Aihe: Soitatteko joululauluja?
1 2 3 4
baron
10.12.2008 10:00:40

Kyllä minä olen sitä joka joulu toivelaulukirjasta soitellut. En nyt muista missä osassa se on, mutta illalla kun olen kotona voin tarkistaa.

No se on just fasun joulutoivelaulukirjassa.
Sax-pappa
10.12.2008 11:52:27
No se on just fasun joulutoivelaulukirjassa.

On se tavallisessakin STLK:ssa. Tuota joulujuttua en omista.
Sax-pappa
10.12.2008 11:59:28
On se tavallisessakin STLK:ssa. Tuota joulujuttua en omista.

Olisikohan selitys tekstissä, joka löytyi F-kustannuksen nettisivuilta: "Tekijänoikeukselliset syyt saattavat aiheuttaa muutoksia toivelaulukirjojen uusintapainoksiin". Minulla on alkuperäiset paínokset. Tarkistetaan illalla.
baron
10.12.2008 12:09:35

Olisikohan selitys tekstissä, joka löytyi F-kustannuksen nettisivuilta: "Tekijänoikeukselliset syyt saattavat aiheuttaa muutoksia toivelaulukirjojen uusintapainoksiin". Minulla on alkuperäiset paínokset. Tarkistetaan illalla.

Tarkistin, mullakin on originaalipainokset: On osassa 3, sittemmin poistettu.
JPQ
10.12.2008 12:14:55

Että tympeää tämmöset tekijänoikeus jutut vaikken soitakkaan joululauluja kun en muitakaan toisten kappaleita kun en kykene mutta silti toivoisin että jokaisen joka haluaa et voi soittaa toisten kappaleita tielle ei tulisi tämmöisiä tympeyksiä.
Janus
10.12.2008 12:32:32
Että tympeää tämmöset tekijänoikeus jutut vaikken soitakkaan joululauluja kun en muitakaan toisten kappaleita kun en kykene mutta silti toivoisin että jokaisen joka haluaa et voi soittaa toisten kappaleita tielle ei tulisi tämmöisiä tympeyksiä.

Voihan ne jokainen plokata levyltä ja opetella itse. En nyt halua tehdä tästä threadista TO-keskustelua, mutta tekijänOIKEUKSIIN nyt vaan sattuu sisältymään oikeus päättää, missä ja millaisessa formaatissa (esim. nuotit) oma hengentuote julkaistaan.
Qsine
10.12.2008 13:37:22

Katoppa, kolmosesta löytyi White Christmas tosiaan. Omituista ja ennen kaikkea salamyhkäistä perseilyä, joka tosiaan on omiaan ruokkimaan kaikenmaailman piraattipuolueitten suosiota.

Anteeksi offtopicointi, mutta sisäisestä pakosta oli kirjoitettava, jatketaan jossain TO-ketjussa tarvittaessa.
"Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat".
baron
10.12.2008 15:23:21

Katoppa, kolmosesta löytyi White Christmas tosiaan. Omituista ja ennen kaikkea salamyhkäistä perseilyä, joka tosiaan on omiaan ruokkimaan kaikenmaailman piraattipuolueitten suosiota.

Anteeksi offtopicointi, mutta sisäisestä pakosta oli kirjoitettava, jatketaan jossain TO-ketjussa tarvittaessa.

Joo, ongelma on että se ei löydy myöhempien volyymien sisällysluettelosta.
moder
11.12.2008 14:15:01
Niimpä. Löytyy sisällysluettolosta kirjaan 6 saakka. Näin siis orginaalipainoksissa.
Prophet
24.12.2018 18:00:10
Nykyaikana nuotit saa kätevästi vaikka Youtuben videosta. Esim. tuossa on Mariah Careyn tunnetuimmasta joulubiisistä oikein hyvä ja toimiva pianosovitus.

Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You

https://www.youtube.com/watch?v=NeE_9e8p_ms
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)