WM 15.09.2005 18:35:13 | |
---|
Minä soitan bändissä, mutta oishan se ihan kiva laulella vaikka ees taustoja.. Suihkussa laulelu on kuitenkin osoittanut karun totuuden joka on ihan hivrveää! Joillain keikoillakin laulellessa kuulostaa pahalta x( Mutta eihän kaikkea voi osata ja nostan hattua kaikile niille jotka ovat uskaltautuneet laulamaan kunnolla ja niille joilla on hyvä ääni! :D aina ei voi voittaa... |
ShadowWalker 15.09.2005 19:13:13 | |
---|
Minä olen pikkuhiljaa oppinut tykkäämään omasta äänestäni, mutta suihkussa en voi kyllä laulaa. Siellä oma ääni, kaikumisesta johtuen, kuulostaa niin kuralta että ei mitään tolkkua. Äänelläänhän se variskin raakkuu, ei siinä mitään, kunhan vaan nuotissa jotenkin pysyy :) Ikinä ei oo asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa. |
Cutter 15.09.2005 20:54:52 | |
---|
Kaikkein kamalinta on kuunnella jotain vanhoja treeninauhoja ja miettiä, et "ei hemmetti, olenko mä joskus osannut laulaa noin päin persettä" Itteäni en pysty videolta kattomaan ollenkaan... Mun mielestä suihkulaulaminen on itseasiassa aika kivaa. Suihkuhuoneessa tai pitkässä käytävässä on sellanen mukava akustiikka. Ei tartte laulaa kovinkaan kovaa. "Nyt menee muuten ihan kaikki putkeen..." |
WM 15.09.2005 21:19:39 | |
---|
Heh! ukko nooa mene mut nuottilleen pysymistä pitäis reenata :D aina ei voi voittaa... |
Sandey 16.09.2005 15:02:34 | |
---|
Asiasta toiseen, tosiaan.. Suihkussa on todella hauskaa laulaa. Kaiku on kiva ja kosteus tekee hyvää äänelle. Ainut miinuspuoli on vaa se että seinänaapurit häiriintyy.. :) |
jogo3000 19.09.2005 11:41:43 | |
---|
Avainsana on olla varomatta lauluaan. Vetää sillä näkemyksellä mikä itsellä on, parhaansa mukaan. Jos ei kelpaa, niin ei sitten. "Muut jutteli lepposia soffalla, Jogo tilutti sielä nurkassa synkkiä säveliä..." -Bonham |
Max-X 19.09.2005 15:45:48 | |
---|
Avainsana on olla varomatta lauluaan. Vetää sillä näkemyksellä mikä itsellä on, parhaansa mukaan. Jos ei kelpaa, niin ei sitten. joo, mutta ei välttämättä. on sitä hyvä hieman haistella muidenkin mielipiteitä, jotta voi tyyliään mahdollisesti hioa. ei aina siis välttämättä niin kovaa kuin lähtee. suihkussa laulamisessa on parasta kun ääni lähtee resonoimaan kopin kanssa! se vaan kaikuu kerrostalossa liian pitkälle... "This is the best party I've ever been to... Don't let me die with that silly look in my eyes" |
jogo3000 20.09.2005 09:34:39 | |
---|
joo, mutta ei välttämättä. on sitä hyvä hieman haistella muidenkin mielipiteitä, jotta voi tyyliään mahdollisesti hioa. ei aina siis välttämättä niin kovaa kuin lähtee. suihkussa laulamisessa on parasta kun ääni lähtee resonoimaan kopin kanssa! se vaan kaikuu kerrostalossa liian pitkälle... Kieltämättä neuvoja on hyvä ottaa, mutta siinä vaiheessa kun laulaa niin ei kannata epäröidä. Kokeilee sitten sitä uutta tyyliä täysillä. Varovasti laulamisesta ei tuu tolkkua. "Muut jutteli lepposia soffalla, Jogo tilutti sielä nurkassa synkkiä säveliä..." -Bonham |
Max-X 20.09.2005 13:21:13 | |
---|
siinä vaiheessa kun laulaa niin ei kannata epäröidä. Varovasti laulamisesta ei tuu tolkkua. pahinta mitä voi tehdä on kuiskailla anteeksipyytelevästi. siinä olet oikeassa. "This is the best party I've ever been to... Don't let me die with that silly look in my eyes" |
opaa 05.10.2005 22:20:36 | |
---|
Kaikkein kamalinta on kuunnella jotain vanhoja treeninauhoja ja miettiä, et "ei hemmetti, olenko mä joskus osannut laulaa noin päin persettä" No entäs sitten keikkavideoita? Kavereiden kanssa se on tietysti hauskinta katsoa, tekisi mieli hautautua kiven alle:D |