Aihe: laulujen sanoja
1
Harrastelija laulaja
13.09.2007 17:02:14

..mistähän löytäisin iskelmä/tanssimusiikin laulujen sanoja,taustoja jo löytyy mutta sanat ois mukava vaan tulostaa paperille ettei tarvis kirjotella ,kauhee homma..
-Olivia-
13.09.2007 19:36:37
..mistähän löytäisin iskelmä/tanssimusiikin laulujen sanoja,taustoja jo löytyy mutta sanat ois mukava vaan tulostaa paperille ettei tarvis kirjotella ,kauhee homma..

Oletko kokeillut googlettaa? Ja kirjastoista löytyy yhtä sun toista eikä tarvitse kirjoittaa, sillä kopiokoneet toimivat pientä maksua vastaan...
What do you call one pretty good violinist, one better-than-average violinist, one failed violinist, and someone who hates violinists who are all together in the same room? A string quartet.
Harrastelija laulaja
17.09.2007 11:37:06

Oletko kokeillut googlettaa? Ja kirjastoista löytyy yhtä sun toista eikä tarvitse kirjoittaa, sillä kopiokoneet toimivat pientä maksua vastaan...

Juu,olen googletellut,maksusivuja löytyy esim.laulut.fi mutta maksaa jonkin verran jos tilaa..kirjastoista tietty varmaankin löytyy,pitää mennä käymään jos ei netistä löydy ilmatteex..
tanjuli
17.09.2007 14:37:00
Juu,olen googletellut,maksusivuja löytyy esim.laulut.fi mutta maksaa jonkin verran jos tilaa..kirjastoista tietty varmaankin löytyy,pitää mennä käymään jos ei netistä löydy ilmatteex..

Siinä on semmonen juttu että tekijänoikeusasioiden takia laulujen sanoja aika harva uskaltaa enää nykyisin julkaista netissä. Jotkut artistit pistävät lyriikoita omille sivuilleen - eli jos ei "artistinimi biisinnimi lyrics" tuota googlesta vastausta niin kirjastoon mars.
[i hear voices but at least they're on tune]
kuunsirppi
18.09.2007 10:29:45
http://lirama.net/

Tuolla on jotain sanoja. Ihme kyllä tällainen sivusto saa olla olemassa
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
Harrastelija laulaja
18.09.2007 18:10:18

http://lirama.net/

Tuolla on jotain sanoja. Ihme kyllä tällainen sivusto saa olla olemassa

Juu,löyty aikalailla sanoja mitä tarvin...kiitos :-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)