Aihe: hiljaa ja matalalta?
1
Bentley
08.02.2005 13:46:05

Mä oon jonkinverra hoilotellu kotona 4 seinän sisällä ja oon hoksannu sellasen asian et mä pystyn laulaan kovaa ja korkeelta. Mut sit ku pitäs lauleskella hiljaa nii se ei luonnistu mitenkään.

Eli minkälaisella treenillä sitä hiljallaan laulua saisi paremmaksi?
For those who can't be without the music!
Pitkavirta
08.02.2005 15:49:14
Vaihdetaaks? Mulla on just toisinpäin! :) Paitti että kyllä matalalta suht kovaakin pystyn laulaa.

haluisin kyl laulaa korkeelta. Kai sun pitää vaan treenaa sieltä matalalta, niinku minunkin korkeelta.. ;)
d-iivil
08.02.2005 15:52:28
Niinhän se on että nurmi on aina vihreämpää aidan toisella puolella... bassojen tekisi mieli päästä powermetallimaisiin korkeuksiin ja tenoreiden tekisi mieli välillä fiilistellä synkästi matalalta.

Valitettavasti jokaisella on ne tiety rajat joihin ääni venyy, kaikkea ei kaikki vaan pysty saamaan. Treenaamalla nuo rajat oppii löytämään ja todennäköisesti hieman venyttämään suuntaan ja toiseen, mutta ei loputtomasti.
inks
08.02.2005 17:11:59

Hiljaa ja korkeelta on munkin mielestä vaikee yhdistelmä. Hiljaa ja matalalta kyllä onnistuu, mutta kovaa ja matalalta taas ei kauheen hyvin... :)
Padre
08.02.2005 20:00:27
Baritoni on kaikkivaltias ;0).
One for all n' all for fun!:D
Bentley
08.02.2005 20:50:33

Vaihdetaaks? Mulla on just toisinpäin! :) Paitti että kyllä matalalta suht kovaakin pystyn laulaa.

haluisin kyl laulaa korkeelta. Kai sun pitää vaan treenaa sieltä matalalta, niinku minunkin korkeelta.. ;)

Mulla ei kyl oo vaihtareita musiikin suhteen yhtään ;) Jos en tykkää jostain nii mä yritän vaa harjotella sitä parempaa suuntaan vaikka ei ehkä ikinä pystyiskää :)

Siitä en kyl tykkää jos pystyn lauleskelee ainoastaa kovaa ja korkeelta.. tai sit vaa pitää tehä jotain skitsovääntösovitussävellyksiä itelle jossa se toimii :)
For those who can't be without the music!
paavi
09.02.2005 11:27:24

Eli minkälaisella treenillä sitä hiljallaan laulua saisi paremmaksi?

Ihan samalla treenillä kuin hyväksi laulajaksi tullaan muutenkin. Kun "tuki" löytyy ja kroppa on rentona ja laulamiseen osallistuvat lihakset toimivat oikealla tavalla, pystyy laulamaan eri dynamiikoilla äänen pysyessä kuitenkin kiinteänä.
Wau! onpa syvällistä... Eikun siis syvältä.
LNA
09.02.2005 15:39:28

Baritoni on kaikkivaltias ;0).

Padre-Baritoni.
You have 13 hours in which to solve this Labyrinth..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)