Aihe: Etsin laulajaa biisiin
1
KarWaeYe
15.08.2006 15:02:21
Jep, semmosta että jos jotain kiinnostais laulaa yhteen biisiin laulut, biisi on sellasta jotain metallia (thrash/power tjsp..) biisi on nauhoitettu ja sanat tehty, mutta itse en jaksa alkaa laulaa siihen. Eli jos jotain kiinnostais kokeilla, niin lähetä vaikka pikaviestiä mulle, niin mä voin lähettää sit vaikka biisin ja sanat.
Jotain thrash tai power(vittu mitä viittauksia) tyylistä laulua kaipailisin. Edellytyksenä että laulajalla on itsellään joku millä nauhoittaa lauluraita/raidat. Jos kiinnostaa niin pikaviestiä.
Koskaan ei enää ihmiskäsi possunaarastani häpäise, ei orjuuta, ei tuki sian suurta suuta!"
KarWaeYe
16.08.2006 09:34:52
Jep, semmosta että jos jotain kiinnostais laulaa yhteen biisiin laulut, biisi on sellasta jotain metallia (thrash/power tjsp..) biisi on nauhoitettu ja sanat tehty, mutta itse en jaksa alkaa laulaa siihen. Eli jos jotain kiinnostais kokeilla, niin lähetä vaikka pikaviestiä mulle, niin mä voin lähettää sit vaikka biisin ja sanat.
Jotain thrash tai power(vittu mitä viittauksia) tyylistä laulua kaipailisin. Edellytyksenä että laulajalla on itsellään joku millä nauhoittaa lauluraita/raidat. Jos kiinnostaa niin pikaviestiä.

Jees ei tarvitsekkaan enää. Lauloinkin ne itse siihen, eilen vaan alkoi vituttamaan koko touhu, kun lauluista ei tullut mitään =)
Koskaan ei enää ihmiskäsi possunaarastani häpäise, ei orjuuta, ei tuki sian suurta suuta!"
voas
17.08.2006 14:21:00

Tää threadihän on aivan loistava :)

Joo, kyllähän sitä aina silloin tällöin saattaa iskeä tunne, ettei vaan jaksaa vetää enää. Itsellä on joskus kesken biisin sävellyksen tullut mieleen että ei h**vetti... eihän tästä tuu mitään, se on tauon paikka silloin.
Toivottavasti lauluotot onnistuivat ;)
insight
17.08.2006 14:59:11 (muokattu 17.08.2006 15:00:39)
Mulla on vuosien saatossa tullut jotain biisin aihioita, mihin vain tietyntyyppinen laulaja sopii. Biisit syntyy joltain osaltaan ainakin mulla melko valmiina, mutta yleensä ne ovat vain pään sisässä. Tai sitten kitaralla ja laululla voin tuoda ne muiden kuultavaksi. Se on turhauttavaa, kun ei ole aikaa tehdä muiden kuultavaksi noita aina silloin tällöin tulevia ideoita. Olen jopa tehnyt räppiä, kun se vain tuli, vaikka inhoan räppiä. Idea kun tulee, niin sillä ei ole mitään kategorisia rajoituksia. Toisaalta silloin sen tietää olevan melko aitoa ja sitä mä elämässäni aina haluankin - aitoutta.

Lisätään vielä, että jos saan joskus tehtyä "oman levyni" eli ehkä elämäni suurimman unelman, niin sillä levyllä tulee olemaan laulamassa useammin joku muu kuin minä. Näin mä ainakin olen unelmoinut asian =) Monivivahteinen teemalevy ois jotain.
When Bruce Banner gets mad, he turns into the Hulk. When the Hulk gets mad, he turns into Chuck Norris.
KarWaeYe
17.08.2006 18:17:10
Toivottavasti lauluotot onnistuivat ;)

Juu kyllä niistä ny ees jonkinmoiset tuli =)
Apricot
17.08.2006 20:24:51
Lisätään vielä, että jos saan joskus tehtyä "oman levyni" eli ehkä elämäni suurimman unelman, niin sillä levyllä tulee olemaan laulamassa useammin joku muu kuin minä.

Hienoa, että sulla on tuollainen oma levy -unelma. Mä olen kaiketi vain vanhentunut ja tylsistynyt, kun muistan miettineeni omaa levyä viimeksi joskus 15 -vuotiaana kun olin saanut ekan neliraiturin.

Mutta jospa ottaisi oman levyn taas pitkän tähtäimen suunnitelmiin, ja tekisi sen ensisijaisesti itseään miellyttääkseen. Ehkäpä saisi taas muusikkoutensa punaisesta langasta kiinni...
"I got the Pieksämäki railway station blues."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)