Aihe: Elacin korvatulppien YHTEISTILAUS!
1
john_Dragon
06.09.2005 18:56:22
eli jos olisi kiinnostuneita henkilöitä tilaamaan korvaan valetut Elacin ER tulpat yhteistilauksena (SÄÄSTÄÄ!), laittakaapa viestiä! 4 olisi minimi ja paikkana mieluiten Oulu - Kuopio..mutta jos on paljon kiinnostusta muualla, EI ongelma!
LNA
06.09.2005 20:30:00 (muokattu 06.09.2005 20:30:55)

Olen kiinnostunut. Asun Helsingissä.

E: Kandee varmaan laittaa viestiä muihinkin kuin laulajien osioon. Kun kitaristitkin ja ne muutkin tarvii kerta.
Ihmevalittaja #13
hannakatriina
07.09.2005 00:54:22

Tulipa mieleen, että kannattaa ehkä kysäistä hinnat myös FinFonicilta. Mulla on sen firman tulpat, aivan vastaavat kuin Elacinit, mut siihen FinFonicin malliin saa kuulemma laitettua paremmin korvamonitorisysteemit tms. jos sellasia joskus tarvii... ja suositaan suomalaista :)
Mase
07.09.2005 09:09:17
Tulipa mieleen, että kannattaa ehkä kysäistä hinnat myös FinFonicilta. Mulla on sen firman tulpat, aivan vastaavat kuin Elacinit, mut siihen FinFonicin malliin saa kuulemma laitettua paremmin korvamonitorisysteemit tms. jos sellasia joskus tarvii... ja suositaan suomalaista :)

samaten kannattaa kysäistä KuoMediltä tampereelta, sieltä hommasin omat töpselit joskus reilu vuosi sitten. Yhteystiedot vaikka tuolta(oma webbi sivu www.kuomed.fi näyttää olevan vaiheessa):
http://haku.www.fi/info.jsp?id=1032 … type=name&h1_name=&h1_city=
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)