helinkopteri 24.02.2004 13:08:25 | |
---|
Niin, kun autolla taittuva työmatka on yhteen suuntaan 90km niin aikaa olisi vaikka matkalla treenailla laulamista. Pidän itseäni suht kohtuullisena laulajana mutta treeni tekisi todellakin terää. Suosituksia, kiitos. WANHA!!!!!!! |
helinkopteri 26.02.2004 14:10:19 | |
---|
Ok, eli kukaan ei tiedä. WANHA!!!!!!! |
Locrian 26.02.2004 14:20:32 | |
---|
Hei täs on mennyt tunti!Kärsivällisyytä.Lauleskele vaikka semmosia mitä tykkäät laulaa.Eikä toi ajaessa lauleskelu ole ehkä ole sitä parasta "treeniä". I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |
helinkopteri 26.02.2004 14:29:45 | |
---|
Hei täs on mennyt tunti! Tarkemmin katsottuna tunti JA kaksi päivää. Tarkoitus oli hieman nostaa otsikkoa ylemmäksi. Tiedän toki että istuma-asento ei ole paras mahdollinen laulun harjoitteluun mutta rohkenin silti kysyä. WANHA!!!!!!! |
Locrian 26.02.2004 14:38:18 | |
---|
Zorp...stressiä... I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |
Veikko 27.02.2004 18:50:42 | |
---|
Mä voin lainata sulle Sweet Home Alabaman niin laulet sitä. Voit laulaa sen sitten kämpillä. Jöökö? Taustalaulaja on lyömäsoitin |
seitikki 02.03.2004 12:57:23 | |
---|
Olen kuullu ettei autossa sais laulaa. Se on kyl hyvä paikka laulaa varsinki jos on matkaa edessä.. Noita taustoja olis tosissaan kivaata saara.. "-Olet viimeinen tikkumakkara!!" -Lillianna |
___Ozzy 02.03.2004 14:29:29 | |
---|
Olen kuullu ettei autossa sais laulaa. Miksi ei sais? Kuka niin sanoo?? Setä sininenkö? Ainoa, mikä tuossa voi olla haittana, on mahdollisesti huono istuma-asento laululle. Ja toki pitää ajatella myös kanssamatkustajia... Sanguis bibimus
Corpus edimus
Tolle corpus satani
|
M.i.k.key 02.03.2004 14:34:34 | |
---|
Mitä jos vaikka siirtäisit karaoke videoilta biisit kasetille ja hoilaat vaikka autossa... Tai sit maksat jollekin tekemään ne taustat sulle My name is Baron, M.i.k.key Baron |
seitikki 03.03.2004 10:58:05 | |
---|
Miksi ei sais? Kuka niin sanoo?? Setä sininenkö? Ainoa, mikä tuossa voi olla haittana, on mahdollisesti huono istuma-asento laululle. Ja toki pitää ajatella myös kanssamatkustajia... Lauluopettaja tai oikeastaan kaksikin lauluopettajaani ovat sanoneet näin. "-Olet viimeinen tikkumakkara!!" -Lillianna |
___Ozzy 03.03.2004 11:05:28 | |
---|
Lauluopettaja tai oikeastaan kaksikin lauluopettajaani ovat sanoneet näin. Mutta miksi ei saisi laulaa autossa? Mun laulunopettajani taannoin kehoitti jopa laulamaan aina kun on mahdollista, jopa autossa. Sanguis bibimus
Corpus edimus
Tolle corpus satani
|
seitikki 04.03.2004 14:03:35 | |
---|
Tjaa... Tykkään kyllä itsekin laulaa autossa, niin, että niin... Mutta tällätavalla ne vain sanoivat. Jotain kai puhuivat paineesta ja mölyn yli laulamisesta, mutta en oikein kyllä syytä tiedä.. "-Olet viimeinen tikkumakkara!!" -Lillianna |