no, mitä itse olen laitteita kokeillutt niin paremmuusjärjestys itselläni on juuri tuo, ekana kurz, sitten studio ja sit motif ;-) Noh, kohta pääsen vertailemaan ainakin Motif Classicia ja Motif ES:ää. Kurzzia en ole kokeillut, mutta ominaisuus/hinta-suhteeltaan ei ole kyllä lähelläkään Motifia. Tritonin soundit taas on jo aika kuluneita, ja Studio on ainakin vähän turhan kallis, Classic jopa ihan hyvä hankinta käytettynä. Itselleni Motif kyllä näyttää helpolta voittajalta: loistavat soundit ja ominaisuudet, kaikki mitä tarvitsee eikä mitään turhaa (kosketusnäyttö jne.). Ja laajennusvaraa löytyy enemmän kuin muista yhteensä. Piste. Vaikka mielipide onkin. |
Nonih, nyt sitten sain tämä Motifini. Tosin tämä on vielä se Classic -malli, joka on mulla väliaikaisesti testikäytössä. ES tulee vähän myöhemmin. En nyt jaksa ruveta pidempää juttua kirjoittamaan (takaisin räpläämään), mutta aika pirun hyvältä synalta vaikuttaa kaikin puolin. |
Nonih, nyt sitten sain tämä Motifini. Tosin tämä on vielä se Classic -malli, joka on mulla väliaikaisesti testikäytössä. ES tulee vähän myöhemmin. En nyt jaksa ruveta pidempää juttua kirjoittamaan (takaisin räpläämään), mutta aika pirun hyvältä synalta vaikuttaa kaikin puolin. EDIT: Kun poistin vittuilun, ei paljoa jäänyt. hoho Mitä pidempi varsi, sitä himmeempi lamppu |