Aihe: Aataminomena nousee
1
Iisakki
02.07.2005 21:49:33
Aina päärekisteriin siirtyessä aataminomena nousee väkisin ylöspäin, leuan pohjaan asti. Väkisin vääntämällä pystyy pitämään sen alhaalla, mutta ei hyvältä tunnu. Mitä näistä kirjotuksista oon päätelly, ni kurkun ja "ompun" pitäis pysyä alhaalla rentona. Olisko kenelläkään hyviä "harjotuksia" jolla sais tota rentoutta päärekisteriin??
Generic L
04.07.2005 20:03:42
kiinnitä paino aataminomenaan niin eiköhän pysy alhaalla!!
"vuuuuui saatana" -S. Tervo-
Pitkavirta
07.07.2005 08:51:44
Aina päärekisteriin siirtyessä aataminomena nousee väkisin ylöspäin, leuan pohjaan asti. Väkisin vääntämällä pystyy pitämään sen alhaalla, mutta ei hyvältä tunnu. Mitä näistä kirjotuksista oon päätelly, ni kurkun ja "ompun" pitäis pysyä alhaalla rentona. Olisko kenelläkään hyviä "harjotuksia" jolla sais tota rentoutta päärekisteriin??

Kokeile aluks imitoida haukottelemista, että saat tilan sinne, ja kuten huomaat jos tarkastelet haukotusta - kurkunpää menee alas ihan pohjaan saakka.

Tai sit kiinnität sen painon siihen. :)
Wilbur80
07.07.2005 13:37:20
Mulla on auttanut aika paljon korkealta meneviin juttuihin se, että laulan ensin pienellä voluumilla ja mahdollisimman rennosti. Kun rentous alkaa löytyä voi voluumia vähitellen nostaa. En ole tosin tarkkaillut miten mun aataminomena käyttäytyy.
Cadaver
22.07.2005 21:44:46

Jep, samaa ongelmaa löytyy. Ainakin jonkin verran on auttanut alaspäin katsominen ja hiljaisella pää-äänellä harjoittelu. Tosin, kun muuten tuntuu rennolta ja hyvältä, en ole välittänyt vaikka nouseekin vähän. Niinkuin itekin sanoit, pahempi lienee jos väkisin yrittää pitää alhaalla.
Freedom, Metal & Might: Agent Metal Saksaheviä: Revenant Rienausta: Riivaaja
Keppis
23.07.2005 12:53:49
Auttaisko muutaman laulutunnin ottaminen tähän ongelmaan?
Mikä vitun clean-kanava? http://www.mikseri.net/fobia
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)