Aihe: Lauluefektit - DigiTech Vx400
1
Tympee Huttunen
21.07.2006 00:22:32
Jau! Olen tässä spacerock-bändiä perustamassa ja vokaaleihin (miksei myös konsonantteihinkin) pitäisi saada tukevat efektit luomaan hämyisää tunnelmaa ja peittämään heikon laulajan puutteita.

Onko joku kokeillut kyseistä Digitechin vehjettä, tai vastaavia?

http://www.digitech.com/products/vx400.htm

halvempi pikkuveli:

http://www.digitech.com/products/vocal300.htm

Käytättekö usein efektejä laulussa?
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää kesää!
Decadence?
21.07.2006 01:39:40
Vx400 on mulla aktiivisessa käytössä. Siinä on paljon turhaa mutta jotain käyttökelpoistakin.

Äänenlaatu on kohtalainen, ei paras mahdollinen.

Itse käytän laitteesta lähinnä putkiesivahvistinta josta saa hyvin lämpimähköä lievää säröä, expressio pedaalissa delaytä jota näin saa helposti haluamansa määrän haluamiinsa kohtiin ja silloin tällöin reverbejä. Kompressori myös kovassa käytössä. (mulla on tosin myös Lexiconin efektilaite jossa on parempi laatuisia efektejä)

Jo pelkän delay-expressio pedaali yhdistelmän takia ostaisin sen myös uudestaan jos nykyiselle tapahtuisi jotain..
Tympee Huttunen
21.07.2006 12:47:20
Vx400 on mulla aktiivisessa käytössä. Siinä on paljon turhaa mutta jotain käyttökelpoistakin.

Äänenlaatu on kohtalainen, ei paras mahdollinen.

Itse käytän laitteesta lähinnä putkiesivahvistinta josta saa hyvin lämpimähköä lievää säröä, expressio pedaalissa delaytä jota näin saa helposti haluamansa määrän haluamiinsa kohtiin ja silloin tällöin reverbejä. Kompressori myös kovassa käytössä. (mulla on tosin myös Lexiconin efektilaite jossa on parempi laatuisia efektejä)

Jo pelkän delay-expressio pedaali yhdistelmän takia ostaisin sen myös uudestaan jos nykyiselle tapahtuisi jotain..

Itse etsin laitteesta kompuraa, delayta, reverbbiä ja mietoa säröä. Onnistuuko laite tuollaisessa? Ei sinulla ääninäytteitä missään olisi?
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää kesää!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)