re infecta 26.01.2005 20:42:44 | |
---|
Bändin laulaja olisi ostamassa uutta laulumikkiä. Harkinnassa olisi AKG D880 Mark 2, sillä se on kuulemma erottelevampi kun Shure SM58. Pitääkö tämä paikkansa? T-kaupassa löytyy niin monenlaista D880:aa. On MS-versio, M-versio ja S-versio. Mitkä ovat näiden erot? Kuinka hyvin D880 sopii kitarakaappien ja bassojen demotasoiseen nauhoittamiseen? Ostetaan kanavanvaihtopedaali ja elektroakustinen kitara. Myydään Boss OS-2 pedaali. |
re infecta 26.01.2005 23:25:43 | |
---|
Ei enää merkitystä. Mikki tilattu. Ostetaan kanavanvaihtopedaali ja elektroakustinen kitara. Myydään Boss OS-2 pedaali. |
Apricot 26.01.2005 23:36:03 | |
---|
Enkä ehtinyt edes vastata, vaikka yleensä näihin asioihin otan kantaa. Sm58 ja AKG on kuin yö ja päivä. Mutta kuunnelkaapa sitten, kun vola nousee ja meteli ja räime kasvaa; käyttäytyykö D880 silloin yhtä tyynesti kuin 58? AKG:ssä on kyllä paljon kirkkaampi soundi ja se on herkempi kuin 58, mutta on ollut kokemuksia, että ei ole yhtä hyvä rock -ympäristössä. Eihän siinä sitten mitään, jos ei laula rockia, mutta muuten. Olisin itse suositellut Audixia. No problemo! |
paavi 27.01.2005 13:51:54 | |
---|
Itselläni on D880 ja oon tyytyväinen, MUTTA se ei olekaan ollut pahemmin keikkakäytössä. Tosiaan kyllä se eroaa shuresta aika lailla. Jotenkin lämpimämpi ja varmaankin sitten myös erottelevampi soundi...ainakin pienellä volalla. Wau! onpa syvällistä... Eikun siis syvältä. |
re infecta 27.01.2005 16:46:33 | |
---|
Itselläni on D880 ja oon tyytyväinen, MUTTA se ei olekaan ollut pahemmin keikkakäytössä. Tosiaan kyllä se eroaa shuresta aika lailla. Jotenkin lämpimämpi ja varmaankin sitten myös erottelevampi soundi...ainakin pienellä volalla. Kyllä tuo D880 on varmasti hyvä. Niin paljon kehuja saanut netistä, että tuskin löytyy tässä hintaluokassa parempaa. Kiitos kuitenkin kaikille vastauksistanne! Ostetaan kanavanvaihtopedaali ja elektroakustinen kitara. Myydään Boss OS-2 pedaali. |