tug-boat 21.03.2005 02:18:29 | |
---|
tuo the rock elokuvan tunnari toimii. kuunnelkaa CoB:n live in tokyon touch like an angel of death, siinä tuo onpi. e:introssa siis. Mieluummin CoB:n Downfall biisi... |
Juho L 21.03.2005 05:27:22 | |
---|
kuunnelkaa CoB:n live kiipparistin krapula, siinä tuo onpi. e:introssa siis. Näin on! Muutenkin COB on toimivaa kiipparimusaa. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
IMIK - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
ganesha 21.03.2005 07:34:21 | |
---|
Soittakaa vaikka Van Halenin Jump. on muuten perhanan hankala väliosa, just ennen kosketinsooloa. enpä usko että luonnistuu aloittelijoilta ihan tuosta vaan. eikä se skittasoolokaan nyt ihan sieltä helpoimmasta päästä ole ;) yritit jekuttaa, kehveli. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
Leper Messiah 21.03.2005 08:39:11 | |
---|
Dream Theater - The Dance of Eternity. Se ragtimepianosoolo on kiva. hoh, se on loistava!! se pitää aina kuunnella vähintään 3 kertaa kun tuo biisi soi. siis se kohta. pitää kelata. 'Ah, I'd love to wear a rainbow every day,
And tell the world that everything's OK,
But I'll try to carry off a little darkness on my back, 'Till things are brighter, I'm the Man In Black.' Johnny Cash - Man In Black |
tug-boat 21.03.2005 12:23:15 | |
---|
Tuli tälläinen loistava biisi tässä vielä mieleen Edguy - Vain Glory Opera |
IceChylos 21.03.2005 18:02:39 | |
---|
Tuli tälläinen loistava biisi tässä vielä mieleen Edguy - Vain Glory Opera Huippu synabiisi ! Elämä on vain kompromissi syntymän ja kuoleman välissä. |
Ragorn 21.03.2005 22:03:57 | |
---|
Jos joku haluaa oikeasti oppia soittamaan, niin mielestäni siinä auttaisi tämänlaisten kapeiden rajausten unohtaminen. Siis nyy oli juuri kyse siitä että bändi soittaa yhdessä. Kyllä minä vaikka minkälaisia biisejä opettelen/soittelen, olenhan sentään, soittotunneilla. Kokeilee mieluummin monenlaista ja käytännössä joutunee aloittamaan niistä musiikkityyleistä, joita bändin jäsenet on keskimäärin kuunnelleet. Meidän bändimme jäsenet kuuntelevat esim. CoB, Sonata, Metallica, Ensiferum, Norther, Moonsorrow, Wintersun... Oikeastaan pelkkää metallia. Jos haluaa oppia soittamaan, niin minkä takia on tärkeää miltä vuosikymmeneltä musa on? Me('bändimme') haluaa soittaa siitä mistä tykkää(luonnollisesti). Ja keneenkään ei iske vanhempi musa, paitti Metallica(kitaristi1) ja Helloween(kitaristi2). En tiedä onko tämä Bed Of Razors nyt helppo(kai?), ainakin syntikalla sen osaan, vaikka soolo vähän takkuilee. Sitä koitamme soittaa. Ja sitten seuraavaksi Sonatan FullMoon. Minä ainakin osaan sen, en tiedä muista jäsenistä. Katsoin Constantinen - tulin uskoon. |
keyboardplayer 21.03.2005 22:12:56 | |
---|
äh katkera olen, kun toisilla on bändit mitkä soittaa sellasta mistä itekkin tykkään ja itellä ei oo...mutta miksi kysyit tällasta jos tiedätte mitä soitatte? |
musamies 21.03.2005 22:23:05 | |
---|
Meidän bändimme jäsenet kuuntelevat esim. CoB, Sonata, Metallica, Ensiferum, Norther, Moonsorrow, Wintersun... Oikeastaan pelkkää metallia. Noista ainoa nimi, jonka muistan kuulleeni, on Metallica! |
Ragorn 22.03.2005 18:51:38 | |
---|
Noista ainoa nimi, jonka muistan kuulleeni, on Metallica! Niin..? Katsoin Constantinen - tulin uskoon. |
Ragorn 22.03.2005 18:55:15 | |
---|
äh katkera olen, kun toisilla on bändit mitkä soittaa sellasta mistä itekkin tykkään ja itellä ei oo...mutta miksi kysyit tällasta jos tiedätte mitä soitatte? Siis yritän etsiä jotain helppoa alotus biisiä joissa synat. Kato jos joku keksisi semmosen mitä en ole ite keksinyt. ...ja kyllä sä joskus semmosen bändin löydät! :) Katsoin Constantinen - tulin uskoon. |
Adawolf 22.03.2005 22:34:10 | |
---|
Niins pitikö sen biisin olla helppo kaikille instrumenteille, vai pelkästään synalle? |
Ragorn 23.03.2005 14:41:28 | |
---|
Niins pitikö sen biisin olla helppo kaikille instrumenteille, vai pelkästään synalle? Kaikille. Katsoin Constantinen - tulin uskoon. |
Thomas 23.03.2005 21:56:14 (muokattu 23.03.2005 21:56:35) | |
---|
Teette bändille sopivan sovituksen vaikka 21st Century Schizoid Manista. Tai sitten soitatte vain rehellisesti Tarkuksen. Hevi on nyhveröille, proge on miesten musiikkia. Tarkus on loistava lämmittely biisi, Karn Evil 9:n kanssa tulee jo hiki :) |
StJerky 24.03.2005 10:18:53 | |
---|
Miksi minulle tulee aina mieleen Iron Maidenin "Moonchild" kun näen tämän ketjun otsikon? |
Adawolf 24.03.2005 17:01:59 | |
---|
Miksi minulle tulee aina mieleen Iron Maidenin "Moonchild" kun näen tämän ketjun otsikon? Ei kyllä hajuakaan |
1by4by9 28.03.2005 10:46:08 | |
---|
Miksi minulle tulee aina mieleen Iron Maidenin "Moonchild" kun näen tämän ketjun otsikon? Ehhahoo! Mulle iski ihan sama mieleen. No eipä tarvitse nyt ehdottaa sitä kun kerran kerkesit. :D Onko kohtalon ivaa vai miksi sukunimeni on sama kuin eräs uskomattoman hyvä olutmerkki? |
Ragorn 28.03.2005 17:29:51 | |
---|
Miksi minulle tulee aina mieleen Iron Maidenin "Moonchild" kun näen tämän ketjun otsikon? Mitä helvettiä? Katsoin Constantinen - tulin uskoon. |
StJerky 29.03.2005 15:29:28 | |
---|
Mitä helvettiä? Selvennystä. Ilmeisesti minulla on usein mielessä Iron Maiden. Kun puhutaan aloitusbiiseistä, tulee mieleen levyn tai keikan aloitusbiisit. Kun lisätään ajatusketjuun syntikat, niin bingo: Moonchild. |
Jackson Dinky 30.03.2005 13:16:44 | |
---|
Nightwish - Deep blue sea vai oliko se Crimson Tide. "Ei tual takana ketää oo..? Kaksin ollaan liikentees" |