Kasu-_- 01.06.2009 17:36:36 | |
---|
Moi! Nauhoittelen biisit kotona tietokoneella muuten valmiiksi asti mutta laulut pitäisi käydä repäisemässä aina treeniksellä. Tietokonetta ei sinne jaksa kovin usein raahata eli mikähän olisi hyvä ja halpa vaihtoehto? Ihan perusraituri kelpaisi johon saisi vain mikrofonin kiinni ja laulua sisään ja siitä sitten siirrettyä jotenkin tietokoneelle. Vai olisiko jotain vielä halvempaa ja yksinkertaisempaa välinettä? |
Mange 01.06.2009 18:38:55 | |
---|
Osta esim. Zoom H-2. Googlaa, se on saanut miltei poikkeuksetta erinomaiset arvostelut. :-) Olen itse ollut lähellä ostaa tuollainen jo vähän aikaa... Maksaa vissin vähän alle parisataa euroa. |
Kasu-_- 01.06.2009 19:24:40 | |
---|
Mange: Osta esim. Zoom H-2. Googlaa, se on saanut miltei poikkeuksetta erinomaiset arvostelut. :-) Olen itse ollut lähellä ostaa tuollainen jo vähän aikaa... Maksaa vissin vähän alle parisataa euroa. Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Saakohan tuohon esim. kuulumaan biisin toiselle raidalle ja sitten toiselle voi laulaa vai onko vain yksi raita kerrallaan käytössä? Eli kuinka käytännössä parhaiten saisi tuollaisella laulut talteen oikeassa timessa ja pätkissä? |
Mange 01.06.2009 19:54:00 | |
---|
Kasu-_-: Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Saakohan tuohon esim. kuulumaan biisin toiselle raidalle ja sitten toiselle voi laulaa vai onko vain yksi raita kerrallaan käytössä? Eli kuinka käytännössä parhaiten saisi tuollaisella laulut talteen oikeassa timessa ja pätkissä? En tosiaan tiedä tarkalleen miten tuo onnistuu.. Toinen samanhintainen laite mikä voisi kiinnostaa on Boss Micro BR, mutta uskon että mikki on huonompi siinä. Mutta molempiin saa *luultavasti* kytkettyä parempi mikki halutessa. |