mukaan lukien C-kurssi laulusta. Mistään kurssista ei koko vuonna 4:sta pienempää arvosanaa ja enimmäkseen rivistä löytyy vitosia. Onhan tässä jo ihan pakko hehkuttaa ja fiilistellä, kun on niin mallioppilasolo ;) ...niin kuin sitä nyt arvosanoja varten opiskelisi, mutta kivalta nuo numerot silti näyttää (asteikolla 1-5). Kesän keikkasetitkin on kasassa ja jokseenkin treenattuina bändin kanssa. Nyt herääkin suuri kysymys, että mitäs sitten..?! Pitäis kai kehitellä jotain uutta projektia, ettei mene koko kesä terasseilla notkumiseen... | |
![]() 19.05.2006 10:41:18 | |
Loma!!! Olo on tyhjä, mutta erittäin tyytyväinen. Kaikki kouluhommat ohi tältä keväältä, kaikki tämän vuoden kurssit suoritettu, mukaan lukien C-kurssi laulusta. Mistään kurssista ei koko vuonna 4:sta pienempää arvosanaa ja enimmäkseen rivistä löytyy vitosia. Onhan tässä jo ihan pakko hehkuttaa ja fiilistellä, kun on niin mallioppilasolo ;) ...niin kuin sitä nyt arvosanoja varten opiskelisi, mutta kivalta nuo numerot silti näyttää (asteikolla 1-5). Vau! Onneksi olkoon. Tosi hieno suoritus! Jatkat sitten vain samaa rataa niin hyvä tulee. :D Oletko siis pedagogiksi valmistumassa? Kesän keikkasetitkin on kasassa ja jokseenkin treenattuina bändin kanssa. Nyt herääkin suuri kysymys, että mitäs sitten..?! Pitäis kai kehitellä jotain uutta projektia, ettei mene koko kesä terasseilla notkumiseen... Mä olen vähän miettinyt, että kesän aikana voisi olla kiva yllättää kaikki, jotka kelaavat että laulajat ovat toisiaan kyräilevää porukkaa jolta yhteystyötaidot puuttuvat - voitais nimittäin pitää laulajamiitti. Joo joo, oikeasti. Vaikka ilman laulamistakin. Se vois olla viikolla vaikka Helsingissä. Viikonloput lienevät aika buukattuja monilla. Eväät vaan mukaan ja jonnekin mukavalle nurmikolle piknikille. Olen tässä muuten huomannut, että löytyy kyllä ihmeellisen ahdaskatseista porukkaa laulajista. Pelottavan yleinen käsitys laulamisesta on, että joko sitä osaa tai sitten ei. Ihan kuin laulua tuottavan instrumentin hallinta ei olisi opeteltavissa ja treenattavissa samalla tavalla kuin minkä tahansa muun instrumentin! Niin ja tämä liittyy tuohon miittiaiheeseen sen verran, että mun mielestä tän laulupalstan keskusteluja on viimeisen puolen vuoden aikana ollut ilahduttavaa seurata - löytyy erilaisia persoonia ja osaajia joka lähtöön, mutta ennen kaikkea avarakatseisia tyyppejä joita kiinnostaa laulaminen ilmiönä kaikilla tasoilla. Valitettavasti itsellä on vain ollut puuhaa siinä määrin etten ole ehtinyt vastata edes yhteen kuudesosaan niistä viestiketjuista, jotka olisivat kiinnostaneet. Mitäs sanotte? sound in - pleasure out | |
![]() 19.05.2006 18:45:52 | |
Mitäs sanotte? Hiton hyvä idea! :) Allekirjoittanut tosin on intensiiviset 6 viikkoa eräässä itäisessä kaupungissa, vanhassa linnassa laulelemassa... Jos miitti on sen kauden jälkeen (heinäkuun loppu, elokuun alku), vois hyvin onnistuakin. Hannakatriinahan se on varsinainen hikari! Onneksi olkoon! No, kyllä minullakin siinä nelosen ja vitosen ympärillä numerot pyörivät, paitsi solfasta. Tosin nyt näyttäisi siltä, että ehkä pääsen solfa II:sta läpi, tosin sitä en sitten tiedä, että millä arvosanalla. Jotain kakkosen, enintään kolmosen luokkaa todennäköisesti. Riippuu vähän, miten suullinen osuus menee. Mutta tavoitteeni onkin läpipääsy, koska en siinä muusikonpaperissa tee solfalla hevonkukkua... :D Näillä näkymin minulla jää vain muutama pikkusuoritus syksyksi, ja sitten saan muusikon paperit. Vielä kun pääsisi jatkokoulutukseen... | |
![]() 24.05.2006 08:30:52 (muokattu 24.05.2006 08:31:40) | |
Aah, ensi-ilta plakkarissa, nyt helepottaa. Tulkaa katteleen :) (www.numut.com/honk) (Ja sit ihan muuten vaan vinkkinä, et jos joskus lainaatte semmosta vehjettä, esim. mikseriä, missä on piuhat ja säädöt valmiina, niin ottakaa noi säädöt ylös ja laittakaa ne piuhat ja säädöt just tasan silleen kun ne oli ollukkin kun ootte hommanne hoitaneet. Ihan hyvä elämänohje muutenkin on palauttaa lainaamansa juuri siihen ja sellaisessa kunnossa kun on sen löytänytkin.) [i hear voices but at least they're on tune] | |
![]() 28.05.2006 13:02:45 | |
Aah, ensi-ilta plakkarissa, nyt helepottaa. Tulkaa katteleen :) (www.numut.com/honk) (Ja sit ihan muuten vaan vinkkinä, et jos joskus lainaatte semmosta vehjettä, esim. mikseriä, missä on piuhat ja säädöt valmiina, niin ottakaa noi säädöt ylös ja laittakaa ne piuhat ja säädöt just tasan silleen kun ne oli ollukkin kun ootte hommanne hoitaneet. Ihan hyvä elämänohje muutenkin on palauttaa lainaamansa juuri siihen ja sellaisessa kunnossa kun on sen löytänytkin.) Tanjuli olit kyl ihan ykkönen Honk!:issa. käytiin eilen äiteen kanssa katsomassa ja pillittämiseksihän se meni.. Tosi energinen jne. Ootte te jo nää ylistykset kuullu, mut mahtava oli. Saaralle jo kehuin. Onnea jatkoon! :) | |
![]() 28.05.2006 15:25:27 | |
Tanjuli olit kyl ihan ykkönen Honk!:issa. käytiin eilen äiteen kanssa katsomassa ja pillittämiseksihän se meni.. Tosi energinen jne. Ootte te jo nää ylistykset kuullu, mut mahtava oli. Saaralle jo kehuin. Onnea jatkoon! :) Heijee, kuulinkin Saaralta että joku oli bongannu, mietinkin jo että kuka :) Nyt vaan kun sais lehdistön kiinnostumaan muustakin kun Lordista niin sais enemmän ihmisiä kattomaan... On kyllä ihan loistoproggis olla mukana. [i hear voices but at least they're on tune] | |
![]() 28.05.2006 23:59:51 | |
Mitäs sanotte? Joo, erittäin hyvä idea ja allekirjoitan myös nuo esittämäsi huomiot meistä laulajista. Välillä on aikamoista kyräilyä. Toisaalta taas hyvän solistin tuleekin olla itsevarma, mikä usein käsitetään väärin. Mieluiten tosiaan joku arki-ilta! "The higher we go / the lower we'll find ourselves in the end / the more we think we know / the more there is to learn my friend" | |
![]() 29.05.2006 13:20:50 | |
Nyt on sitten 2. asteen pääsykoe 2. kertaan koettu. Meni "ihan hyvin" - ihan kuten viimeksikin. Ehkäpä ammattilaiset kuitenkin kuulevat kehityksen äänessä, vaikka nallergiakäheyttä olikin ilmassa enemmän kuin olisin sallinut. | |
![]() 30.05.2006 07:51:28 | |
Nyt on sitten 2. asteen pääsykoe 2. kertaan koettu. Meni "ihan hyvin" - ihan kuten viimeksikin. Ehkäpä ammattilaiset kuitenkin kuulevat kehityksen äänessä, vaikka nallergiakäheyttä olikin ilmassa enemmän kuin olisin sallinut. milloin tulee tulokset? [i hear voices but at least they're on tune] | |
![]() 30.05.2006 15:20:30 | |
Tämän vuoden opinnot plakkarissa! Pääsin läpi aineesta, joka oli kompastuskiveni, solfa II:sta, vieläpä ihan mukavalla arvosanallakin, kolmosen sain. Olen saavuttanut tänä (luku)vuonna ne tavoitteet, jotka itselleni asetin. Muutama yllättäväkin saavutus tuli kylkiäisenä :). Enää kolme opintosuoritusta muusikon papereihin, ja ne saan syksyn aikana hoidettua. LNA:lle tsemppiä odotteluun! Allekirjoittaneella myös edessä tuskaisa odottelu heinäkuun puoleen väliin, josko jatko-opiskelupaikka irtoaisi. Alalle on kova tunku... | |
![]() 05.06.2006 16:15:25 | |
Noniin, se olis nyt niinku kesä. Olo on huumaantunut, hieman hämmentynyt ja jännittynyt mutta ennen kaikkea HULLAANTUNUT. Ihanaa! Niin ja toteutin tosiaan riskinoton - olen vailla "oikeiden ihmisten duunia" ja tulojen suhteen vain keikkojen varassa. Kummasti sitä kuitenkin on tupsahtanut kaikenlaista kivaa eteen. Olen suorastaan innoissani! Koskas pidetään laulajamiitti? Ehdotan, että miitti pidetään kesäpiknik-hengessä jossain Helsingin mukavista puistoalueista. Juonitaan vaikka Suomen tulevaisuutta laulistimuusikkouden saralla tai fiilistellään muuten vain aurinkoista kesäpäivää. (olettaen tietenkin että saadaan sellainen ensin.. aurinko mukaan siis :) KAIKKI, joille oma ääni instrumenttina on tärkeä ja sydämen asia, ovat tervetulleita musiikkilajiin tai laulutyyliin katsomatta. Kesäkuu? Heinäkuu? Arkipäivä? Ilta? Ehdotuksia? Mä voin vaikka ottaa tiedotuksen yms. köykäiset käytännönjärjestelyt harteilleni. sound in - pleasure out | |
![]() 05.06.2006 23:19:40 | |
Kesäkuu? Heinäkuu? Arkipäivä? Ilta? Ehdotuksia? Keikkailijoilla varmaankin illat ja viikonloput täynnä - jos lähtee vaikka kesäkuun viimeisestä maanantai-illasta? :P Kätevintä lienee vaan pistää muutama päivä testiksi ja sitten ihmiset kuittaa että ketkä olis pääsemässä ja milloin, ja enemmistön mukaan mennään. Tai jotain? Mä tuun milloin vaan jos pääsen, saattaa aikataulut vaihtua päivässä radikaalistikin. [i hear voices but at least they're on tune] | |
![]() 06.06.2006 12:12:47 | |
elokuussa... *pienellä vaimealla äänellä* kohta lähdössä Savonlinnaan töihin 6 viikoksi, sieltä ei oikein irtauduta... | |
![]() 06.06.2006 18:15:25 | |
Keikkailijoilla varmaankin illat ja viikonloput täynnä - jos lähtee vaikka kesäkuun viimeisestä maanantai-illasta? :P Kätevintä lienee vaan pistää muutama päivä testiksi ja sitten ihmiset kuittaa että ketkä olis pääsemässä ja milloin, ja enemmistön mukaan mennään. Tai jotain? Mä tuun milloin vaan jos pääsen, saattaa aikataulut vaihtua päivässä radikaalistikin. Sama täällä. Arkipäivä olisi kyllä jees. sound in - pleasure out | |
![]() 06.06.2006 21:04:42 | |
milloin tulee tulokset? Perjantaina eli koska olen oman kotialueeni postissa töissä niin kirjeen käteen saamiseen on vielä noin 52-53 tuntia. Kele. Laskemiseksi menee. | |
![]() 07.06.2006 18:05:13 (muokattu 07.06.2006 18:06:16) | |
Loma mullakin. Kivaa vaan olla.. tai no kyllä noita kotitöitä eli siivoomista, tiskiä ja pyykkiä saa olla aina tekemässä. Aiemmin päivällä kävin salilla ja sen jälkeen hain elämäni ensimmäisen luottokortin eli Mastercardin. En kyllä ajatellut luotoksi mitään ostaa. Se on vain hätävarana. Se pankkikortti siinä enemmän on tarpeeseen, kun aiemmin oli vain Visa Electron. Onhan tossa Masterissa sekin hyöty että käy ulkomailla. Lauantaina varmaan taas kiekumaan vanhojen bändikavereiden säestämänä, vaikka lopetinkin lauluhommat toistaiseksi (jos nyt koskaan edes aloitin ) Nytkin kuuntelen trancea, missä ei ole edes laulua. Ei edes vocaaleita =) © Registered nickname 2005-2006 | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)