Aihe: Mitä kaikua suosittelette tässä tapauksessa.
1
oulukyllosa
18.05.2004 15:32:20

Kun kamoina muuten on näitä Thomanilta tuttuja Behringerin mikseri,t.ampin pääte,Laneyn aktiivimonitori ja t.boxin isot kokoalue-kaiuttimet.

Yritän lähinnä saada selville että mikä on ensimmäinen (halvin) "laatukaiku"-laite, joka on parempi kuin em. mikserin omat efektit eli halvin joka parantaa tämän kokonaisuuden laulusoundia.Miten Alesisin pikkuinen mikä-verb-se olikaan.Onko se mistään kotoisin?
- Elämä on ihmisen parasta aikaa -
PJS
19.05.2004 10:57:43

Mä ostaisin kompressorin ennen kaikulaitetta, kompura on kuitenki mun mielestä tärkeempi. Mut asiahan ei mulla kuulu, ni voit jättää tän kommentin omaan arvoonsa.
"Vitut yleisöstä!" Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
nikolai
21.05.2004 22:36:00
Perussoundia ei kaiku paranna, lauluun voisit kokeilla jotain "putki"etuastepurkkia (esim. Art tube). Halpiskaiuista ainakin Lexiconilta löytyy ihan hyväsoundinen peli. Tais olla MPX 110.
88-keys
24.05.2004 12:05:43
Se Aleksinksen laite on Microverb ja on aika käyttökelpoinen keikoilla esim. factoryssa, jossa laitteet kusevat muuten. Seuraava askel on Alesiksen Midiverb ja se on aika helppokäyttöinen 1U laite.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)