Jarnak 29.04.2009 10:31:11 | |
---|
Moiks, olen lähinnä karaoke laulaja,mutta haluaisin kokeilla laulamista myös orkesterin säestyksellä, elikkä löytyiskö Joensuun lähiseudulta orkesteria joka olis kiinnostunut edes kokeilemaan kanssani että kuinka se sujuis? Itseäni en voi alkaa kehuskelemaan,mutta karaoke piireissä ja muutamissa kilpailu paikoilla on tuomaristo ja kanssa kilpailijatkin kyselleet että onko sinulla omaa orkesteria jo kasassa? (on suositeltu hakemaan jotain kautta) Kilpailuissa ja karaoke illoissa olen laulanut yleensä vanhempaa tanssimusiikkia,elikkä Olavi Virta on ykkös suosikki ja kaikki muutkin sen ajan mies laulajat yleensä menee. Miksei uudempikin tanssimusiikki käy? Eikun kokeilemisiin;O) |
18is9 29.04.2009 12:33:36 | |
---|
Eikun kokeilemisiin;O) Kokeiles tuota WANTED -palstaa, se on ihan sitä varten. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
Jarnak 29.04.2009 21:05:45 | |
---|
18is9: Kokeiles tuota WANTED -palstaa, se on ihan sitä varten. Jeps, huomasinkin sen palstan sen jälkeen kun ehdin jo kirjoittaa tänne;O) Mutta onpahan nyt sitten kahdessa eri osastossa. Sory. |
Timi 10.05.2009 16:43:23 | |
---|
Pikku vinkkinä.Sinun täytyy myös silloin pystyä myymään keikkaa itsellesi ja bändille.Pelkään pahoin,että muuten bändiä on vaikea löytää.Paha paikka olla pelkästään laulaja.Ilman oikeita meriittejä.Ja laulukamoja ja autoa ja suhteita toimistoihin ja keikkapaikkoihin.Tosin voin varmasti olla myöskin väärässä.Toivottavasti! 45 vuotta soittanut,Ei juurikaan mitään oppinut |
Jarnak 13.05.2009 18:34:10 | |
---|
Timi: Pikku vinkkinä.Sinun täytyy myös silloin pystyä myymään keikkaa itsellesi ja bändille.Pelkään pahoin,että muuten bändiä on vaikea löytää.Paha paikka olla pelkästään laulaja.Ilman oikeita meriittejä.Ja laulukamoja ja autoa ja suhteita toimistoihin ja keikkapaikkoihin.Tosin voin varmasti olla myöskin väärässä.Toivottavasti! No lähinnähän tuossa jutussani haen juuri kokeilua,en vielä mitään että hyppäisin heti ammattilaiseksi alalle. Tunnen kylä tapauksia että missä pelkkänä laulajanakin on menty kyllä suht pitkälle keikkailuakin ajatellen. Mutta jokainen tapaushan on yksi oma juttunsa,eli ei mennä kopioimalla muitten menettely tapoja. On tuhat orkesteria,on tuhat tapaa mennä eteenpäin. Siis "kokeilemisiin". |
Roki 21.05.2009 23:50:49 (muokattu 21.05.2009 23:52:41) | |
---|
Etpä ole ainoa joka seutukunnalla bändin puutetta ihmettelee. Minultakin on välillä kyselty jotta missä bändissä mä laulan. Vastaillut olen jotta eihän minua mikään bändi huolisi. (Eli eivät ole kyselleet laulajakseen.) Been there - done that - don't ask. |
Timi 23.05.2009 14:51:41 | |
---|
Jarnak: No lähinnähän tuossa jutussani haen juuri kokeilua,en vielä mitään että hyppäisin heti ammattilaiseksi alalle. Tunnen kylä tapauksia että missä pelkkänä laulajanakin on menty kyllä suht pitkälle keikkailuakin ajatellen. Mutta jokainen tapaushan on yksi oma juttunsa,eli ei mennä kopioimalla muitten menettely tapoja. On tuhat orkesteria,on tuhat tapaa mennä eteenpäin. Siis "kokeilemisiin". Suo anteeksi äkkinäinen.Ehkä jopa aliarvioiva kirjoitukseni.Niin Sinulle,kuin myös monille muille.Tätäkin palstaa seuraaville.Tuohon kopioimiseen.Eiköhän me useimmat laulamiseen suuntautuvat.Syyllistytä tuohon.Toisten biisejä ja varsinkin tanssimusiikissa.Pinnalla olevia tai puolittain upoksissa biisejä vedetään.Itse kukin tahollaan.Voisi ajatella.Että jos vaikka ja kun.Rohkeasti lähestyä jollakin keikalla bändiä ja kysäistä olisiko millään mahdollisuutta esittää joku kipale?Paan vaikka bisset baarissa?Sanat tai laput pitää olla varuilta takataskussa.Ja selvin päin!Aika äkkiä fiilis voi laskea,jos alkaa kyselemään bändiltä lappuja.Jos satut tietämään tai kyselemällä selvittämään jonkun bändin treeniksiä.Siellä voisi olla helpompi tie kokeilemaan.Kuin joku ottaa riskin ja päästää jonkun keikkapaikalle"Esiintymään"Yksityistilaisuudet ovat asia erikseen.Niissä usein pääsee säestämään firman taiteilijoita. 45 vuotta soittanut,Ei juurikaan mitään oppinut.Ehkä jotain kuitenkin?Tervehdi ekaksi keittiöhenkilökunta. |