vatta 28.03.2005 22:58:56 | |
---|
Minkäs moiseen mikkiin loilottelette rumpaillessanne? Mulla käytössä ihan perus sm58 ja haikka kaikuu komiasti(ei hyvä juttu). klikki senkun kiilaa ja sliippaa! |
StJerky 29.03.2005 09:57:12 | |
---|
Meidän rumpali laulaa myös SM-58:iin. Se on huomattava parannus edelliseen mikkiin joka oli pallokuvioinen. |
Locrian 29.03.2005 10:11:28 | |
---|
57:aa käytän ite jos rumpalille pitää saada laulumikki. Tiukempi suuntakuvio. Tyhmästä päästä kärsii koko hippi. |
Triskal 30.03.2005 12:47:30 | |
---|
Laulan siihen minkä äänimies valitsee :) |
Locrian 30.03.2005 14:43:22 | |
---|
Laulan siihen minkä äänimies valitsee :) No tervetuloa laulaan 57:aan. Tyhmästä päästä kärsii koko hippi. |
sauhusanttu 31.03.2005 23:24:28 | |
---|
AKG C - 420 / B - lock Condencer. Pantamalli eipä oon mikkitelineet tiellä.ja kaiken lisäksi vyöboksissa on kaksi sisääntuloa ja molemmille omat volumesäädöt. |
tuhlaajapoika 14.04.2005 22:48:49 | |
---|
Joitain kuukausia sitten tuo Locrian herra kehui Audixin OM sarjalaisia jossain keskustelussa ja nyt itelläni sellanen tilanne että rumpaloidessa laulan yleensä OM 3:een ja orkesterimme toinen taustalaulu menee OM 2:n kautta. Tähän OM2/OM3 asetelmaan olen pirun tyytyväinen niin tiskin takana kuin itse lauleskellessani. Tyytyväisyyden päällimmäiset syyt on ollu siinä että saundi näissä on toiminu monessa kohtaa sekä vielä vuoto-, että kiertopotentiaali on vähäistä jos mikin vaan suuntailee sopivasti pois päin siitä sihisevästä haitsusta ja hyvin viritetystä kulmamonitorista. OM-sarjalaisissa (ainakin OM3 ja OM5) on kyllä siinä määrin tiukka suuntakuvio että laulun pitää osua niihin aika säntillisesti suoraan edestä. Sivusta laulettuna voi todeta jotta se näitten mikkien luvattu ISO sivuvaimennus pitää paikkansa. ..Että tässä kohtaa kiittäisin yllämainittua herraa vinkistä joka johti toimivaan ratkaisuun ainakin meikäläisen kohdalla. |
Locrian 19.04.2005 12:46:40 | |
---|
..Että tässä kohtaa kiittäisin yllämainittua herraa vinkistä joka johti toimivaan ratkaisuun ainakin meikäläisen kohdalla. Ei mitn. Kiva että joku kuuntelee, emmä yleensä ihan paskaa puhu. Tosin ite en ehkä lähtis OM:ää heittämään eka rumpalille. Oon tottunut isolla kädellä haitsua hakkaaviin kavereihin ja isommilla keikoilla toi vuoto on ollut ongelma esim. 58:lla. 57 on jees kuhan saa sen rumpalinkin tajuamaan että kandee laulaa siihen mikkiin eikä ohi. Mut juu, en epäile yhtään etteikö monessa tapauksessa myös esim. OM toimis. Hyväsaundisia ovat ainakin ja kestäviä. Tyhmästä päästä kärsii koko hippi. |
eino mutku 27.04.2005 09:54:15 | |
---|
AKG C 420 PP headset on keikoilla päässä. Täytyy sanoa että se on nyt vuoden ollut käytössä, eikä vieläkään tunnu istuvan päähän. Tosin eihän siitä mikkiä voi syyttää. :) Se huono puoli siinä on, että etäisyyttä ei voi säädellä, eli jos stemmat menee korkealta ja joutuu vähän hönkimään lujempaa, niin tasojen ruuvaaminen on kokonaan miksaajan vastuulla. kalamies#23 >-)))>
-Kun kala on saatu ylös, siltä lyödään taju pois ja heitetään veneenpohjalle odottamaan perkausta. Sitten uutta matoa koukkuun. Mark. 12:31 |
Locrian 28.04.2005 13:29:47 | |
---|
AKG C 420 PP headset on keikoilla päässä. Täytyy sanoa että se on nyt vuoden ollut käytössä, eikä vieläkään tunnu istuvan päähän. Tosin eihän siitä mikkiä voi syyttää. :) Se huono puoli siinä on, että etäisyyttä ei voi säädellä, eli jos stemmat menee korkealta ja joutuu vähän hönkimään lujempaa, niin tasojen ruuvaaminen on kokonaan miksaajan vastuulla. No taustalaulut ainakin mä kuristan aika tiukalle kaistalle joten ei luulis olevan ongelma. Tyhmästä päästä kärsii koko hippi. |