Aihe: Laululle tarkotettu efekti-pedali
1
Unic
07.02.2005 10:36:01

Onko kenelläkään tietoa et onko jotain laululle tarkotettuja erillisiä efekti-pedaleita? Kun meillä on sellanen jonku tyylinen metallibändi ja aattelin että tuollainen kyseinen laite vois tuoda tietyyn kohtiin lisää potkua. Ja tietenki minkä hintasia ne ovat?
LNA
07.02.2005 10:49:50

Onko kenelläkään tietoa et onko jotain laululle tarkotettuja erillisiä efekti-pedaleita? Kun meillä on sellanen jonku tyylinen metallibändi ja aattelin että tuollainen kyseinen laite vois tuoda tietyyn kohtiin lisää potkua. Ja tietenki minkä hintasia ne ovat?

Minulla on siisti ja monipuolinen kaikupedaali, joka maksoi joskus eurohintaan käännettynä jotain 13, ja nykyään varmaan jotain pari kymppiä.

Korjatkaa jos olen väärässä. Uskoisin hintojen nousseen ehkä enemmänkin..

= miksi kirjoitan tätä, ellei minulla ole antaa luotettavaa vastausta..
You have 13 hours in which to solve this Labyrinth..
gerbera
09.02.2005 16:55:13
lardie
09.02.2005 23:39:19

TC-Helicon Voicelive:
http://www.tc-helicon.com/VoiceLive

Musicstore.de antaa hinnaksi 795,- + tk
www.scorched.org
LNA
10.02.2005 09:46:01

Cool. Kellä on toi jälkimmäinen?
You have 13 hours in which to solve this Labyrinth..
Locrian
10.02.2005 12:31:07
Cool. Kellä on toi jälkimmäinen?

Mulla on Heliconin Voiceworks eli räkkimalli tosta mutta käytännössä aika sama peli.

Thicken-efekti sekä kaiut/delayt on erittäin käyttökelpoisia. Harmonioiden kanssa on vähän niin ja näin. Sanotaanko vaikka että ovat hienoja semmosena psykoakustiikka meininkinä mutta paljastavat ittensä "muovisiksi" jos niitä rupee framilla tuuppaamaan. Autotune toimii aikalailla niinku pitää mutta tuottaa vähän liikaa ohjelmointityötä jos haluaa sitä esim. livenä käyttää niin, ettei rokkipoliisit räjähdä nauruun heti ekan biisin aikana. Eli songmodessa steppejä eteenpäin biisin vaatimalla tavalla.

Niin ja sitte semmonen juttu et multa räjähti toi vehje just viikko sitte. Tosin sitä ennen ei oo ollu mitään onkelmia. Suosittelen et käyt testaamassa jossain ennenku kirmaat ekalle keikalle vatkaimen kanssa. On kuitenkin tietynlaisen saundin omaava vehje joka ei kaikkia miellytä.
Tyhmästä päästä kärsii koko hippi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)