Aihe: The dance of eternity
1 2 3 4 5
assassin
19.08.2004 22:11:02
Eipä kirjasesta mitään muuta kauhean vaikeaa löydy paitsi nyt ehkä tuo UAGM:n soolo. Mielestäni. Siis keyboardille. Ai niin, se homen soolo.

Just Let Me Breathen soolosta/unisonosta löytyy aika kivoja juttuja.
Uusi proge-kondoomi on saapunut - 3 kertaa tavallista pidempi ja 2 kertaa monimutkaisempi laittaa päälle.

I don't have an attitude problem. You have a perception problem.
will_mas
22.08.2004 16:16:36
No joo..
keyboardplayer
23.08.2004 22:39:41

täällä jotkut sanoivat osaavaansa soittaa tän biisin...(kai)

siis osaatteko sen painoitetulla vai kevyillä koskettimilla?

mä oon tolla mun casion lelulla opiskellu ekat neljä tahtia tähän mennessä...kyllä se siitä lähtee..jopa ne oktaavihypyt...mutta ihmettelen kyllä jos jonkun ranteet kestää soittaa tämä painoitetuilla koskettimilla...
assassin
23.08.2004 22:45:32
täällä jotkut sanoivat osaavaansa soittaa tän biisin...(kai)

siis osaatteko sen painoitetulla vai kevyillä koskettimilla?

mä oon tolla mun casion lelulla opiskellu ekat neljä tahtia tähän mennessä...kyllä se siitä lähtee..jopa ne oktaavihypyt...mutta ihmettelen kyllä jos jonkun ranteet kestää soittaa tämä painoitetuilla koskettimilla...

Siis kyllä tuo menee, kaikki kohdat eivät nyt ihan esitystemmossa, mutta suurimmaksi osaksi (siis jos tarkoitat nyt koko biisiä, muistaakseni ensimmäisissä neljässä tahdissa ei vielä mitään oktaavihyppyjä ole). Ja siis painotetuilla.
keyboardplayer
23.08.2004 22:51:11

no mä olen tän opetellu midin mukaan...ja tarkoitan sen piano soolon ekaa neljää tahtia...tän mukaan siinä mennään 32 osa nuoteilla...eli kyllähän ne oktaavihypyt tulee neljännessä tahdissa...jos nyt käsitin nuo teidän tarkoittamat oktaavihypyt oikein...???
assassin
24.08.2004 15:56:12
no mä olen tän opetellu midin mukaan...ja tarkoitan sen piano soolon ekaa neljää tahtia...tän mukaan siinä mennään 32 osa nuoteilla...eli kyllähän ne oktaavihypyt tulee neljännessä tahdissa...jos nyt käsitin nuo teidän tarkoittamat oktaavihypyt oikein...???

Full Score Anthologyssä on kunnon nuotit koko kappaleelle. Kyseinen kohta menee 16-osina 132-temmossa.
Let's go lehmät, navetta palaa.
keyboardplayer
24.08.2004 21:18:09

niimpä muuten meneekin...

no kuiteskin neljä tahtia osaan...
will_mas
24.08.2004 21:34:20 (muokattu 24.08.2004 21:37:20)
Itse osaan ekat 5 ja puoli tahtia, jopa ihan oikealla tempolla... melkein. Juuri nuo oktaavihypyt kenkkuilee oikein urakalla. En vain käsitä miten on mahdollista läiskiä oktaaveja niin nopeasti..
Fuzzy Boner
24.08.2004 21:40:42 (muokattu 24.08.2004 21:42:33)
Itse osaan ekat 5 ja puoli tahtia, jopa ihan oikealla tempolla... melkein. Juuri nuo oktaavihypyt kenkkuilee oikein urakalla. En vain käsitä miten on mahdollista läiskiä oktaaveja niin nopeasti..

Oktaavinopeutta eli oknoa voi reenailla vaikka "rumpu-tyylisillä harjoitteilla"

Soita käsillä paradidlejä yms. Hitailla tempoilla klikin kaa aluks rauhassa..

Sit vaik pyramidissa. neljäsosia tuplaiskuja molemmilla käsillä, ja siitä nopeemmilla aika-arvoilla pyramidin lailla ylös ja alas. Kehittäviä juttuja ja molemmat kädet nopeutuu ja oppii soittamaan rennosti kunhan pitää ajatukset mukana..
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
will_mas
25.08.2004 18:09:16
Täytynee reenata, kiitti vaan neuvoista.

Kun tässä nyt on otettu puheenaiheeksi FSA, niin voisin vielä vähäsen offtopikkina kysellä että onkos kellään tuota DT keyboard anthologya? Jos on, mistä ostitte? Löytyykö mistään nettikaupasta missä kävisi visa elektron?
Tuo on kyllä pakko-ostos, se sentään sisältää jo riittävän monta (hyvää) biisiä.
assassin
25.08.2004 20:11:57
Kun tässä nyt on otettu puheenaiheeksi FSA, niin voisin vielä vähäsen offtopikkina kysellä että onkos kellään tuota DT keyboard anthologya? Jos on, mistä ostitte? Löytyykö mistään nettikaupasta missä kävisi visa elektron?

Täältä löytyy, ollut nyt pari viikkoa. Itse kyselin Fazerilta ja tilasin sitä kautta.
Let's go lehmät, navetta palaa.
Pharod
13.10.2004 14:59:05
Scott Joplin.

Ja tuo soolo menee multa niin että se kuulostaa oikealta. Siinä yhdessä kohdassa missä on se ylöspäin menevä melodia oktaavituplauksella ei onnistu vielä. Ei tuo niin supervaikea ole kunhan jaksaa harjoitella.

Sama juttu kaikki menee paitsi oktaavituplaus
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)