Aihe: Josh Groban
1
Black widow
03.01.2005 13:10:13

Eli kuinka moni teistä on kuunnellut tätä kyseistä herraa? Itse olen viime aikoina "löytänyt" hänet ja mielestäni Josh on loistava tulkitsija. Kylmät väreet vain kiirii pitkin selkäpiitä..:)
Lisää tilaa!Mua AHISTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bardi
06.01.2005 20:01:52
Eli kuinka moni teistä on kuunnellut tätä kyseistä herraa? Itse olen viime aikoina "löytänyt" hänet ja mielestäni Josh on loistava tulkitsija. Kylmät väreet vain kiirii pitkin selkäpiitä..:)

Ihan hienosti laulaa. Joku joululaulukin on soinut radiossa ja se on piisinäkin erinomainen. Josh Groban on niitä artisteja, joiden kehuminen on varmasti lujassa tämän palstan vakiokävijöiltä. Mutta monet varmasti ihailevat hänen ääntään salaa.
Black widow
06.01.2005 20:43:46

Josh Groban on niitä artisteja, joiden kehuminen on varmasti lujassa tämän palstan vakiokävijöiltä. Mutta monet varmasti ihailevat hänen ääntään salaa.

En ole vielä itse törmännyt kehenkään, joka olisi häntä kehunut, siksi tämän topicin aloitin. Toisaalta, olen pyörinyt täällä vasta vuoden, joten on voinut mennä ohi kehut. Mutta hieno mies, ja jos vaan voisin, niin tekisin dueton hänen kanssaan.
Mirrinsane
08.01.2005 20:23:13

Hienoa, en ole ainut, joka palvoo.
Itse löysin hänet Ally McBealista, syöksyin levykauppaan.
Leka: tairat olla semmoinen auktoriteetteja vastustava murrosikäinen?
Chii: Kerro mulle mikä on auktorioteetti. xD
Pastilli?
Alttoviulisti
09.01.2005 19:26:30

Joo, mulla on sen levy, bongasin sen ukkelin Ally Mcbeal ohjelmasta... nauroin vielä äitille että ei tuo oikeesti laula, ja seuraavassa mainoksessa mainostettiin sen levyä:)
Bean
09.01.2005 23:00:57
You Raise Me Up ja To Where You Are ovat erittäin hienoja biisejä.
Black widow
10.01.2005 13:11:04 (muokattu 10.01.2005 13:11:39)

Itse pidän noiden biisien lisäksi Oceano ja Let me fall kappaleista. Kylmät väreet vaan menee selkäpiissä kun kuuntelee...

EDIT: Toistan näköjään itseäni...:)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)