Juho L 30.04.2004 13:14:21 | |
---|
Näistä tiluttajista kun puhutaan, niin Jens Johanssonin tiedän tehneen ihan jotain järkevää jazz-juttuakin (en kyllä ole kuullut, mutta tietääkseni älyllistä hommaa). Muut on vähän sellaisia näin-nopeasti-minä-osaan-soittaa -porukkaa. Nord Modular, mikseri ja Kontakt torilla
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
kede 01.05.2004 14:38:24 | |
---|
Näistä tiluttajista kun puhutaan, niin Jens Johanssonin tiedän tehneen ihan jotain järkevää jazz-juttuakin (en kyllä ole kuullut, mutta tietääkseni älyllistä hommaa). Muut on vähän sellaisia näin-nopeasti-minä-osaan-soittaa -porukkaa. Hankipa Johanssonilta vaikkapa Fission -soololätty. Perkuleen hienoja juttuja. |
Fuzzy Boner 02.05.2004 17:54:56 | |
---|
mulla menee c-duuri tempoon 100 16-osina yheltä oktaavilta ilman vasemman jalan peukaloa Mä juoksen baariin ja takaisin ennen valomerkkiä. T:Jordan Nudess |
skinkarde 02.05.2004 22:36:46 | |
---|
taitaa olla baarissa lamput rikki "Siitä puhe mistä puhutaan" |
Xardan 03.05.2004 11:27:05 | |
---|
Mä juoksen baariin ja takaisin ennen valomerkkiä. T:Jordan Nudess No ehkä siistiä! Music is my life, if not, then hell with me! |
Fuzzy Boner 03.05.2004 16:31:22 | |
---|
No ehkä siistiä! Näin on.. Vielä painolastissa.. Mutta Back to the aihe: Kuuntelin tuon ragtimejutun. Piti huvikseen plokataki. No; nyt tiiän mistä puhutaan. jaa. |
Herra Rapu 03.05.2004 16:50:34 | |
---|
Näin on.. Vielä painolastissa.. Mutta Back to the aihe: Kuuntelin tuon ragtimejutun. Piti huvikseen plokataki. No; nyt tiiän mistä puhutaan. jaa. Ei... toi on liian vaikee sulle. En usko! Ääninäytettä kehiin!!! niinq Aina porukka vaan kehuskelee et ne niinq osaa vetää jotai DT-juttui mut sit ku pyytää ääninäytettä ni kissa on syöny mikin. |
Fuzzy Boner 03.05.2004 16:51:36 | |
---|
Ei... toi on liian vaikee sulle. En usko! Ääninäytettä kehiin!!! niinq Aina porukka vaan kehuskelee et ne niinq osaa vetää jotai DT-juttui mut sit ku pyytää ääninäytettä ni kissa on syöny mikin. Laittasin, mut kissa söi Mikin. |
Herra Rapu 03.05.2004 16:55:25 | |
---|
Laittasin, mut kissa söi Mikin. Joo, mä arvasin. Kuulin muuten huhua et tossa sun ääninäytteessä ois nopeutettu tota sooloa! |
Fuzzy Boner 03.05.2004 20:23:50 (muokattu 03.05.2004 20:24:20) | |
---|
Joo, mä arvasin. Kuulin muuten huhua et tossa sun ääninäytteessä ois nopeutettu tota sooloa! Se ei oo mikään huhu. Soitin sävel kerrallaan step editoriin ja sitki joutu vähän korjauttaa paria säveltä.. On se aika hurja se lopputulos, kuulostaa niin nopialta. Hui. (Kyllä jotkut muusikot osais ehkä oikeestiki soittaa noin, tosin fiksumpia säveliä) |
Fuzzy Boner 03.05.2004 20:24:03 (muokattu 03.05.2004 20:25:10) | |
---|
Ja kitarat tuli suoraan Motiffista. Sielt löyty semmosia valmiita kitarariffejä. Kannattaa olla hyvä urku niin kuulostaa ihan ku osais oikeesti soittaa |
assassin 03.05.2004 20:38:13 | |
---|
Soitin sävel kerrallaan step editoriin ja sitki joutu vähän korjauttaa paria säveltä.. Hoho, tuo on jo aika pohjanoteeraus :) I don't have an attitude problem. You have a perception problem. |
Fuzzy Boner 03.05.2004 20:41:18 | |
---|
Hoho, tuo on jo aika pohjanoteeraus :) :D Sanos muuta. T:Chopsticks |
Herra Rapu 03.05.2004 21:06:36 | |
---|
Ja kitarat tuli suoraan Motiffista. Sielt löyty semmosia valmiita kitarariffejä. Kannattaa olla hyvä urku niin kuulostaa ihan ku osais oikeesti soittaa On se Motif vaan hyvä vehe. Pitäsköhän itekin hommata ni vois nauhotella jotain!!?!? |
Fuzzy Boner 04.05.2004 00:40:53 | |
---|
On se Motif vaan hyvä vehe. Pitäsköhän itekin hommata ni vois nauhotella jotain!!?!? Voit ostaa multa. Myyn satasella |
Herra Rapu 04.05.2004 00:56:29 | |
---|
Voit ostaa multa. Myyn satasella Ai Puolan zlotyjä? |
Veruon 02.08.2004 15:28:02 | |
---|
Huonoin mitä tiedän, on arvostella artistia/muusikkoa yhden levyn tai biisin perusteella. Näistä hyviä esimerkkejä ovat esim Jens Johansson/exStratovarius ja Derek Shereinian /exDream Theater. Kun kuuntelee esimerkiksi vaikka Johanssonin Fissionia ja Heavy Machineryä niin saa aika lailla eri käsityksen "stratotiluttelusta"! Ja sama menee myös Derekin puoleen... Ja kenellä se oli se Keyboard wizardy? |
cermailu 11.08.2004 15:00:04 | |
---|
Ja et soittotaidottomuuden lisäksi näköjään tiedä sen laitteista mitään... Mulla on nuotit tuohon ragtimesooloon btw. mailia niin sendin. Yks pieni jpg. Jos voisit lähettää nuotit niin ois kiva. veli_pentagonius@luukku.com Kiven alle paistaa aurinko. |
R.Syke 11.08.2004 21:39:43 | |
---|
Jos voisit lähettää nuotit niin ois kiva. veli_pentagonius@luukku.com -Onko TDOE vielä jossain kuultavissa? Hukkasin. Kiitos. |
will_mas 19.08.2004 21:20:36 | |
---|
Juu itsekkin tässä ostin tuon FSA:n ja tuo dance of eternity on kyllä sen näköistä että tunnen itseni pieneksi sontakikkareeksi soittajana. Suurimman osan noista asteikonvetelyistä nyt ehkä oppisi kunnon harjoittelurääkin avulla, mutta toi ragtimesoolo vaan takkuaa niin mielettömästi etten pääse alkua pidemmälle. Jos joku koko biisin osaa kohtuullisesti soittaa, niin antakaa ihmeessä näytteitä! Eipä kirjasesta mitään muuta kauhean vaikeaa löydy paitsi nyt ehkä tuo UAGM:n soolo. Mielestäni. Siis keyboardille. Ai niin, se homen soolo. |