Aihe: Soittokuntaan kosketinsoittajana?
1 2 3 4
Wonder
10.03.2006 12:58:01
Noniin, se on sitten siinä. Meikäläinen pääsi jollain ihmeen tuurilla Kaartin soittokuntaan! Ei vois olla parempaa palveluspaikkaa, kilometri Helsingin keskustasta! :D
JaZzRaT
11.03.2006 12:58:36
Se on kyl vähän rennompi intti tosissaan =) Oletsä minkä ikänen?
Wonder
11.03.2006 13:53:57
Olen. 19, loppukesästä 20.
oprahk
12.03.2006 01:07:20
Virallisen tiedon saat sivulta http://www.mil.fi/
Epävirallinen tieto: jos tuuri käy, saatat päästä ilman mitään tutkintoa. Koskee lähinnä sitä vaihtoehtoa, että saat siirron aloitettuasi palveluksen jo jossain muualla. Ja jos instrumenttisi on laulu (?), niin en ole varma, kyselläänkö tutkintoa. Ja jos sulla on tuttuja oikeassa paikassa, niin saatat päästä soittokokeeseen. Tai jos olet itse muuten aktiivinen ja oma-aloitteinen.

Inttihommista ylipäänsä ei voi täysin varmasti etukäteen tietää, mitä siinä firmassa joku suuri päällikkö keksii tehdä. Saattaa olla, että joku lupaa jotain, ja sitten sut laitetaankin johonkin puskajussiksi. Tärkeintä on olla oma-aloitteinen ja kysellä aktiivisesti.

Yhdyn äskeiseen puhujaan ;D Tutkimattomia ovat varusmiessoittokuntaan vievät tiet. Olin Lahdessa alokasajasta lähtien ja jossain vaiheessa alettiin puhumaan skappareille basistisellistilaulaja kaveristani, joka rämpi sillä hetkellä jossain Upinniemessä ja syvissä vesissä. Pääsykokeiden sijaan soitettiin muutamia puheluita ja viimein saatiin varusmiessoittokuntaan yksi matruusi. Kaikki osapuolet olivat järjestelyyn tyytyväisiä. Pääsykokeista tai tutkinnoista ei kukaan kysellyt missään vaiheessa mitään.
Olo on kuin orvokilla 8-)
JaZzRaT
12.03.2006 18:36:20
joo... kyllä ne korkeearvoset pystyy aika paljon vaikuttaan siellä =) Opiskeletsä Wonder arabialla?
Wonder
12.03.2006 19:00:41
Opiskelenpa hyvinkin. Viime syksynä alotin...
JaZzRaT
13.03.2006 16:18:53
JEps... oli sauli hämäläinen arabialta kans samaan aikaan siellä pianisti... mäkin meinasin pyrkii viime keväänä stadiaan, mut olin intis käytännös 9kk treenaamatta ni jäi välistä =) Nyt tänäkeväänä täytyy pyrkiä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)