Aihe: Laulun nauhoittaminen helposti kotona.
1
virevire
22.11.2008 18:53:45
Miten esimerkiksi ääninäytteen voisi nauhottaa helposti kotona ilman mitään ihmeellisiä laitteita?
Valtz0r
22.11.2008 19:58:35 (muokattu 22.11.2008 19:58:58)
Mulla on tietsikassa Audacity-niminen ilmainen äänittelyohjelma, ja sitten on semmonen semisurkea skypetysmikki, joka maksoi ehkä 15e. Äänittää kuitenkin sen verran hyvin, että kuulee, miltä oma ääni suunnilleen kuulostaa.
artodaguitarist
25.11.2008 20:01:05
Helpoin tapaha se vaan avata Windowsin Ääninauhuri ja painaa record nappulaa. Joskus nauhotan omaa laulua tämmösellä omalla Logitech USB headsetillä ja laatu ei ole todellakaan huono.
Charge
16.12.2008 17:42:49

Digikameralla tai videokamerallakin kuvaamalla saa sen äänen ihan hyvin. Näin siis jos ei muuta kun ite kuuntelee tarkotuksena kuulla, miten laulaa. Itte olen äänitelly syntikkaa näin, ja jos koneessa on windows movie maker, saa äänen muokattua ihan WMA-muotoonki ja poltettua vaikka CD:lle. Äänentoisto kohtalaisen hyvä, riippuu tottakai paljon kamerasta...
"I have a...I have a...dvarf? I have the dvarf and I dont be afraid to use it! I need some questions!" "Answers, I think you need answers".
Urbaanitarzan
16.12.2008 18:20:34
Itse käytän puhelimen ääninauhuria. Nokialta saa ainakin kätsysti siirrettyä koneelle PC Suiten avulla. Vähän vielä Audacityllä muokkailee niin avot.
djanni
17.12.2008 14:04:45
Ennenvanhaan toimi ainakin ihan normaalit korvalappustereoiden kuulokkeet hätätilassa myös mikrofonina - ei siis mikään headset-hässäkkä, vaan ihan tavalliset kuulokkeet :)
http://digitalpin-ups.blogspot.com/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)