Itse olen ihastunut Pain of Salvationin Daniel Gildenlöwn pyöreään (melkeinpä hinttimäiseen, mutta ei ihan), korkeaan ja rentoon pää-ääneen jolla hän revittelee mm. Waking Every God biisissä. Ja jotenkin Jorn Lande loistaa aivan uskomattomalla tavalla Ark:kin Feed the Fire biisissä, varsinkin kertosäkeessä... Monipuolinen ukko. Sitten tietysti on Sebastian Bach (jota Labrie mielestäni aivan törkeästi kopioi... ei provo, vain mielipide joka oli pakko ilmaista...) Ja sitten on sellainen bändi kuin Biomechanical, underground heavy metal poppoo jolla on aivan uskomaton laulaja, en muista nimeä enää. Sain tästä tietää meidän levy-yhtiön pomolta kun olimme englannissa soittamassa ja yövyimme hänen kämpillään. Oli kai juuri saamassa näiltä tyypeiltä nimeä paperiin. Mutta siitä laulajasta, kaveri kuulosti välillä ihan Halfordilta, sitten nuorelta Anselmolta ja yhtäkkiä aivan Gildenlöviltä, uskomatonta... Ja aivan hirveä skaala, en oo ikinä kuullu kenenkään laulavan ensin niin saatanan korkealta ja sitten yhtäkkiä hirveällä Anselmo uho asenne huudolla. Aivan mieletöntä. Tsekatkaa jos löydätte jostain. Niiden tokan levyn nimi taisi olla Seven Moons tai jotain. Mutta minä olen Kissanainen? |