tuquoque 25.12.2014 03:36:42 | |
---|
Edellinen omistaja oli uusinut ennen myymistä suurimman osan kuluvista osista, mm. grommettien kumit, vasaroiden huovat, damppereiden huovat, bump mod jne. Siltä osin on kunnossa. Osa damppereiden varsista on vähän veteliä ja ne narut (bridle straps) on löysällä. Tuplaiskuja tulee jonkin verran. Laitan keväällä kaikki 73 uusiksi. Siihen asti mennään näillä. Hyvä peli jo nyt, ilo soittaa. Nätti puinen soundi. m. |
JanneI 22.02.2015 20:38:26 | |
---|
Ostin Vintage Viben stereo preamp:in ja pitää kyllä kehua. Sain modata 54:seni mikit sarjakytkennästä 73/88 -tyyliseksi (joka itseasiassa parantaa vähän 54:n mutaisuutta) laskeakseni lähtötasoa, mutta hienosti toimii nyt. Tämä on siis tehty vanhan suitcasen "peterson" -mallista, ei siitä uudemmasta "janus" -mallista, joka tuli muistaakseni -77 markkinoille. Sanovat että petersonissa oli miellyttävämpi tremolo. Valitettavasti joudun rikkomaan name rail:n asentaakseni tuon esivahvistimen, mutta enpä mä tätä ole ottamassa poiskaan ikinä, saati myymässä. Mark I:seen tuo sopii ilman uusien reikien poraamista. Efektilooppikin löytyy. Kallishan tuo on, mutta niinhän harrastuksen pitääkin olla! :) |
jones88 04.03.2015 19:44:17 | |
---|
Tuossa viime lauantaina olin tsekkaamassa Macy Grayn keikan, ja sielläkin suitcase oli kovassa käytössä. Heti ekoista sävelistä lähtien suu meni aivan mielettömään virneeseen ja soundi kulki koko kropan läpi. Rumpalikaverilla seisoo nurkassa Mark I, jonka on vissiin perinyt jostakin. Vaikka oon nopeasti päässyt testailemaan vain jonku kämäisen vahvarin läpi, ja soitin itsekin tarvisi jonkin sortin läpikäymistä, niin kyllä silti jotenkin tuntuu siirtyvänsä toiseen maailmaan välittömästi kun sormet koskettimien pintaa koskettaa. Vielä ei ole kaveri suostunut luopumaan (ei sillä, ei nyt ois varaakaan), mutta vielä minä sen itelleni joku kaunis päivä kaappaan! "Jollei mies olis kekseliäämpi ku nainen, niin kyllä maailmassa juotais sitte vähä kaljaa." -U. Turhapuro |
Bronks 11.10.2016 18:55:20 | |
---|
samulijp: Vintage Vibella on ihan lupaavan kuuloinen ja näköinen stereo tremolo -kitti stage malliin, mutta vaatii tosiaan jonkun asiallisen stereo vahvistimen parikseen, eikä hintakaan ole mikään halpa, kun laskee vielä postit ja alvit. http://www.vintagevibe.com/shop/fen … tereo-vibe-pre-amp-by-vintage-vibe/ Olen kirjoittamassa vanhaan joo, mutta piti kommentoida, että on mehukas. Hankin tuon Twinin kaveriksi vähän aikaa sitten, ja löi treenisvolumeilla lisää lämpöä saundiin aika hunajaisesti. Don't take me serious, I'm just playing. |
samulijp 12.10.2016 22:08:54 | |
---|
Bronks: Olen kirjoittamassa vanhaan joo, mutta piti kommentoida, että on mehukas. Hankin tuon Twinin kaveriksi vähän aikaa sitten, ja löi treenisvolumeilla lisää lämpöä saundiin aika hunajaisesti. Täytyy kyllä ostaa toi kun käyn ensi kerran jenkeissä. En ole raaskinut alkaa tilailemaan. Oletko päässyt testaamaan tuota muihin etusiin? Täytyykin ajaa Neven läpi rhodesia twiniin heti huomenna! |