Cocktus 22.12.2005 20:16:17 (muokattu 23.12.2005 14:23:17) | |
---|
Tarvisi saada keikoille sekä treenikämpälle jokin dynaaminen mikki, joka sopisi eritoten murinaan/örinään. Olisiko jollain heittää jotain vinkkiä? Lisäksi haussa olisi kompressori samaiseen tarkoitukseen. EDIT: Taitaa olla väärällä alueella. Siirtäkää "muut soittimet"-osastolle, jos häiritsee. |
elukka10 23.12.2005 20:18:30 | |
---|
Ihan oikea alue. Tuotanoin, ei sillä mikillä oo väliä jos haltsaa lajin, eli mikä tahansa kelpaa mulle. Sen pitää sujua ilman erityistä äänentoistoakin. |
Cocktus 23.12.2005 20:46:09 | |
---|
Ihan oikea alue. Tuotanoin, ei sillä mikillä oo väliä jos haltsaa lajin, eli mikä tahansa kelpaa mulle. Sen pitää sujua ilman erityistä äänentoistoakin. No sujuu sujuu - Ainakin omasta mielestä :D Mitkäs sitten ovat hyvätasoisia mikrofoneja? Olisikos Shuren SM58 hyvä valinta? |
32788 23.12.2005 21:47:00 | |
---|
Mitkäs sitten ovat hyvätasoisia mikrofoneja? Olisikos Shuren SM58 hyvä valinta? Kannattaa testata. Ainakin Sennheiserin e935: tä on kehuttu paremmaksi kuin tuo. Mutta se riippuu ihan äänestä. Ehei, Tiluman ei suinkaan tarkoita tiluttavaa miestä, vaan on lyhenne sanoista Tappelunhaluinen Iltatorimyyjä Lattajalkainen Uudistaja ja Monumentaalisen Aneeminen Nikotinisti |
Keppis 23.12.2005 21:49:55 | |
---|
Noo tuo sm58 on semmonen perusmikki, jonka itse valitsin melkein enemmän pienen kiertoherkkyyden, kun saundin takia. Kyllähän sillä ihan pärjäilee. Beyerdynamicin(oliko se noin?) Opus 69 on hiukan kalliimpi, mutta mielestäni soundillisesti hyvä örinälauluun. "Ei soiteta Paranoidia, nyt soitetaan heviä!"
http://www.mikseri.net/fobia |
marke- 26.12.2005 12:38:45 | |
---|
Jos musaliike on asianmukanen, niiden pitäs antaa testattavaks. Ota useempia muiden hyväks havaitsemia mikkejä mukaan ja kokeile itse mikä toimii. Shuren 58 jos ei halua testata. Se on tasolla "pätevä" kuitenkin vaikkei äänellesi välttämättä parhaiten sovi. Fyysisistä kompuroista en tajuu mitään. Enkä paljon mistään muutenkaan. Seksi |
NiQo 28.12.2005 12:18:30 (muokattu 28.12.2005 12:19:08) | |
---|
Jos musaliike on asianmukanen, niiden pitäs antaa testattavaks. Ota useempia muiden hyväks havaitsemia mikkejä mukaan ja kokeile itse mikä toimii. Onnistuiskohan rumpumikkienkin lainaaminen tuolta paikallisesta TV-sävelestä? Voisin nimittäin tehdä kotistudioäänityksiä vaikka viikon ajan, ja viedä mikit takaisin kauppaan ja sanoa: "ei ne kyllä oikein ollu hyvät." :) |