HK 28.05.2005 19:49:28 | |
---|
Pankaa teidän mielestä tän palstan kovimmat tiluttajat: ... 12031. meikäläinen. Pitää siirtää alemmas jos jäsenluku ylittää tuon. :) Peltikorva puupäässä. |
baron 29.05.2005 02:52:48 | |
---|
paitsi Baron... Jesh, mähän tilutan jo urkujen jalkiolla sen mitä nuo itseään hyvinä pitävät tekevät kahdella kädellä. |
andreas1 05.06.2005 21:41:34 | |
---|
jos baron on kova nii mistäs voin kuulla tuotoksia? |
Notefix 05.06.2005 21:46:36 | |
---|
jos baron on kova nii mistäs voin kuulla tuotoksia? Mullon jotain nauhotuksia...parasta uskoa, Baron on kovin! Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Fuzzy Boner 06.06.2005 09:26:27 | |
---|
jos baron on kova nii mistäs voin kuulla tuotoksia? Sä saatat kuulla niitä päivittäisessä elämässä, ilman että tajuut että se on baron... Olet kirjoittanut keskusteluun 8500 kirjoitusta |
Warmen 07.06.2005 20:59:38 | |
---|
jos baron on kova nii mistäs voin kuulla tuotoksia? Vitsihän lienee siinä, että se on nii hidas joten voidaan sanoa vitsinä sen olevan nopea. Hidas se kuitenki on... kerro lisää. |
Fuzzy Boner 07.06.2005 21:02:57 | |
---|
Vitsihän lienee siinä, että se on nii hidas joten voidaan sanoa vitsinä sen olevan nopea. Hidas se kuitenki on... Äläs ny. Mä oon ainaki nopee. 6.2 sek veltosta velttoon Olet kirjoittanut keskusteluun 8600 kirjoitusta |
Anonymous-jazz 07.06.2005 23:41:27 | |
---|
Ensin nopeus sitten laatu :) "We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories conserning the attacs of September 11:th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty."
George W. |
Notefix 08.06.2005 12:38:23 | |
---|
Hidas se kuitenki on... Puhut vastoin parempaa tietoa...Ei oo Baronin glissandojen voittanutta! Nopeesti vetää! Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
U.Honey 08.06.2005 12:40:37 | |
---|
Baronin glissandojen voittanutta! Nopeesti vetää! Samaa sanoisin. Little Richard vaikutteita. My name is Baron, U.Honey Baron. |
baron 08.06.2005 12:41:48 | |
---|
Samaa sanoisin. Little Richard vaikutteita. Kyllä Jerry Lee Lewiskin on mukana. "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
Fuzzy Boner 08.06.2005 12:42:56 | |
---|
Vitsihän lienee siinä, että se on nii hidas joten voidaan sanoa vitsinä sen olevan nopea. Hidas se kuitenki on... Mä kuuntelin just Warmenin musanäytteen! Olet kirjoittanut keskusteluun 8600 kirjoitusta |
Janus 08.06.2005 13:18:39 | |
---|
Mä kuuntelin just Warmenin musanäytteen! Jätkäl on nopeet korvat! "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie |
Warmen 08.06.2005 17:21:30 | |
---|
Puhut vastoin parempaa tietoa...Ei oo Baronin glissandojen voittanutta! Nopeesti vetää! Niin en tiedä kyllä tarkemmin...Tais se sooloskabakin jäädä puolitiehen... kerro lisää. |
Adawolf 08.06.2005 19:31:53 | |
---|
No mitäs jos otettais tästä asiasta selko? Uus sooloskaba jonka aiheena pelkästään tilutus? Ja tunteet helvettiin :P |
Fuzzy Boner 08.06.2005 22:05:12 | |
---|
No mitäs jos otettais tästä asiasta selko? Uus sooloskaba jonka aiheena pelkästään tilutus? Ja tunteet helvettiin :P Mukana! Tehkää sit hyvä ja selkee tausta.. Vai pitäiskö mun tehä;) Mä haastan teidät; Adawolf ja Warmen. Tää humppamies on piilopilittäjä Olet kirjoittanut keskusteluun 8600 kirjoitusta |
Janus 08.06.2005 22:48:27 | |
---|
Ja tunteet helvettiin :P Sano faijas kun... No eipä vaiskaan, mä oon mukana jos skaban saatte pystyyn (jos äänikortti alkaa pelittää). Pitää alkaa skarppaamaan, toi vois käydä treenistä kun kuukauden päästä on jo melkeen laillistettu pilityskeikka tulossa. Mulla mitään poppilupia oo ikinä ollukaan, mutta ne menis siinä spedeillessä oikeen rytinällä ;) "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie |
baron 08.06.2005 22:57:48 | |
---|
Sano faijas kun... No eipä vaiskaan, mä oon mukana jos skaban saatte pystyyn (jos äänikortti alkaa pelittää). Pitää alkaa skarppaamaan, toi vois käydä treenistä kun kuukauden päästä on jo melkeen laillistettu pilityskeikka tulossa. Mulla mitään poppilupia oo ikinä ollukaan, mutta ne menis siinä spedeillessä oikeen rytinällä ;) Kelpaaks "Schule der Fingerflüssigkeit"? "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
Janus 08.06.2005 23:06:24 | |
---|
Kelpaaks "Schule der Fingerflüssigkeit"? Mulla on vielä teikäläisen Hanon .pdf-linkit käymättä läpi. Pitäis varmaan hommata printteri ihan niiden tulostamista varten. Tsekataan toi sit kun se tulee ajankohtaseks ;) Citius, citius, citius! "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie |
Fuzzy Boner 08.06.2005 23:12:05 | |
---|
Sano faijas kun... No eipä vaiskaan, mä oon mukana jos skaban saatte pystyyn (jos äänikortti alkaa pelittää). Pitää alkaa skarppaamaan, toi vois käydä treenistä kun kuukauden päästä on jo melkeen laillistettu pilityskeikka tulossa. Mulla mitään poppilupia oo ikinä ollukaan, mutta ne menis siinä spedeillessä oikeen rytinällä ;) Poppiajokortin eka vaihe on ihan semihelppo tehdä;:) Olet kirjoittanut keskusteluun 8600 kirjoitusta |