Aihe: Kurkku kipeä ja tukkoinen olo.. keikka perjantaina
1
leka
02.03.2004 09:48:18
niin.. tänään on taas ääni ihan maassa ja tukkoinen meininki.. Miten olen kunnossa perjantain keikalla?

onko poppakonsteja?
yleistäminen on aina väärin
___Ozzy
02.03.2004 10:05:39

Parahin lääke on: perjantaihin asti turpa mahdollisimman kiinni, peitonalla lämmintä mehua juoden, välillä höyryhengittäen, villasukat jalassa, tupakoimatta.
Saattaa kuulostaa typerältä, mutta noin se menee...

Poppakonstejakin on. Kaivappas esiin vanha viestiketju, jossa puhuttiin kyypakkauksista. En kuitenkaan heti sitä suosittele.
Sanguis bibimus
Corpus edimus
Tolle corpus satani
leka
02.03.2004 10:19:28
Asterixissa kylvettiin norsunmaidossa ja -lannassa...
hirvijo
03.03.2004 13:31:41
Käy lääkärillä ja pyydä Duact-lääkkeitä ja syö niitä pari päivässä niin tukkosuus häviää.
leka
04.03.2004 00:33:20
nyt ei ole enää tukkoisuutta mutta kurkku on tosi kipeä... aamulla tohtorille... toivottavasti se poistuisi antibiooteilla tms.
___Ozzy
04.03.2004 09:48:28

Ei antobiooteille, ellei ole VÄLTTÄMÄTÖNTÄ tarvetta. Jos selkeästi ei ole mitään bakteeritulehdusta, niin ei antibiootteja missään nimessä. Liiän helpolla lääkärit määräävät nykyään antibiootteja, huolehtimatta yhtään siitä, mitä liiallinen antibioottien 'viljely' saa aikaan.

Jotain muuta
Sanguis bibimus
Corpus edimus
Tolle corpus satani
c64
04.03.2004 16:46:57
Ei antobiooteille, ellei ole VÄLTTÄMÄTÖNTÄ tarvetta. Jos selkeästi ei ole mitään bakteeritulehdusta, niin ei antibiootteja missään nimessä. Liiän helpolla lääkärit määräävät nykyään antibiootteja, huolehtimatta yhtään siitä, mitä liiallinen antibioottien 'viljely' saa aikaan.

Jotain muuta

Mustajärven Pate kuulemma kaataa Carmolis -tippoja suoraan kurkkuun. Liekö rokkimiesten metkuja...
Cutter
04.03.2004 22:15:20
"Ketorin" avaa aika hyvin tukkoisuutta ja sit "bafucin". Mä vedän noita naamaani aina ennen keikkaa jos on flunssaa tai kurkku kipeä. Noi on ainakin mulla auttanu. Ja sit ei saa puhua jos ääni on tosiaan pois. säästä ääntäs, niin se toimii sit paremmin.
"Jos sinulla on jotain sanottavaa, sano se. Jos ei, älä vaan sitä sano."
leka
05.03.2004 00:30:58
tällä hetkellä vaikuttaa paremmalta...
leka
05.03.2004 06:50:04 (muokattu 05.03.2004 08:53:15)
tällä hetkellä vaikuttaa paremmalta...

ja nyt taas aamulla aivan ketun kipeä tuo kurkku

EDIT. soluviljelystä negatiivinen tulos, eli virusperäinen vaiva...
Vilhelmus
05.03.2004 10:26:38

Tänään keikka niin vähän myöhässä, mutta kipaise Toncils- ja Bepanthen-tabletteja apteekista. Ensimmäinen desinfioi (mulla pari päivää kuumeen jälkeen joskus auttoi ihan helvetisti) ja jälkimmäinen puuduttaa.
"Wilhelmus on A-luokan makkaraa" -KooAa
Burning Winter The Coveralls
g1player
05.03.2004 13:17:21

Myöhässä myös mutta jatkoksi tiedoks. Alangon ismo puhu televisio haastattelussa et oli ollu kurkku aivan tukossa ja
Kyy pakkauksen oli vetäny ja sen jälkeen homma toimi..
itse en kyllä lähtis mitn kyy pakkauksia syömään..
(ellei kyy pure):)
"kyllä olen ollut täällä koko ajan, olin äsken vain eri paikassa"
leka
05.03.2004 13:36:48
Tänään keikka niin vähän myöhässä, mutta kipaise Toncils- ja Bepanthen-tabletteja apteekista. Ensimmäinen desinfioi (mulla pari päivää kuumeen jälkeen joskus auttoi ihan helvetisti) ja jälkimmäinen puuduttaa.

Toncilsseja olen ottanut, ja tulehduskipulääkkeet auttaa... Ääni oli kohtalaisessa kunnossa kun vähän testasin.

Mitenkäs äänenavauksen kanssa? Ajattelin avata kevyemmin ja säästää ääntä keikalle.
leka
06.03.2004 03:30:32
ääni oli vähän maassa mutta oikein onnistunut keikka... sairaan hyvä meininki.

Piti sitten encoressa revittää oikeen piruuttaan loputkin äänenrippeet pihalle
MattiAuer
06.03.2004 09:19:46

Mustajärven Pate kuulemma kaataa Carmolis -tippoja suoraan kurkkuun. Liekö rokkimiesten metkuja...

Rokkimiesten ja kuorolaulajien. Mulle ainakin toimii. Maku ei ehkä ole paras mahdollinen, mutta sen kyllä kestää..
"Uniikki unikorni olikin korni koni!" .m.
oulukyllosa
11.03.2004 21:32:55

Rokkimiesten ja kuorolaulajien. Mulle ainakin toimii. Maku ei ehkä ole paras mahdollinen, mutta sen kyllä kestää..

Vaan voi olla parempi maku silti ku oksennuksen maku.Iski liikkeellä oleva varsaflunssa ja treeneissä jo vähän epäilin ku kesken biisin pullahti oksennus suuhun ja nielasin takas kovana kaverina ;-) tätä tautia ei toivo pahimmalle vihamiehellekään.
---"play some skynyrd,man!"---
deserter
13.03.2004 14:02:14
Mene akupunktioon
You got nothing to lose at Pamparius
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)