Aihe: Pop/jazz ja klasari laulajat!
1
Lucia
25.04.2006 09:38:05
Teen tutkimusta josta lisätietoja pikaviestein. Kaikki jotka ovat halukkaita vastaamaan kysymyksiin niin laittakaa pikaviestiä tulemaan:)

Kiitos!
Suu
26.04.2006 19:15:49
Ehkä tähän kuitenkin löytyisi enemmän halukkaita vastaajia jos laittaisit hieman lisätietoa mistä tässä tutkimuksessa oikein on kyse? :)
sound in - pleasure out
Lucia
26.04.2006 23:35:19
Op.näyte työstä on siis kysymys! Kiitoksia jo kaikille mulle tähän mennessä vastanneille, saa vielä laittaa pikaviestiä tulemaan.

Tarvisin vertailun kohteiksi klassisen ja pop/jazz tyylin laulajia, tutkimuksesta tulee sitten sellainen mita tulokset osoittaa:=)
Wiitala
27.04.2006 19:25:51
Op.näyte työstä on siis kysymys! Kiitoksia jo kaikille mulle tähän mennessä vastanneille, saa vielä laittaa pikaviestiä tulemaan.

Tarvisin vertailun kohteiksi klassisen ja pop/jazz tyylin laulajia, tutkimuksesta tulee sitten sellainen mita tulokset osoittaa:=)

Kertoisitko hieman että mitä meinaat kysyä, tai edes aihepiirin? Opinnäytetyöksi tuon jo arvasikin, mutta ei sillä tiedolla kuuhun mennä. :)
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin."
hannakatriina
28.04.2006 09:09:08

Jep, lisätiedot on paikallaan esim. kysymysten luonteesta. Samoin ois hyvä tietää kauanko vastailuun noin suurinpiirtein menee aikaa, eli onko muutama nopeasti vastattava pieni kysymys vai odotatko parin A4:sen esseetä omista kokemuksistamme laulajana. Tutkimuksen aihe? Millainen tutkimus: kvalitatiivinen/kvantitatiivinen tutkimus, tapaustutkimus, kyselytutkimus..? Millä opintotasolla tutkimusta teet ja mihin oppilaitokseen? Ja sitten se, että mitä aiot vastauksilla tehdä. Miten luottamuksellisesti ne käsitellään, pitääkö antaa omia henkilötietoja yms. Nämähän on jo aikalailla tutkimuksen tekemisen peruslähtökohtia...
Lucia
02.05.2006 15:05:48
Lisätietoja pikaviestein
insight
02.05.2006 15:39:37
Lisätietoja pikaviestein

Heh onpas salaista =)
© Registered nickname 2005-2006
Lucia
03.05.2006 15:20:26
Laiska olen, en jaksa kauheen tarkasti tänne kirjoittaa:) Toisen asteen työ, minun käyttööni tulevat kaikki tiedot, täysin luottamuksellisina. Ikä ja supuoli ovat henkilökohtaisimmat tiedot ja kysymyksiä on 10. Ottakaa yhteyttä jos yhtään kiinnostaa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)