Aihe: Kurzweilin hankinta
1 2 3 4 5 6
Quru
02.07.2011 17:24:41
freeekki: Kertokaapa muuten PC3sten omistajat, mikä on laitteen rakenteellinen laatu? Takuu olisi siis vuoden, mikä on varsin lyhyt. Pistää miettimään miksi?

Vuosi taitaa olla aika standardi takuuaika, Thoomanni tarjoaa kolme vuotta. Jos suomalaiselta osta niin eipä takuun pituudella ole niin väliä, kun virhevastuu säilyy. Eiköhän se Kurzweil kestä siinä missä muutkin.
Sakmongkol: Mielestäni johtopäätökseni oli esitettyjen aksioomien valossa täysin looginen. Joka on eri mieltä osoittakoon virheen logiikassani.
JariJ
08.07.2011 15:59:22
Mulla on nyt vetämässä PC3/76-tilaus kahdesta eri paikasta, toinen Verkkokauppa.comista ja toinen Musicstore.destä.

Musicstoresta sanoivat että heillä on PC3/76:a varastossa ja lupasivat toimittaa sellaisen 5 arkipäivän kuluessa suoraan kotiovelle, ilman toimituskuluja. Eikä tarvinut edes maksaa etukäteen vaan sanoivat että maksan käteisellä UPS:n kaverille. Kaupan päälle tulee Ultimate Support -kantokassi. Paljonhan tuosta paikasta on puhuttu pahaa, joten nähtäväksi jää...

Meinasin etten peruuta tuota Verkkokaupan tilaustakaan, koska luulisi että tehtaan paketissa olevan PC3:n saa aika helposti myytyä ilman tappiota eteenpäin tuolla hinnalla. Pidän sen siis varaoptiona jos Musicstore ei jostain syystä toimitakaan tuotetta ajoissa.

Suomen maahantuoja odottaa tosiaan seuraavaa erää saapuvaksi 18.7.2011, mutta voi olla aika hiljaista sen suhteen...

Thomannilta kerrottiin että heille saattaa olla tulossa viimeinen PC3-erä myyntiin jossain vaiheessa mutta todennäköisesti aikaisintaan syyskuussa.

Ruotsista tiedettiin kertoa että Kurzweilin PC3/76-mallin valmistus on lopetettu kesällä ja ettei sitä ole enää mahdollista saada uutena. Kuulemma osa jälleenmyyjistä panttaa näitä kuitenkin edelleen varastoissaan, ja aikovat myydä ne pois loppuvuodesta 2011 parin tonnin hintaan kunhan kilpailijat ovat ensin myyneet omansa reilulla tonnilla...

Kurzweililta tulee markkinoille korvaava malli PC3k7 todennäköisesti alkuvuodesta 2012, ja sen hinta tulee olemaan parin tonnin luokkaa.
ownar
08.07.2011 22:09:04
JariJ: Mulla on nyt vetämässä PC3/76-tilaus kahdesta eri paikasta, toinen Verkkokauppa.comista ja toinen Musicstore.destä.

Musicstoresta sanoivat että heillä on PC3/76:a varastossa ja lupasivat toimittaa sellaisen 5 arkipäivän kuluessa suoraan kotiovelle, ilman toimituskuluja. Eikä tarvinut edes maksaa etukäteen vaan sanoivat että maksan käteisellä UPS:n kaverille. Kaupan päälle tulee Ultimate Support -kantokassi. Paljonhan tuosta paikasta on puhuttu pahaa, joten nähtäväksi jää...

Meinasin etten peruuta tuota Verkkokaupan tilaustakaan, koska luulisi että tehtaan paketissa olevan PC3:n saa aika helposti myytyä ilman tappiota eteenpäin tuolla hinnalla. Pidän sen siis varaoptiona jos Musicstore ei jostain syystä toimitakaan tuotetta ajoissa.

Suomen maahantuoja odottaa tosiaan seuraavaa erää saapuvaksi 18.7.2011, mutta voi olla aika hiljaista sen suhteen...

Thomannilta kerrottiin että heille saattaa olla tulossa viimeinen PC3-erä myyntiin jossain vaiheessa mutta todennäköisesti aikaisintaan syyskuussa.

Ruotsista tiedettiin kertoa että Kurzweilin PC3/76-mallin valmistus on lopetettu kesällä ja ettei sitä ole enää mahdollista saada uutena. Kuulemma osa jälleenmyyjistä panttaa näitä kuitenkin edelleen varastoissaan, ja aikovat myydä ne pois loppuvuodesta 2011 parin tonnin hintaan kunhan kilpailijat ovat ensin myyneet omansa reilulla tonnilla...

Kurzweililta tulee markkinoille korvaava malli PC3k7 todennäköisesti alkuvuodesta 2012, ja sen hinta tulee olemaan parin tonnin luokkaa.

Itse olen kuullut huhuja, että kurzweil julkaisee ens vuonna jo uuden lautansa. Luulin myös, että toi PC3K7 tulee jo paljon aikaisemmin. Noh, varmaan se uus kurzweil nähdään joko ens tai sen jälkeisessä talvi nammissa.

Jos noi hinnat nousee ni pitää varmaan harkita laitteen myyntiä et saa sitten isoveljen tilalle ku ilmestyy.
Haipuma
22.07.2011 11:46:51
Noniin! Nyt on kurzit saapunut Suomeen ja saatu maahantuojalta. Huomenna saapuu PC3 kotiin.

Alkoi loppua usko, että soitin koskaan saapuu mutta tulipahan perhana.
Why do the japanese have exceptional funk in their fingers??
JPQ
22.07.2011 17:40:29

ownar: Itse olen kuullut huhuja, että kurzweil julkaisee ens vuonna jo uuden lautansa. Luulin myös, että toi PC3K7 tulee jo paljon aikaisemmin. Noh, varmaan se uus kurzweil nähdään joko ens tai sen jälkeisessä talvi nammissa.

Jos noi hinnat nousee ni pitää varmaan harkita laitteen myyntiä et saa sitten isoveljen tilalle ku ilmestyy.

Mielenkiintoista millainen kun tulee ikävä vaan kurzweil ei osaa tehdä halppaa. kuin tässä rahoitus vaiheessa ja sekin vain suhteessa halpaa.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
jpuhakka
01.08.2011 13:21:18
Haipuma: Noniin! Nyt on kurzit saapunut Suomeen ja saatu maahantuojalta. Huomenna saapuu PC3 kotiin.

Alkoi loppua usko, että soitin koskaan saapuu mutta tulipahan perhana.

No mitenkäs se uusi soittopeli on pelannut? Pitäisi tänään noutaa omani pois.
Supervisor
01.08.2011 22:43:41
Uusin firmis parantaa lesliesimulaatiota.
Hipelius
18.08.2011 23:38:16
PC3 tilattu. Voi veljet!
Haipuma
19.08.2011 08:40:00
Hipelius: PC3 tilattu. Voi veljet!

Mistä tilasit? Jos ei löydy suoraan myyjän varastosta, saattaa kestää pitkän aikaa kun soitin tulee. Näin oli keväällä ainakin minulla.

Kyseinen soitin olisi minulla kaupan m.netin torilla ja heti saatavilla ;)
A100
19.08.2011 11:21:15
No siinähän kävi nyt sillä lailla, että keväällä hankittu PC361 sai kaverikseen PC3:n.
Ei, en aio kerätä koko sarjaa. Mutta kovasti olen mieltynyt Kurzweilin tapaan tehdä asioita, vaikeita ovat toki aluksi - mutta mahdollisuuksia tuntuu olevan vaikka ja mitä.
jyrkkä ehkä.
Hipelius
19.08.2011 13:20:53
Haipuma: Mistä tilasit? Jos ei löydy suoraan myyjän varastosta, saattaa kestää pitkän aikaa kun soitin tulee. Näin oli keväällä ainakin minulla.

JK Nummelasta, tulee ensi viikolla. Taisin viedä viimeisen, koska ei näy sivuilla enää.

Kyseinen soitin olisi minulla kaupan m.netin torilla ja heti saatavilla ;)

Uuden hinnalla ja ilman takuuta, ei kiitos. :)
Haipuma
19.08.2011 14:37:19
Hipelius: JK Nummelasta, tulee ensi viikolla. Taisin viedä viimeisen, koska ei näy sivuilla enää.

Uuden hinnalla ja ilman takuuta, ei kiitos. :)

Jep, ei näy sivuilla, eikä uusia taida kuulopuheiden mukaan tulla.

Uutena n. 1kk sitten Nummelasta ostettu ja kotona testattu. Takuu siis on :)
Mr Yami
24.08.2011 06:51:24
Hei. Olen pohtinut kurzweilin pcle8:n hommaamista mutta netissä on hirveän vähän esittelyvideoita aiheesta eikä oulun alueen musakaupoista tahdo löytyä yhtään laitetta testattavaksi saakka. SOundit kaikkinensa tuntuu olevan kohdallaan, mutta miten käytännöllinen ja helppokäyttöinen ko. laite on keikkakäytössä ja soundien tekemisen suhteessa verrattuna vaikkapa korgin työasemiin?
Bring us love, Let us see, Set us Free!!!
Nakkiso
25.08.2011 13:12:08
Mr Yami: Hei. Olen pohtinut kurzweilin pcle8:n hommaamista mutta netissä on hirveän vähän esittelyvideoita aiheesta eikä oulun alueen musakaupoista tahdo löytyä yhtään laitetta testattavaksi saakka. SOundit kaikkinensa tuntuu olevan kohdallaan, mutta miten käytännöllinen ja helppokäyttöinen ko. laite on keikkakäytössä ja soundien tekemisen suhteessa verrattuna vaikkapa korgin työasemiin?

Aluksi ihan helvetin vaikeakäyttöinen, mutta jos jaksaa perehtyä kunnolla niin lopulta todella käytännöllinen ja joustava.
http://www.myspace.com/ondskapernasomolmengora
andrei
02.09.2011 12:15:09
Hipelius: PC3 tilattu. Voi veljet!

Tossa löyty vielä uuden päivityksen lesliemallinnusesittely PC3:n hankintaa miettiville:

http://youtu.be/bnEb-97WYjc
Piano on viitseliään ihmisen soitin!
spoimala
15.09.2011 23:20:46
A100: No siinähän kävi nyt sillä lailla, että keväällä hankittu PC361 sai kaverikseen PC3:n.

Miksi kaksi noin samankaltaista peliä?
http://samipoimala.com
A100
16.09.2011 09:43:07
spoimala: Miksi kaksi noin samankaltaista peliä?

PC3:n ostin kotiin, esim. voi tehdä soundit ja setupit kotosalla valmiiksi ja siirtää sitten PC361:lle, joka on treeniksellä / keikoilla. PC361 toimii keikkahommissa tällä hetkellä Nordin C1:n korvaajana - uudet leslieFX:t toimii kurtussa aivan loistavasti (v 2.03 ja eteenpäin).
jyrkkä ehkä.
JPQ
16.09.2011 09:59:36

spoimala: Miksi kaksi noin samankaltaista peliä?

Tähän kohde vastasikin joskus vaan tarvitsee enempi polyfoniaa samalle soundimaille. vastaan näin niinkuin omalta kantiltani miten voisi olla tosin en nyt tiedä onko yksikään syna sellainen jossa tämä ihan toteutuisi että tarvitsisi just samaa hirveällä polyfonialla.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Janus
16.09.2011 10:11:57
JPQ: Tähän kohde vastasikin joskus vaan tarvitsee enempi polyfoniaa samalle soundimaille. vastaan näin niinkuin omalta kantiltani miten voisi olla tosin en nyt tiedä onko yksikään syna sellainen jossa tämä ihan toteutuisi että tarvitsisi just samaa hirveällä polyfonialla.

Ei, tosielämässä toi skenaario ei ole realistinen.
A100
16.09.2011 10:23:07
JPQ: Tähän kohde vastasikin joskus vaan tarvitsee enempi polyfoniaa samalle soundimaille. vastaan näin niinkuin omalta kantiltani miten voisi olla tosin en nyt tiedä onko yksikään syna sellainen jossa tämä ihan toteutuisi että tarvitsisi just samaa hirveällä polyfonialla.

Nyt tämä kohde muistaa vääriin, ei ole minulla ainakaan ollut minkäänlaista tarvetta enemmälle polyfonialle.
jyrkkä ehkä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)