Aihe: Audixin mikit
1
Juutas
31.03.2004 17:21:26
Etsin itselleni uutta (parempaa) mikkiä ja törmäsin noihin Audixeihin, joita kehuivat hyviksi laulumikeiksi. Erityisesti OM kolmosta hehkutettiin kovasti.

Hieman vain epäilyttää, kun sanoivat esim. Shuren poimivan äänen kauempaa ja meikäläinen on kuitenkin myös kitaristi ja siksi välillä naamari ei ole ihan kiiinni mikissä..

Eli mitä olette mieltä: olisiko OM-3 askel parempaan nykyiseen Sennheiserin 835/845 akseliin verrattuna ja mahtaako tuo kitaristin levottoman luonteen kanssa toimia? =)

Mainittakoon myös, että äänessäni on hieman "nasaalia" mukana ja mielellään mikki saisi olla armollinen tuolle piirteelle.
Locrian
01.04.2004 07:13:41
Älä lähde ilman testiä ostamaan.Noi sopii paremmin jollekin nais-staralle.Korostus on omituinen ja iskee silmille.Luulenpa että toi sun nasaali ominaisuus vaan pahentaa asioita noiden mikkien kanssa.

Oon testannu OM-2:sen ja oliko se nyt kolmonen (mikkilaukku treenikämpällä).Ne ei vaan yksinkertaisesti toiminut mulla.Sitäpaitsi ne ei ainakaan mun mielestä sovellu tollaseen heilutaan ja lauletaan meininkiin.Itsekin soitan kitaraa ja laulan.Odotan innolla perjantaita.Meen miksaamaan yhden naisen bändiä ja sen viime keikalla just ihmettelin kun laulu ei oikeen 58:lla toiminut.Nyt lyön sille OM-3:sen käteen ja sanon ammattimainen pilke silmäkulmassa "vedäpä tolla".Luulen että toimii.Toivottavasti.
BTW Tavastia on näyttänyt siirtyneen kokonaan Audixiin.Sieltä voi hakea referenssiä.
I hate eatin' vegetables... Can't swallow the wheelchair...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)