Aihe: Voinko kehittyä hyväksi laulajaksi?
1 2
kingdom
30.07.2003 23:28:18 (muokattu 30.07.2003 23:59:00)
Olin tuossa äsken pianon luona laulamassa Beatlesia kun eräs perheenjäseneni kävelee sisään ja sanoo että älä laula koska et todellakaan laula hyvin.

Ja nyt nykyhetkeen:

Nyt on siis tieteellisesti todistettu että en kuulemma ole hyvä laulaja. Ja olen todellakin aloittelija tässä laulamisessa. Voinko kehittyä hyväksi laulajaksi? Laulutunnit aloitan musiikkilukiossa nyt syksyllä, mutta onko se vaivan arvoista?

Enkä itse asiassa hirveesti tuosta välitä. Jos nyt lopettaisin laulamisen niin sehän olisi äärimmäinen luovutus suurinpiirtein.
See a gun is real easy, in this desperate part of town. Turns you from hunted into hunter, you go an' hunt somebody down. Wait a minute now! Somebody said "Fair Warning"?! Lord! Lord strike that poor boy DOWN!
noir
31.07.2003 04:02:45
Varmaan ensimmäinen askel on äänittää sitä omaa laulua, tai kuunnella kuulokkeilla suoraan, jotta saa selville, kuinka vierestä sitä oikeasti laulaakaan.

Kyllä sen siitä varmaan hiottua saa.
There have been mixes and dancetracks, put together in the past. But none can outrun or equal the power of Megablast!
Ta Wicked G
31.07.2003 13:54:05
Haistata vaan v***u jos joku tulee aukoon päätään. Harjoittelemallla se kyllä onnaa, pitää vaan olla määrätietoinen ja uskaltaa. Eikö sitä sanota ettei kukaan oo baritoni syntyessään...
Fuck the reality! I'm going home!
Jenni Hot
31.07.2003 14:11:20
Äänellään se laulaa variskin.

Ikinä ei saa antaa toisten kommenttien masentaa. Paras ystäväni aikanaan kielsi mua aina laulamasta. Huhtikuussa samainen tättärä oli meijän keikalla ja jälkeenpäin pyys anteeksi.

Treeniä ja treeniä vaan, jos minkäänlaista sävelkorvaa löytyy, niin hyvä tulee.

Tsemiä!
I'm a bitch, and I have class. You mess with me, and I'll kick your ass... : )
Wilbur80
01.08.2003 09:26:57 (muokattu 01.08.2003 09:27:53)
Treeniä ja treeniä vaan, jos minkäänlaista sävelkorvaa löytyy, niin hyvä tulee.