Aihe: rolle versus yammu
1
vht
18.11.2006 12:40:54
oon tässä hankkimassa himaan sähköistä pianoa ja olis nastaa kuulla ihmisten mielipiteitä näistä merkeistä. lähinnä oon tsekkaillu yamahoita: CLP 230, CLP 240, CVP 301 ja sitten rolandin hp - sarjan vehkeitä eli HP 102, HP 103 ja erityisesti HP 107 on herättänyt mielenkiintoa.
heittäkääs kommentteja!
Klezberg
18.11.2006 23:40:18

oon tässä hankkimassa himaan sähköistä pianoa ja olis nastaa kuulla ihmisten mielipiteitä näistä merkeistä. lähinnä oon tsekkaillu yamahoita: CLP 230, CLP 240, CVP 301 ja sitten rolandin hp - sarjan vehkeitä eli HP 102, HP 103 ja erityisesti HP 107 on herättänyt mielenkiintoa.
heittäkääs kommentteja!

Eiköhän nuo ole hyviä pelejä kaikki. Itse tein vuosi sitten samanlaista valintaa. Rolandi viehätti itseä kun koskettimet tuntuivat kevyemmiltä soittaa, kun en ole pianoa paljon soittanut. Mukana ollut tuttu sai mieleni käännettyä, ja Yamahan ääni alkoi kuulostaa luonnollisemmalta matalassa päässä. Päädyin CLP-240:een. Vasta jälkikäteen tajusin, että noissahan on useita pianosoundeja eli olisi siitä Rolandistakin voinut löytyä...
jag har trott att alla stormarna som rasat / i min själ skulle blandas till en vansinnig sång
Bronks
24.11.2006 00:21:31

Turun lähistöllä asuvia saattaa muuten kiinnostaa: näkyi Aamusetissa ilmotus Rolandin tuotteiden demoilusta tulevana lauantaina. Itse ajattelin ainakin mennä tippa nenänpäässä tsekkailemaan.
vht
23.12.2006 12:48:56
päädyin sitten hankkimaan tuon rolandin hp 107:n. yammuja en oikein päässyt testailemaan missään. totta on että alapäässä hieman soundi puuroutuu ja on hiukka epäselvä, mutta se onkin kyseisen soittimen ainoa huono puoli. sen korvaa soittimen muut soundit, esim. selllosoundi on niin aidon kuuloinen että kylmät väreet tulee. soi niin hemmetin kauniisti pianosoundin kanssa. olen siis tyytyväinen.
vht
23.12.2006 12:49:24
p.s. hyvää joulua!!!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)