markku.rankaisija 11.12.2005 13:19:08 | |
---|
Eli siis joskus puolisen vuotta sitten suuni kautta kehoni syövereistä tuli välillä laulaessa/öristessä/huutaessa sellaisia kelleräviä talimaisia murusia/pieniä palloja, jotka suoraan sanoen haisivat aivan sille itsellensä. Mätänenkö sisältä päin vai mitä nämä muruset ovat? Onko kellään kokemuksia vai olenko kummajainen? Romantikkoitkijät #45 |
thrashmetallisti 11.12.2005 14:44:28 | |
---|
Eli siis joskus puolisen vuotta sitten suuni kautta kehoni syövereistä tuli välillä laulaessa/öristessä/huutaessa sellaisia kelleräviä talimaisia murusia/pieniä palloja, jotka suoraan sanoen haisivat aivan sille itsellensä. Mätänenkö sisältä päin vai mitä nämä muruset ovat? Onko kellään kokemuksia vai olenko kummajainen? Saattapi olla että limaa kurkusta. Itsellänikin oli joskus samoja. Pistivät pelottamaan. Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted |
Raipe 11.12.2005 19:18:17 | |
---|
Oksennuspalloja? Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
Jööhannes 11.12.2005 19:19:27 (muokattu 11.12.2005 19:19:38) | |
---|
Oksennuspalloja? Markku Rankaisija on pöllö! Eikö päivä luista? Tuntuuko kaikki menevän pieleen? Ei hätää, sillä meillä on ratkaisu. Painat vain tuota pientä nuotin kuvaa ylläolevan kirjoituksen ylänurkasta, ja saat päätähuimaavaa masennuslääkettä joka lopettaa kaikki vaivasi! |
markku.rankaisija 11.12.2005 19:52:43 | |
---|
Markku Rankaisija on pöllö! Huhuu! :D Romantikkoitkijät #45 |
Jani The Rock 11.12.2005 20:35:54 | |
---|
Eivät ne ole oksennuspalloja, eikä niissä ole muutakaan pelättävää. Tollaset pallerot ovat ns. proppuja, eli kuollutta solukkoa jota kertyy nielurisoihin. Laulaessa (samoin kuin puhuessa, yskiessä ym.) ne sitten irtoavat ja lähtevät liikkeelle. Kiusallisiahan nuo ovat, aiheuttavat pahanhajuista hengitystä. Jos niitä tuntuu olevan ongelmaksi asti, kannattaa käydä lekurissa. Eroon niistä pääsee nielurisaleikkauksella. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
jjylli 11.12.2005 20:41:42 | |
---|
kerää talteen ne pallerot. kun etenet maailmanmaineeseen, voit myydä niitä |
markku.rankaisija 11.12.2005 22:18:25 | |
---|
Eivät ne ole oksennuspalloja, eikä niissä ole muutakaan pelättävää. Tollaset pallerot ovat ns. proppuja, eli kuollutta solukkoa jota kertyy nielurisoihin. Laulaessa (samoin kuin puhuessa, yskiessä ym.) ne sitten irtoavat ja lähtevät liikkeelle. Kiusallisiahan nuo ovat, aiheuttavat pahanhajuista hengitystä. Jos niitä tuntuu olevan ongelmaksi asti, kannattaa käydä lekurissa. Eroon niistä pääsee nielurisaleikkauksella. Kiva tietää, keventi kummasti. Ja olen jo keräillyt kaikkea ruumiistani irtoavaa hilseestä kynnenpaloihin asti... :D Romantikkoitkijät #45 |
lxi 12.12.2005 08:57:32 | |
---|
Kiva tietää, keventi kummasti. Ja olen jo keräillyt kaikkea ruumiistani irtoavaa hilseestä kynnenpaloihin asti... :D Ihan kaikkea ei tarvitse kertoa julkisesti. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
faith 12.12.2005 09:03:39 | |
---|
Kiva tietää, keventi kummasti. Ja olen jo keräillyt kaikkea ruumiistani irtoavaa hilseestä kynnenpaloihin asti... :D Joo ja teilläpäin kaupantätit varmaan ihmettelee että miksi sie ostat niin valtavia määriä koirankakkapusseja.... Panettone, toppolino, pepperoni. |
JPQ 12.12.2005 12:31:52 | |
---|
Hämärä käsitys minullakin että kuolleita valkosoluja olisivat. Tai hämärä mutta kuultu aika varmasta lähteestä tosin ei lääkäriltä. |
Kalmo 23.12.2005 12:13:07 | |
---|
Ihana pallerokeskustelu! Tuttu juttu. Eivät ne pelkästään kuollutta solukkoa ole. Nautipa muutama päivä esim. juustoja ym. rakenteeltaan vastaavia mömmöjä, niin huomaat, että palleroiden määrä ja aromi nousevat. Ne ovat mitä hyvänsä skeidaa, mitä jää syvälle nielurisojen ym. vekkeihin. Vasta rajumpi ravistelu saa ne sitten liikkeelle. Esim. reilut kulaukset vettä ja pikku kurlaus aina aterian päätteeksi vähentävät hieman ilmiötä. Risattomille tai muuten sileäkurkkuisille ne ovat tuiki tuntematon juttu. |
thrashmetallisti 23.12.2005 13:01:41 | |
---|
Ihana pallerokeskustelu! Tuttu juttu. Eivät ne pelkästään kuollutta solukkoa ole. Nautipa muutama päivä esim. juustoja ym. rakenteeltaan vastaavia mömmöjä, niin huomaat, että palleroiden määrä ja aromi nousevat. Ne ovat mitä hyvänsä skeidaa, mitä jää syvälle nielurisojen ym. vekkeihin. Vasta rajumpi ravistelu saa ne sitten liikkeelle. Esim. reilut kulaukset vettä ja pikku kurlaus aina aterian päätteeksi vähentävät hieman ilmiötä. Risattomille tai muuten sileäkurkkuisille ne ovat tuiki tuntematon juttu. No ihmekös kun niitä ei ole ollut lähiaikoina, kun nielurisat leikattiin. Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted |
wewwie 28.12.2005 23:16:24 | |
---|
Löysin ikävä kyllä keinon miten nuo pallerot saa kahdessa päivässä kaikki ulos. Laula kovaa ja mahd. klassisesti ja rasita äänesi finaaliin niin johan lähtee pallerot liikkelle. Oli lystikästä joulukonserttiaikaa kun nuo keltaiset pienet saatanat rapsuttelivat kitaa sisältäpäin. vittuilu on taitolaji. jo yli 500 jäsentä. |
okoranta 29.12.2005 01:34:32 | |
---|
Juu, itsellekkin tuttu ilmiö, tosin nielurisaleikkauksen( vuonna 2001) jälkeen niitä ei ole näkynyt. Noiden takia alunperin menin lääkäriin ja onnekseni minut ohjattiin suu,korva ja nielusairauksien erikoislääkärille, joka isoon ääneen ihmetteli, miksi minua ei oltu aikaisemmin leikattu, koska sairastin angiinan vähintään 5 kertaa vuodessa ja kärsin vielä kaiken lisäksi kroonisesta nuhasta. Säro EI_OLE efekti -Lasimestari - |
Mr.Babbit 29.12.2005 19:10:50 | |
---|
Tuota, miten tuollaiseen leikkaukseen pääsee? Mä olen ollut muuten aika nuhaton ja terve, eikä nieluviljelystäkään löytynyt mitään, mutta mun nielurisat näyttää tällä hetkellä siltä, että ne halkee kohta. Eli klommoilla, turvoksissa, limaiset ja kipeet, ja ääni paikotellen aika matala ja käheä. Lääkäri kurkkasi suuhun ja totesi tilanteen, mutta ei sitten sanonut siitä sen enempää.. Vaikuttaako nielurisaleikkaus ääneen jotenkin? Onko kurkku kipeenä pitkään? |
Fasec 29.12.2005 19:45:32 | |
---|
Itseänikin nuo ovat pitkään jo vaivanneet, mutta leikkaus häämöttää 25.1. Voisin tähän vielä mainita, että julkisella puolella eivät tarjonneet leikkausta, vaikka kysyin asiasta. Sain vain tylyn vastauksen "Tuo on ihan normaalia, ei niille mitään tehdä." Topseilla ehdotti niitä tökkimään pois, mutta eihän se omassa tapauksessani auta yhtään, tulee vain välitön oksennusrefleksi. En kokenut asiaa kuitenkaan ihan normaaliksi, kun niitä ilmenee viikottain ja joskus pallerot ovat vielä pirun tiukalla. Hakeuduin yksityiselle lääkäriasemalle ja siellä lääkäri suositteli leikkausta. Tässä sitä nyt siis ollaan. |
Mr.Babbit 29.12.2005 20:13:18 | |
---|
Itseänikin nuo ovat pitkään jo vaivanneet, mutta leikkaus häämöttää 25.1. Voisin tähän vielä mainita, että julkisella puolella eivät tarjonneet leikkausta, vaikka kysyin asiasta. Sain vain tylyn vastauksen "Tuo on ihan normaalia, ei niille mitään tehdä." Topseilla ehdotti niitä tökkimään pois, mutta eihän se omassa tapauksessani auta yhtään, tulee vain välitön oksennusrefleksi. En kokenut asiaa kuitenkaan ihan normaaliksi, kun niitä ilmenee viikottain ja joskus pallerot ovat vielä pirun tiukalla. Hakeuduin yksityiselle lääkäriasemalle ja siellä lääkäri suositteli leikkausta. Tässä sitä nyt siis ollaan. ilmeisesti ne on ihan normaaleja, kun kerran näin moni ilmoittautuu jo niistä kärsivän.. mie oon vanupuikolla putsannut noita pahimpia rähniä pois. aika hurjalta se toiminta kyllä näyttää.. |
okoranta 30.12.2005 00:09:11 | |
---|
Tuota, miten tuollaiseen leikkaukseen pääsee? Mä olen ollut muuten aika nuhaton ja terve, eikä nieluviljelystäkään löytynyt mitään, mutta mun nielurisat näyttää tällä hetkellä siltä, että ne halkee kohta. Eli klommoilla, turvoksissa, limaiset ja kipeet, ja ääni paikotellen aika matala ja käheä. Lääkäri kurkkasi suuhun ja totesi tilanteen, mutta ei sitten sanonut siitä sen enempää.. Vaikuttaako nielurisaleikkaus ääneen jotenkin? Onko kurkku kipeenä pitkään? Ei ainakaan mulla vaikuttanut ääneen. Toipuminen leikkauksesta vei noin 1,5 viikkoa, sit pystyi jo normaalisti syömään. Mutta oli siinä hyviäkin puolia, 2,5 kuukaudessa tippui paino 12 Kg. saattaa kuullostaa hullulta, mutta näin kävi. Tosin Armeijan aikana kilot tuli takaisin, PRKL! Säro EI_OLE efekti -Lasimestari - |
ap78 03.01.2006 06:29:27 | |
---|
vesilasiin yks ruokalusikallinen suolaa ja sekoitat.kurlaa sillä aamuin illoin sitä kurkkua niin ne alkaa vähentyä eikä haise niin pahalle.Saatat välttyä siltä leikkaukseltakin. |