Aihe: The Unforgiven II nuotit hukassa
1
LordInferno
28.03.2006 16:06:23
Eli otsikossa kaikki oleellinen. Jos joku viittis pistää tänne kyseisen biisin sanat niin olisin tosi kiitollinen. En keksiny parempaakaan paikkaa tänne topicille niin pistin sitten tänne.
-Inf-
"When existence does not exist"
M.i.k.key
28.03.2006 17:22:24
Eli otsikossa kaikki oleellinen. Jos joku viittis pistää tänne kyseisen biisin sanat niin olisin tosi kiitollinen. En keksiny parempaakaan paikkaa tänne topicille niin pistin sitten tänne.
-Inf-

Ootkos ikinä kokeillu kirjoittaa Googleen biisin nimi ja lyrics?
Möllisty!
LordInferno
28.03.2006 21:03:52
Ootkos ikinä kokeillu kirjoittaa Googleen biisin nimi ja lyrics?

Jep. Mutta n. 30min googlettamisella en löytäny nuotteja missä olis sanat alla. Tai edes nuotteja.
-Inf-
M.i.k.key
28.03.2006 21:43:11
Jep. Mutta n. 30min googlettamisella en löytäny nuotteja missä olis sanat alla. Tai edes nuotteja.
-Inf-

Miten saisit nuotit tähän muusikoiden.net keskustelupalstan ikkunaan?

Nuottien julkaisu netissä on muuten laitonta...
Möllisty!
hannakatriina
28.03.2006 22:44:12

Kirjastosta löytyy yleensä aika monta hyllyä nuotteja. Olen sieltä itsekin lainannut myös metallican biisejä nuotteina/tabulatuureina treenatakseni riffejä kitaralla.... (heeh, ja olen siis laulaja). Että sinne. Ja jos ei löydy, niin opettele levyltä korvakuulolta - niin tekee aika monet muutkin :)
LordInferno
29.03.2006 13:51:35
Kirjastosta löytyy yleensä aika monta hyllyä nuotteja. Olen sieltä itsekin lainannut myös metallican biisejä nuotteina/tabulatuureina treenatakseni riffejä kitaralla.... (heeh, ja olen siis laulaja). Että sinne. Ja jos ei löydy, niin opettele levyltä korvakuulolta - niin tekee aika monet muutkin :)

Enhän minä näitä itelle eti, niinkun voit pikkukuvasta päätellä. Bändin laulaja vaan on kyselly ja nyt sit käski mun ettiä. Tota kirjastoo vois kyllä koittaa..
-Inf-
Keppis
31.03.2006 18:25:19
Enhän minä näitä itelle eti, niinkun voit pikkukuvasta päätellä. Bändin laulaja vaan on kyselly ja nyt sit käski mun ettiä. Tota kirjastoo vois kyllä koittaa..
-Inf-

Mikä estää laulajaa itse hakemasta sanojaan?
"Ei soiteta Paranoidia, nyt soitetaan heviä!" http://www.mikseri.net/fobia
Hot RedX
03.04.2006 08:57:52
onkohan olemassa Metallican nuotteja pianolle?
So What? Who Cares?
hannakatriina
03.04.2006 09:49:18

onkohan olemassa Metallican nuotteja pianolle?

Kitaravetoisesti tehdyt (Metallican tms.) biisit ja riffit harvemmin kuulostaa kauheen hyvälle pianolla soitettuna... mut onhan varmaan kaikissa pop/rock-nuottikirjoissa sointumerkit ja laulumelodiat nuotteina, että jos soinnuista säestys onnistuu, niin ainahan voi yrittää soveltaa.
Hot RedX
04.04.2006 12:33:11
Kitaravetoisesti tehdyt (Metallican tms.) biisit ja riffit harvemmin kuulostaa kauheen hyvälle pianolla soitettuna... mut onhan varmaan kaikissa pop/rock-nuottikirjoissa sointumerkit ja laulumelodiat nuotteina, että jos soinnuista säestys onnistuu, niin ainahan voi yrittää soveltaa.

kuulin nothing else matteristä ihan tosi hyvän version, joku nainen lauloi. se oli tosi klassinen.
ja kyllähän noita on tehty selloillakin :)
So What? Who Cares?
hannakatriina
04.04.2006 23:29:50

kuulin nothing else matteristä ihan tosi hyvän version, joku nainen lauloi. se oli tosi klassinen. ja kyllähän noita on tehty selloillakin :)

Niin, siitähän se on kiinni että miten soittaa ja miten biisin äänimaiseman rakentaa. Ja hyvä sovitushan voi jopa pelastaa huonon biisin ja toisaalta huono sovitus pilata hyvän biisin. Epäilemättä joku voi osata tehdä tyylikkäästi Metallicaa pianollakin, kun se kerta selloillakin onnistuu. Mut ihan suoraan jos siirtää kitarariffit pianolla soitettaviksi säveliksi niin ei välttämättä toimi...
M.i.k.key
05.04.2006 00:38:46 (muokattu 05.04.2006 00:51:55)
kuulin nothing else matteristä ihan tosi hyvän version, joku nainen lauloi. se oli tosi klassinen.
ja kyllähän noita on tehty selloillakin :)

Lucie Silvas on tuo esittäjä. Klassista tuo ei ole nähnytkään. Isoa pop-tuotantoa ja vahvaääninen mimmi, kauniskin vielä. Pakko sanoa että diggaan paljon enemmän kuin alkuperäisestä, mutta se johtuukin pitkälti tuosta mimmistä (vs. rumat karvaiset miehet) sekä omasta soitinvalinnasta...

Jostain syystä mä olen kirjoittanut tähän keskusteluun enemmän kuin aikaisemmin laulupalstalle yhteensä... anteeksi, menen itseeni ja vetäydyn takavasemmalle...
Möllisty!
Hot RedX
05.04.2006 08:49:18
Lucie Silvas on tuo esittäjä. Klassista tuo ei ole nähnytkään. Isoa pop-tuotantoa ja vahvaääninen mimmi, kauniskin vielä. Pakko sanoa että diggaan paljon enemmän kuin alkuperäisestä, mutta se johtuukin pitkälti tuosta mimmistä (vs. rumat karvaiset miehet) sekä omasta soitinvalinnasta...

Jostain syystä mä olen kirjoittanut tähän keskusteluun enemmän kuin aikaisemmin laulupalstalle yhteensä... anteeksi, menen itseeni ja vetäydyn takavasemmalle...

klassisella en tarkoittanut klassista musaa varsinaisesti, vaan siis klassista popmusaa, siis tietyllä kaavalla tehtyä kaunista musiikkia. Ja Metallicaan verrattuna kylläkin aika klassistakin klassisen merkityksessä. (Oli vaan pakko vähän selventää, kun ilmaisin itseäni ilmeisesti hiukka epäselvästi...)
So What? Who Cares?
Imper
06.04.2006 03:36:43 (muokattu 06.04.2006 03:37:50)

Huoh. Google: "unforgiven II" + "chords"

http://www.azchords.com/m/metallica … s-2536/unforgivenii-tabs-25438.html
http://www.ultimate-guitar.com/tabs … metallica/the_unforgiven_ii_crd.htm

Oikeellisuudesta en tiedä.

EDIT: Vai tahdoitko ihan NUOTIT? Niitä meinaan tuskin netistä löydät. Kirjastoon mars!
Everyone is a per-son
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)