Aihe: Rovaniemen laulajatilanne
1
Kure
03.03.2005 13:31:33
Mikähän on Rovaniemen ja pohjoisen laulajatilanne tällä hetkellä? Tuntuu siltä, että puhtaan laulutyylin tai rock-tyylin laulajatarjonta on keskittynyt etelään tai sitten on vain jokin asenteesta kumpuava asia, että ei ehdokkaita löydy. Itse olen huomannut sen, että kun pohjoisemmassa pyörii musiikkipiireissä ei törmää laulajiin. Muiden musiikillisten asioiden hallitsijoita kyllä löytyy niin kuin muuallakin, mutta laulajat ovat kiven alla. Toki laulajia voi olla, mutta sitten kun jotain tarjotaan niin sitten ei olekaan pokkaa lähteä mukaan. Kuitenkin ihmisistä suurinosa on sellaisia, että jos jotain on valmiina niin lähtevät kyllä silloin mukaan..Tulipa vain mieleen kirjoittaa tänne kun näyttää ainakin tuon wanted-palstan perusteella suht köyhältä tällä hetkellä. Toivottavasti tällä keskustelupalstalla liikkuu alan ihmisiä, jotka ehkä asiasta tietäisivät ja tarpeen tullen oikaisevat jos olen täysin väärässä..
Chii
03.03.2005 17:22:36

höhö. tääl on yks siitä lähistöltä. laulajatyttönen juu.
Come as you are.
R.Syke
04.03.2005 13:00:14
-Markkinoita olisi syytä pitää tiheämmin, niin kyllä laulajia löytyisi. Tosin sesonkiluontoisesti.
Kure
04.03.2005 18:39:41
Tuntuu kyllä välillä, että uskaltamisesta aika paljon kyse pohjoisen alueella laulamisen kanssa. Varsinkin jos on vielä etsivä porukka sellainen, että tulevat keikkailemaan niin rima nousee liikaa... Tällä hetkellä kyllä pohjoisessakin on porukoita, jotka etsivät laulajia riveihinsä eri menestyksellä ja varsinkin eri työpanoksella. No, sesonkeihinhan ne melko monelta osin painottuu keikkailut varsinkin aktiivisilla porukoilla.
Iso-Jaakko
06.03.2005 19:50:00

Heh! Minä kun asuin Rovaniemellä niin tuntui että tunnen vain laulajia, kun olisin kipeästi tarvinnut soittajia itseäni säestämään. Mutta nuo minun tutut laulajat ovat jo tainneet kaikki muutta maailmalle.

Kannattaa myös muistaa, että rovaniemeläiset laulajat ovat yleensä maailman parhaita ja heidän äänestään pursuaa ylitsevuotavana rovaniemeläiselle ihmistyypille ominainen syvä elämänrakkaus ja -viha.
Ronskisti ranttaliks vaan!
Spawn
10.03.2005 15:10:36
Eipä löydy Rovaniemeltä laulajia kovin helposti. Tällä hetkellä soitan hevibändissä, jossa on karaoketason vokalisti eli ei mikään erinomainen, mutta uskaltava. Kuitenkin miehen ääni soveltuu paremmin iskelmään kuin heviin, mutta tällä kituutetaan nyt. Taidanpa siitä bändistä erotakin tässä parin kuukauden sisällä.

Death metal bändiin, jolle emme ole treenikämppää löytäneet (toinen suuri ongelma Rovaniemellä, joka tosin lienee myös muualla), emme ole myöskään löytäneet vielä vokalistia. Tällä hetkellä paras vaihtoehto lienee itse ryhtyä siihen hommaan basson ohella.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)