darkspire 22.11.2005 22:42:34 | |
---|
Mistä löydän Somerjoen biisiin sanat?? |
LNA 22.11.2005 23:33:46 | |
---|
Käy laulamassa se karaokessa ja kirjoita ylös. Lyriikoiden julkaisu internetissä ilman lupaa on kiellettyä, ja täällä ei ole tapana harrastaa rikollisuuksia.. Tacere's new promo-CD "Eras - Reveries" out now! Life's a beach and then you dive. |
tanjuli 23.11.2005 01:22:03 | |
---|
koulun musiikkikirjat. suuret toivelaulukirjat. pop-toivelaulukirjat. hittikokoelmat. nuotteja on ties kuinka moneen lähtöön. yksinkertaisinta on googlettaa, toisiksi yksinkertaisinta on etsiä originaali levytys kirjastosta/karaokesta ja kirjoittaa ylös, kolmanneksi yksinkertaisinta etsiä nuotti. [i hear voices but at least they're on tune] |
LNA 23.11.2005 13:26:13 | |
---|
koulun musiikkikirjat. suuret toivelaulukirjat. pop-toivelaulukirjat. hittikokoelmat. nuotteja on ties kuinka moneen lähtöön. yksinkertaisinta on googlettaa, toisiksi yksinkertaisinta on etsiä originaali levytys kirjastosta/karaokesta ja kirjoittaa ylös, kolmanneksi yksinkertaisinta etsiä nuotti. Itseasiassa koetin Googlailla, mutta vähän nihkeätä oli edellä mainitsemastani syystä. --- Muistelisin että alkoi ainakin näin: "Kello oli kaksi kun hän kiljaisi come on baby ui mun liiveihin". Penni on miljoonan alku. Tacere's new promo-CD "Eras - Reveries" out now! Life's a beach and then you dive. |
tanjuli 23.11.2005 23:43:01 | |
---|
Itseasiassa koetin Googlailla, mutta vähän nihkeätä oli edellä mainitsemastani syystä. ei sitä tiedä ennenkuin kokeilee. aina kannattaa kokeilla. kaikki ei valitettavasti (ja joskus myös 'onneksi') yhtä lainkuuliaisia kuin itse on :P [i hear voices but at least they're on tune] |
sauhusanttu 24.11.2005 23:05:07 | |
---|
FIILATEN JA HÖYLÄTEN Joskus tekis toisinaan sitten taas ei Joskus tekis toisinaan sitten taas ei Joskus mä teen ja toisinaan taas en Kello oli yksi kun hän kiljaisi hei tule tänne beibi ui mun liiveihin – mä menin Fiilaan ja höylään ja rakastan vain Fiilaten ja höyläten mä uin aamuun asti vain kello oli tuotapikaa melkein kaks ja Lyyli muuttu koko ajan hurjemmaks - niinpä niin Fiilaan ja höylään ja rakastan vain Fiilaten ja höyläten mä uin aamuun asti vain Tuntui ihan kuin jo kello neljä ois Lyyli kysyi jos vielä samanlaisen saada vois – mikäs siin Fiilaan ja höylään ja rakastan vain Fiilaten ja höyläten mä uin aamuun asti vain Pikkuhiljaa kello viittä läheni ja tunsin miten voimat väheni – joopa joo Fiilaan ja höylään ja rakastan vain Fiilaten ja höyläten mä uin aamuun asti vain Kello eteenpäin se vain tikitti Lyyli mua kuin koppakasaa vain hypytti Jaa piti kelloa mun vilkaista mut Lyyli tempas takaisin mut nilkasta Fiilaan ja höylään ja rakastan vain Fiilaten ja höyläten mä uin aamuun asti vain Seitsemään kun kello viimein ennätti se taivasta päin meidät lennätti Nyt Fiilaan ja höylään ja rakastan vain Fiilaten ja höyläten mä uin aamuun asti vain Sitten kävi kello tietty kahdeksaa Lyyli tempoi ja se teki päässä kamalaa Me fiilattiin – ou – Mentiin painimalla kyökkiin tultiin takaperin halliin sain herkkuja sormiin mä pyyhin salin seiniin fiilaan ! Fiilaan ja höylään ja rakastan vain Fiilaten ja höyläten mä uin aamuun asti vain Olkaa hyvä tässä sanat ite on noita tullu paljon kirjoiteltua silleen että kuuntelen levyltä ja kirjoitan ja löytyyhän noita joskus levyjen kansistakin ja tietysti kaikenmaailman toivelaulukirjoista. |