Aihe: Lauluopettajaa Raahesta?
1
Icarium
15.01.2009 17:35:15
Oisko kellään vinkata hyvää lauluopettajaa Raahesta? Pienestä pitäen olen rakastanut laulamista, ja alan olla jo epätoivoinen, sillä haluan kehittyä, muttei laulunopettajasta ole tietoakaan.
Alicia
21.01.2009 19:44:52
Oisko kellään vinkata hyvää lauluopettajaa Raahesta? Pienestä pitäen olen rakastanut laulamista, ja alan olla jo epätoivoinen, sillä haluan kehittyä, muttei laulunopettajasta ole tietoakaan.

Heippa!

Haluaisitko ns. "kevyen" musan vai klasarilaulun tunneille? Hyvä laulunkehitystapa on myös liittyä kuoroon, ainakin korva kehittyy hyvin ja äänenhallinta myös.

..Itse haaveilin nuorempana (oon kotoisin Raahesta) kevyen laulun tunneista, mutta kun sen puolen opettajia ei löytynyt, niin hain musiikkiopiston klasarilaulu-tunneille ja otin tunteja lukion ajan. Se teki todella hyvää. Nykyään opiskelen laulua amkissa pop-jazz opettajan johdolla, ja valmiiksi toimivasta hengityksestä, tuesta ja oman instrumentin hallinnasta on tosi paljon hyötyä. Olin paljon pidemmällä aloittaessani kevyen, mitä olisin ollut ilman tuota klasaritaustaa. Eli suosittelen hakemaan musaopistoon! =) ..jos ei klasari kiinnosta, niin Oulusta varmaan löytyy lähimmät kevyen puolen lauluopettajat! Mutta yksityistunnit on yleensä myös kalliimpia..
"Puh?" "Mitä, Nasu?" "Tarkistin vain, että olet siinä."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)