Aihe: Shure SM58 ongelma
1
SURf
15.10.2008 12:05:21
Onkohan oikea osasto mutta tässä olis kysymys:

Shure SM58, soundi muuttui tunkkaiseksi yhtäkkiä, ei saada erottumaan kunnolla laulua tällä mikillä. Muilla onnistuu.

Rävelsin mikkiä vähäsen ja nyt se kuoli kokonaan. Taputin itseäni olalle ja onnittelin saavutuksesta. Hieno mies.

Löytyykö jostain räjäytyskuvaa tai vinkkejä aiheeseen, en viitsi käyttää väkivaltaa sisuskalujen poistamisessa..
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
SURf
15.10.2008 22:35:19
Hei kiitti, hyviä vinkkejä !

...kyselen muualta...
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
Apricot
16.10.2008 10:00:44
Livetoiminta-osastolla ehkä osataan vastata tähän kysymykseen. Itselle ei ole tullut kuvaamasi kaltaista ongelmaa vastaan niinä viitenätoista vuotena, kun olen viiskasia käyttänyt.
insight
16.10.2008 10:09:34
Livetoiminta-osastolla ehkä osataan vastata tähän kysymykseen. Itselle ei ole tullut kuvaamasi kaltaista ongelmaa vastaan niinä viitenätoista vuotena, kun olen viiskasia käyttänyt.

Sama juttu.
Can you feel the atmosphere
Coelhinho21
16.10.2008 19:38:44

Ketjun avauksesta en ihan kaikkea ymmärtänyt. Mielenkiintoinen termi tuo "räveltäminen"..?
"Siellä sentään muistavat unelmansa, mitä joskus oltiin ja mitä oltaisi voitu olla."
Murgo
28.10.2008 04:33:59

Voineeko tuolle muuta oikein tehdä kuin avata ja katsoa että kaikki piuhat ovat molemmista päistä kiinni ja mahdollinen kytkin toimii? Viiskasia en ole avannut, mutta T-Bonen kopio ainakin purkaantuu ihan vaan ruuvaamalla grilli irti ja vetämällä kapseli sen jälkeen suoraan ulos siitä kumiripustuksesta, jolloin sisuksiin pääsee käsiksi. Varovasti vaan ettei kapselin yllättäen irrotessa mene johdot poikki. Mutta alkuperäistä en tosiaan ole puranut, joten omalla vastuulla.

Noihin ehkä saa jopa varakapseleitakin mikäli sattuisi olemaan kypsä.
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)